کد خبر:۱۴۲۱۱۴۶
حدادی: ما نتوانستیم چادرملو که سه جلسه تمرین کرده را ببریم / بدون سرمربی هم باید چادرملو را میبردیم + فیلم
مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کم گذاشتیم؟ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هستید؟
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کمک گذاشتیم؟ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هستید؟
وی افزود: گاریدو، کارتال، وحید هاشمیان همگی مشکل داشتند؟
حدادی اعلام کرد: با این وضعیت بازیکنان باید بیایند فسخ کنند و بروند؛ قطعا خانه تکانی اساسی خواهیم داشت.
مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: با خداداد عزیزی صحبت شده ولی هنوز درمورد سرپرستی چیزی قطعی نیست.
لینک کپی شد
گزارش خطا