به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، این انجمن در گزارش خود متذکر شده که بسته بندی محصولات دخانی در انگلیس اغوا کننده است لذا از دولت درخواست کرده با در نظر گرفتن بسته بندیهای ساده و همشکل جذابیت این محصولات را برای نوجوانان به حداقل برساند.
بنا بر پژوهشهای گذشته، بستهبندیهای سادهای که از روشهای پیچیده تبلیغاتی استفاده نمیکنند در پایین آوردن احتمال خرید محصولات دخانی موثر هستند.
در این مطالعه هزار کودک حضور داشتند که 27 درصد از آنان یکبار سیگار کشیدن را امتحان کرده بودند، این آمار نشان میدهد که از هر یک میلیون کودک انگلیسی یک کودک سیگار کشیدن را تجربه کرده.
بر اساس مطالعات پیشین مشخص شده بود که از هر ده بزرگسالی که به سیگار اعتیاد دارند، هشت نفر قبل از 19 سالگی سیگار کشیدن را امتحان کرده است.
تقریبا نیمی از کسانی که به طور طولانی مدت سیگار میکشند در اثر ابتلا به بیماریهای مرتبط با سیگار میمیرند که سالانه صد هزار مرگ و میر را رقم میزند.
منبع: سینانیوز