استخدام در اورژانس های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور
کد خبر:۲۴۳۶۳۲
نفریه خبر داد

استخدام در اورژانس های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مورد مصوبه ی هیئت وزیران اعلام کرد که منتظر ابلاغ این مصوبه توسط هیات وزیران می باشیم.
استخدام در اورژانس های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مورد مصوبه ی هیئت وزیران در مورد ساماندهی اورژانس های اجتماعی اعلام کرد که منتظر ابلاغ این مصوبه توسط هیات وزیران می باشیم.


محمد نفریه ادامه داد،با ابلاغ این مصوبه اورژانس های اجتماعی در کشور،ساماندهی شده و هماهنگی های لازم با دستگاه ها،وزارتخانه ها و سازمان ها در ارتباط با مسائل مربوط به اورژانس انجام میشود.

 

به گزارش ایسنا وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اورژانس های اجتماعی بحث تشکیلات و استخدام پرسنل آن بود،گفت : قصد داریم به صورت پیمانی این پرسنل را به خدمت بگیریم.

 

مشاهده همه آگهی های استخدامی امروز


 

نظرات شما
ازاده ذوالقدر
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
لطفا زمان و شرايط استخدامشو بهم اطلاع بديد .مرسي
azadehzolghadr@ymail.com
1
0
نيلوفر فتح الهي
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
طفا زمان وشرايط استخدام روبهم اطلاع بدين ممنون
3
1
يلوفر فتح الهي
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
لطفا زمان وشرايطشو بهم اطلاع بدين مرسي
0
0
م.الف
-
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
سلام.خسته نباشيد من مارشناس علوم اجتماعي گرايش تعاون و رفاه اجتماعي هستم با 6 سال سابقه کار اداري و آشنا به امور متصدي بانکي و حسابداري.32 سالمه.احتياج ضروري به کار دارم.لطفا بمن هم اطلاع بدين.شهرستان طبس
1
1
ليلا قمري
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
سلام وقت بخير من ليلا قمري کارشناس روانشناسي اصلاح و تر بيت هستم لطفا زمان و منابع امتحان را به من اطلاع دهيد با تشکر فراوان
0
1
ليلا قمري
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
اگر پيغام من را دريافت کرديد لطفا به من اطلاع دهيد
2
2
علي فتحي
-
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
سلام من علي فتحي ليسانس علوم اجتماعي با سابقه کار در اداره بهزيستي شهرستان قلعه گنج. لطفا زمان و منابع امتحان را به من اطلاع بديد. با تشکر
2
0
s.s
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
لطفا زمان و شرايط استخدامشو بهم اطلاع بديد .مرسي
1
0
منا
-
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
سلام من ليسانس روانشناسي عمومي هستم.لطفا" زمان و منابع آزمون سازمان بهزيستي رو به من اطلاع بدين.ممنونم
1
1
عبداله
-
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
کارشنايس ارشد علوم اجتماعي با سابقه دوسال خدمت در بهزيستي لطفا زمان شروع استخدام را اطلاع دهيد
3
0
ناشناس
Greece
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
سلام من ارشد روانشناسی هستم حوزه کاری کودک و مایل به همکاری با اوزانس اجتماعی هستم.
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار