کد خبر:۲۲۳۴۴۶
دوم بهمن 91؛

27 نفر در سومین جشنواره ملی رسانه‌های سلامت تقدیر می‌شوند

دبیر سومین جشنواره ملی رسانه‌های سلامت از تقدیر 27 اثر برگزیده در این جشنواره در دوم بهمن امسال خبر داد.

دکتر فاطمه رخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، هدف از برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت را افزایش و گسترش تولیدات آموزشی در سطح کشور بیان کرد و گفت:  کشف ظرفیت های بخش های خصوصی و سازمان های دولتی فعال و دعوت از هنرمندان و صاحبان رسانه ها در زمینه آموزش سلامت جامعه از دیگر اهداف این جشنواره است.  


وی با بیان اینکه بیش از 1100 نفر با ارسال حدود  3000 اثر در سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت ثبت نام کرده اند، از برگزیده شدن 105 اثر در پنج  بخش خبر داد و گفت:  32 اثر در بخش رسانه های نوشتاری، 22 اثر در بخش رسانه های دیداری، 18 اثر در بخش تبلیغات محیطی، 18 اثر در بخش رسانه های دیجیتال و 15 اثر نیز در بخش رسانه های شنیداری برگزیده شده اند.  


دبیر سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت با بیان اینکه 20 داور در مرحله میانی و 16 داور در مرحله نهایی، آثار برتر را انتخاب کرده اند،‌ افزود: 27 اثر برگزیده، برترین محتوای محورهای این جشنواره را به خود اختصاص داده اند.   

 
رخشانی با بیان اینکه 40 درصد در بخش خصوصی و 60 درصد در بخش دولتی آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند، افزود: 90 درصد آثار بخش خصوصی تولیدی بوده؛ همچنین 70 درصد آثار این بخش مربوط به حوزه دیجیتال و 10 درصد مربوط به رسانه های نوشتاری و محیطی بوده است.  


وی از حمایت و استقرار برگزیدگان این جشنواره در پارک های علم و فناوری خبر داد.  


خاطرنشان می شود، علاقه مندان به شرکت در سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت که تبلیغات خود را از نیمه اول مرداد امسال آغاز کرده، تا 14 آذر ماه برای ارسال آثار مهلت داشتند؛ این جشنواره دوم بهمن 91 با تقدیر از 27 نفر به کار خود پایان می دهد.  


مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 19 تا 21 دوم بهمن ماه در سالن همایش های رازی برگزار خواهد شد.  

 

اخبار این جشنواره را در سایت http://healthfestival.ir  رصد کنید.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار