هنوز چند روزی بیشتر از اظهارات شرکت سامسونگ درباره ی کاهش رشد فروش گوشیهای هوشمند در سال 2013 نگذشته است که...
به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، هنوز چند روزی بیشتر از اظهارات شرکت سامسونگ درباره ی کاهش رشد فروش گوشیهای هوشمند در سال 2013 نگذشته است که ظاهرا رقبای سامسونگ نیز با اعتراف به این تنزل در تقلا هستند تا با رشد کیفی بیشتر بتوانند سهم بیشتری را از بازار داغ موبایل از آن خود کنند تا بتوانند شیب تنزل فروش خود را کمی آهسته تر و موجه تر جلوه دهند.
با توجه به تراکم قابل توجه جمعیت در شرق آسیا و به خصوص در کشورهای چین و هند، و همچنین وجود غولی قدرتمند همچون سامسونگ در این منطقه، به نظر میرسد رقابت اصلی و تنگاتنگی را در این کشورها شاهد باشیم.
با توجه به آمارها به این تنیجه میرسیم که رقبای اصلی در این بازار، سامسونگ و اپل هستند و بیشترین سهم بازار جهانی را در اختیار دارند.