به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، اگر این شبها، خدای نکرده! نیمنگاهی به تلویزیون داشته باشید با انبوهی از تبلیغات و پیامهای بازرگانی مواجه میشوید که نه تنها باعث خوشحالی نیست بلکه تاسف هر ایرانی را به همراه خواهد داشت.
تاسف از این بابت که به جای تبلیغ تولیدات و صنایع ایرانی آن هم در سال حمایت از تولید ملی تنها شاهد تبلیغ ایرانسل، همراه اول و رایتل هستیم!
تبلیغ این سه سرویسدهنده خطوط تلفن همراه آنقدر بیش از حد و تکراری است که مبدل به یک ضد تبلیغ شدهاند. اما نکته جالبتر این است که هیچ تبلیغی از محصولات ایرانی نظیر لوازم خانگی، ورزشی، اداری و غیره در شبکههای تلویزیون و حتی رادیو نه دیده میشود و نه شنیده میشود.
تبلیغات ایرانسل، همراه اول و رایتل هم که بیش از اندازه روی مخ مخاطب پیادهروی میکنند و او را در معرض انبوهی از ستاره، مربعهای مضحک قرار میدهند باعث شده تا مخاطب برایش این سوال ایجاد شود که: واقعا جای صنایع ایرانی در میان این همه تبلیغات ستاره و مربعی که تنها هدفش بیشتر پول گرفتن از مشترکان خطوط تلفنهای همراه است، کجاست؟ کد فلان را بزن و n تا پیامک بزن یا m دقیقه حرف بزن و حرف بزن و پیامک بزن و... که همگی در پی مصرفگرایی بیشتر مردم هستند اینکه بیشتر حرف بزنند یا پیامک بدهند! واقعا کجای دنیا اینگونه است؟
منبع: افکارنیوز