کد خبر:۲۵۰۵۴۵

والدین، هدف تازه تبلیغات دانشگاه‌های انگلیس

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که 50 درصد دانشجویان انگلیسی که در روز آغاز سال تحصیلی 2012-2011 میلادی به دانشگاه‌ها رفته‌اند حداقل یکی از والدینشان آنها را همراهی کرده‌اند
والدین، هدف تازه تبلیغات دانشگاه‌های انگلیس

به گزارش باشگاه دانشجویان«خبرگزاری دانشجو»،نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که 50 درصد دانشجویان انگلیسی که در روز آغاز سال تحصیلی 2012-2011 میلادی به دانشگاه‌ها رفته‌اند حداقل یکی از والدینشان آنها را همراهی کرده‌اند و این آمار نسبت به دو سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

 

 

این روند رو به رشد موسسات آموزش عالی انگلیس را ترغیب کرده تا تبلیغات خود را برای نخستین بار در وب سایت‌های ویژه والدین به نمایش بگذارند زیرا آنها معتقدند که پدران و مادران راه درازی را می‌پیمایند تا مطمئن شوند که فرزندانشان جایگاه مطلوبی را در دانشگاه‌های معتبر کسب می‌کنند.

 

 

«دیوید پالفری‌من»، مدیر مرکز مطالعات راهبردی آموزش عالی آکسفورد می‌گوید: دانشگاه‌ها به خوبی به این حقیقت واقفند که اولیا در ثبت‌نام دانشجویان و انتخاب دانشگاه مناسب برای فرزندانشان نقش کلیدی دارند.

 

 

در این راستا یک شبکه اجتماعی دانشجویی اینترنتی با همکاری یک وب سایت ویژه والدین، این امکان را به دانشگاه‌ها می‌دهد که به طور همزمان هم برای اولیا و هم برای دانشجویان تبلیغ کرده و آنها را برای تحصیل در دانشگاه‌ها جذب کنند.

 

 

به نقل از روزنامه تلگراف، پالفری‌من افزود: اولیا معمولا بدون دعوت در روز بازگشایی دانشگاه‌ها، همراه فرزندانشان به دانشگاه می‌آیند و دانشگاه‌ها نسبت به این تمایل آگاه شده‌اند و از آن به سود خود استفاده می‌کنند.

 

 

«اما لییچ»،‌ مدیر بازاریابی دانشگاه ناتینگهام در انگلیس می‌گوید: این اقدام یک خیز جدی از سوی دانشگاه‌ها برای مورد هدف قرار دادن والدین در راستای تبلیغات آنلاین دانشگاهی است و با افزایش شهریه دانشگاه‌ها نقش پدران و مادران در گزینش دانشگاه مناسب برای فرزندانشان بسیار موثرتر شده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار