کد خبر:۱۹۱۴۱۶
50 گفتمان دینی دانشجویی در سال تحصیلی جاری در کرمانشاه برگزار شد
دبیر گفتمانهای دینی سازمان تبلیغات کرمانشاه از برگزاری 50 گفتمان دینی دانشجویی در سال تحصیلی جاری در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.
سیروس امیری در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمانشاه، تصریح کرد: 50 گفتمان دینی دانشجویی در سال تحصیلی جاری با حضور گسترده دانشجویان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.
وی افزود: بیشترین گفتمان دینی دانشجویی در بین دانشگاه های کرمانشاه، در دانشگاه آزاد کرمانشاه با همکاری مدیریت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.
دبیر گفتمان های دینی سازمان تبلیغات کرمانشاه بیان داشت: متاسفانه در دانشگاه رازی و دانشگاه صنعتی هیچ گفتمان دینی از سوی سازمان تبلیغات کرمانشاه با توجه به عدم تقاضای این دانشگاه ها برگزار نشد.
امیری ادامه داد: ایجاد فضای مناسب و امن جهت طرح پرسشهای مخاطبان، تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبان به واسطه زدودن زنگار شبهات به روش چهره به چهره، بسترسازی مناسب برای ایجاد تعامل میان جوانان و اساتید حوزه و دانشگاه، تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان و ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی، از اهداف مهم برگزاری گفتمانهای دینی در بین دانشگاهیان است.
وی طرح گفتمانهای دینی در دانشگاهها را مهمترین راه مقابله با توطئههای دشمنان دانست و گفت: گفتمانهای دینی دانشجویی با هدف تشریح احکام اسلام، تقویت بنیه دینی جوانان و رفع شبهات فکری آنان در استان برگزار میشود.
دبیر گفتمان های دینی سازمان تبلیغات کرمانشاه تصریح کرد: از جمله موضوعات این گفتمان های دینی می توان به موضوعاتی چون ولایت فقیه، مهدویت، فرقه های انحرافی، حجاب و عفاف، بیداری اسلامی، زن و خانواده، جهاد اقتصادی و پاسخ به شبهات دینی اشاره کرد.
امیری گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی آینده با توجه به نیازهای دانشجویان موضوعات و کیفیت این گفتمان های دینی را ارتقا دهیم.
وی در پایان از تمام دانشگاه های استان کرمانشاه برای برگزاری گفتمان های دینی در دانشگاهشان دعوت به همکاری کرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.