ناصری: مقابل ژاپن بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۱۱۰۸

ناصری: مقابل ژاپن بازی تماشاگرپسندی ارائه کردیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها، با تمجید از بازگشت تیم در جریان مسابقه گفت ملی‌پوشان ایران در ادامه بازی نمایش خوبی ارائه دادند و با وجود ناکامی در کسب پیروزی، نشان دادند این تیم ظرفیت پیشرفت زیادی دارد.
والیبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید عیسی ناصری پس از دیدار تیم ملی والیبال ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها، اظهار کرد: اگر این مسابقه را دیده باشید، واقعا بازی زیبایی ارائه دادیم. در دو ست اول نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما در ادامه بچه‌ها به بازی برگشتند و با تمام توان تلاش کردیم مسابقه را به سود خودمان تمام کنیم، هرچند در نهایت موفق نشدیم.

وی با اشاره به روند فنی بازی افزود: در ست‌های سوم تا پنجم، احساس می‌کنم آن سرویسی را که از خودمان انتظار داشتیم، اجرا کردیم و توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. به نظرم این مسابقه، حتی با وجود اینکه نتیجه به سود ایران رقم نخورد، یک بازی تماشاگرپسند بود.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط فعلی این تیم نیز گفت: این تیم اینجاست که تجربه کسب کند و روز به روز بهتر از قبل شود. نگاه ما به آینده است و احساس می‌کنم این تیم ظرفیت پیشرفت زیادی دارد.

ناصری ادامه داد: هنوز چیزهای زیادی داریم که باید اول به خودمان و بعد به مردم، خانواده‌ها و کشورمان ثابت کنیم. امیدوارم بتوانیم تیمی بسازیم که مردم از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند.

او در پایان تأکید کرد: احساس می‌کنم آینده از آن ماست و می‌توانیم در ادامه مسیر، شرایط خیلی بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

پربازدیدترین آخرین اخبار