حدادی: ما نتوانستیم چادرملو که سه جلسه تمرین کرده را ببریم / بدون سرمربی هم باید چادرملو را می‌بردیم + فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۱۱۴۶

حدادی: ما نتوانستیم چادرملو که سه جلسه تمرین کرده را ببریم / بدون سرمربی هم باید چادرملو را می‌بردیم + فیلم

مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کم گذاشتیم؟‌ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هستید؟
پیمان حدادی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کمک گذاشتیم؟‌ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هستید؟

وی افزود: گاریدو، کارتال، وحید هاشمیان همگی مشکل داشتند؟

حدادی اعلام کرد: با این وضعیت بازیکنان باید بیایند فسخ کنند و بروند؛ قطعا خانه تکانی اساسی خواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: با خداداد عزیزی صحبت شده ولی هنوز درمورد سرپرستی چیزی قطعی نیست.

کد ویدیو
پربازدیدترین آخرین اخبار