سومین دوره رویداد استارت آپ ویکند با معرفی ایدههای برتر به پایان رسید؛ این ایدهها پس از 3 روز و 54 ساعت تلاش، از تئوری به یک MVP تبدیل شدهاند.
به گزارش خبرنگار علمی«خبرگزاری دانشجو»، سومین دوره رویداد استارت آپ ویکند با معرفی ایده های برتر به پایان رسید. این ایده ها در غالب یک تیم پس از 3 روز و 54 ساعت کار و تلاش، از تئوری به یک MVP تبدیل شدهاند. گفتنی است MVP به حداقل محصولی اطلاق میشود که شرایط عرضه به بازار را داشته باشد.
در این رویداد به ظاهر کوچک که در دل خود ایده های نابی را از جوانان همین مرز و بوم به همراه دارد، تیم «مامان پز» توانست با کسب مقام اول، از ایده خود که در روز اول نتوانسته بود توجیه خوبی از آن داشته باشد، دفاع کند و در نهایت آن را به سرانجام برساند.
مامان پز که توسط یک خانم دانشجو مطرح شده بود، سومین ایده ای بود که در بین حدود 40 ایده در سالن رویداد و در روز اول مطرح گردید.
همیشه برای ما غذای مادر بهترین و خوشمزه ترین طعم را داشته است؛ پس چه اشکالی دارد که همان غذایی را که مادرمان میپزد، با حجمی بیشتر تولید شود که بتوان آن را در اختیار دیگران نیز قرار داد؟ هدف اصلی طراحی سایتی است که بتواند این غذاهای خانگی را در آن جا تبلیغ و به فروش رساند.
در این رویداد تیم «لکسی» توانست مقام دوم را بهخود اختصاص دهد.
همچنین تیم «شیر برهود» با تثبیت جایگاه سوم توانست دل همسایهها را شاد کند. چرا که ایده اصلی این تیم به اشتراک گذاری لیست علاقهمندیهای هرفرد با سایر همسایگانش که در یک محدوده جغرافیایی زندگی میکنند، در قالب یک سایت، میباشد.
این علاقهمندی ها میتواند شامل هر چیزی که در بین شما و همسایگانتان مشترک است باشد. مثلا بهترین پارک، رستورانهای مناسب، کتابخانه، مرکز خرید و .... که میتواند برای همسایههای شما نیز مفید باشد.
به گفته صاحب ایده، عبارت «شیربرهود» از سه کلمه «شیر (به اشتراک گذاری)»، «بر (برای)» و «هود (نیبرهود= همسایه)»، گرفته شده است.
این رویداد در روز چهارشنبه 10 اسفند در دانشگاه امیرکبیر تهران شروع به کار کرد و در روز جمعه پس از 54 ساعت تلاش تیمها، با معرفی ایدههای برتر پایان پذیرفت.