قسمت پانزدهم مجموعه طنز «دکتر سلام»
ویژه برنامه غیرانتخاباتی «خبرگزاری دانشجو»؛

قسمت پانزدهم مجموعه طنز «دکتر سلام»

سوژه‌های این هفته: اهالی خانه سینما، فرح‌بخش، الهام، احمدی‌نژاد، خاتمی، حاجی‌بابایی، مطهری، حسینیان، رحیمی، رائفی‌پور و...
۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
تعداد نظرات: ۳۶۸ نظر
کد خبر: ۲۵۳۱۵۱
اخبار مرتبط
تعداد نظرات: ۳۶۸
هاتف
-
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آقا ببخشيد . اول شدن تو ديدن کليپ هاي شما ، خيلي مهمه ؟
ميلاد
-
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دوم شدن چي؟ :)
مهدي
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از خودت بپرس (:
علي
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
براساس شنيده ها به نفراول کمک هزينه ي سفر حج و يک وي پي ان يک ماهه داده ميشه
محمد رضا
-
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
ميدونم هاتف در پوست خودت نميگنجي الان :D
007
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
سوم شدن چي؟!
عليرضا از اردستان
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خيلي خوبه . يه کم هاشمي رو هم نقد بکنيد
دانيال
-
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
ديوار کوتاه تري از هاشمي پيدا نکردي!
خانم خان
-
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
آخييييييي! بميرم الهي واسه ديوار کوتاهش!!!
علي
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چقدر زود مياد جديدا!!!!
معلومه ماه رمضوني چون چيزي نميخورين خوب وقتتون آزاد شده ها!!!
مظفري
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام چه قدرراحت تهمت ميزنيد البته ماه رمضان کمي بي حالي مياره امافکرنکنم تااين حدکه بشه به ديگران براي زحماتشون جاي قدرداني بي رواگفت بعضي هااين ماه عقلشون بي حال ميشه....
رهگذر
-
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بابا حالا يه شوخي کردا شما هم انقد سخت نگير !
عبد عاصي
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
من هنوز نديدم ولي اميدوارم از استاد ما آقاي رائفي پور معذرت خواهي کرده باشين...منم ايشالله دومم ديگه در نظرات
الف
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
قضيه چيه
چه زود اومدين... انتظارشو نداشتيم:)
divodad.rozblog.com
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام دوم شدن چه طور؟!؟!
علي
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام دوستان عزيز دکتر سلاممي بعضي موقعه با دکتر کردن يه عده داريد اونارو بزرگ مي کنيد ويژه برنامه ي شما موقع انتخابات بهتر بود
دانش جو
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آخ جون دوم شدم
emami8000
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
20امتياز براي تو
ي چراغ سبز
سعود ب مرحله بعد
عليرضا
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اين قسمتش زود اومد
عليرضا
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اين قسمتش زود اومدمشکوکيدا
e
-
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خودت مشکوکي
mpz
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
قسمت قبلي که حرف نداشت.خيلي خوب بود
ببينيم اين يکي چطوره
مهران
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چرا واسه قسمت 14 پيامک نزدين؟
emami8000
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اول چون دوست داشتيم
دوم چون پول نداشتيم
صدف معين
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چي شده زود اومدين منافعتون در خطر بوده؟
بابا انتقاد پذير!!!!!!!!!
فاطمه
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ايول چه زوووووووووود
اميرحسين.ر
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
يکي از فانتزيام اينه که يه روز يه کليپ طنز بسازم توش کاري کنم دکتر سلاميا از رو برن
آخرش بايد اين کار رو بکنم
اول بايد نفوذ کنم به خبرگزاريتون
اسناد جمع کنم
بعد رسواتون کنم با بچه ها بخنديم :))
:D
:)
صبا
-
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اي گفتيييييييييييي
اگه کمک خواستي رو من حساب کن
رها
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
منم هستم!
به قول بعضيا ما بيشماريم!!
ولي واقعا خدا قوت به بچه هاي زحمت کش دکتر سلام
---
-
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
من ک نمي دونم کد.م جناحي.
اما خييييييلي باحال بود.
ترکش خاموش
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
امروز ديگه زودي آمدم تا عقب نمونم
راستي چرا قسمت 14 را پيامک نزديد
راستي امروز سرعت خيلي کمتره
انشاالله که دانلودمي شه
مهدي
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا يَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسى‏ أَنْ يَکُونُوا خَيْراً مِنْهُمْ
بدون نام
-
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چقد سرعت پايينه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
N
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ميذارم بعد افطار ببينم ;)
علي
-
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
نه قبل افطار روبه قبله بشين وضوام بگير
افسر جوان
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خيلي خوبه که اين قسمت زود اومده ولي سرعت دانلودش خيلي کمه در حد صفر
مهدي آقا
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خسته نباشين . دکترسلام 14 عالي بود مخصوصا اون سرياله که مامان جونش اومده بود سرکارشون دخالت مي کرد و اون قسمت دکتر هفتش . خيلي چسبيد. بهترين سکانس اين 14 قسمتتون بود . موفق باشين .
م-د
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عقل نباشد جان در عذاب است
مهسا
-
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ممنون كه زووووود دادين!!!!!!!!!!!!!!
حسين م
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
همين کارا رو ميکنين که آدمو ميزارين تو آمپاس شديد. نظرمو تاييد کنيد انقورتم نيا . اين قسمت دکتر سلام هم خيلي خوب بود ممنون
باران
-
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
انقورت چيه داداش؟؟ ان قلت
دوستدار ملت
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سر دانلود افتضاح پايينه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
emami8000
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
الکي ميگي




نقيه
وارث 66
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
کليپ خوبي بود
خسته نباشيد دوستان
emami8000
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
سرعت خوبه
دکتر15هم خوبه
پاسخ ب پروفسور رائفي هم عالي بود<البته ک دوسش دارم>
ونکته آخر...
ن
ن
ن
ن
ن
ن
ن
ن
ن
ن
توروخدا نرين
خواهشا16آخريش نباشه
به قول حشمت فردوس.....
.....بيييبيييييييين
شوما فوق العاده بودين تا حالا
بييييييييييييبيييييييييييين دکتر
آ اينجا تا آسمونو بارات اسکيناس ميچينم
فقط نرو
خودم#نکنه ب خاطر قسمت14دارين ميرين؟؟؟؟؟؟
دانشجو
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تا ديروز به آقاي رائفي پور مي گفتين دکتر اما از امروز پروفسور شدن ايشون.بابا نکنين اين کارها رو.
divodad.rozblog.com
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام ا دارين ميرين؟ميموندين بد نميشدا!هر هفته يه انگيزه يرااومدن توخبرگزاري داشتيم!
بعدشم آقاي رائفي پور کي هستن که شما براي اولين بار از يکي تو دکتر سلام عذرخواهي غير مستقيم کردين؟همون تخريب ميکردين بد نميشد!
دانشجو
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
احسنت.يکي هم بياد به ما بگه ببينيم اين دکتر رائفي پور کيه که نبايد ازش انتقاد کرد.
شيوا
-
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ببين
رائفي پور پسر خاله ما نيست که بخوايم الکي ازش حمايت کنيم يا از انتقادايي که بهش ميشه ناراحت بشيم فقط چون صحبت هاشو گوش داديم و حق بودن صحبتاش برامون اثبات شده از انتقاد بهش ناراحت ميشيم
باران
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دوست عزيز دنشجو رائفي پور کسيه که وقتي امثال منو شما داشتيم به زندگي دنياييمون ميپرداختيمو کاري هم به امام زمان نداشتيم...ايشون اومد وبا پژوهشاش امام زمان و يهوديت و...به ما شناسوند...بگو خب
divodad.rozblog.com
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام به دوستان عزيز،دليل شما چيه از يه شخصي که نه مدرک دانشگاهي نه پشتوانه فکري ونه ... داره ويه سري سياهنمايي هاي مسخره رو جمع ميکنه بازگو ميکنه وباحرفاش باعث ميشه يه چندنفري مزخرفاتي مثل"ظهوربسيارنزديک است"رو درست کنن،انقدحمايت ميکنين؟به جاي اين سعي ازدينتون دفاع کنيد!
divodad.rozblog.com
-
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دوستان خبرگزاري دانشجوخواهشاًاين پاسخ قبلي منومنتشر کنين،پاسخ دادن،بذارين منم پاسخشون روبدم!
رهگذر
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
مي بيني با يه انتقاد بي جا چيکار کردي دکتر سلام؟!
ايشون اگرم نظر مي ده در همه ي زمينه ها انصافا نظر تخصصي ميده
خيلي تخصصي تر از خيلي هايي که تو يه زمينه هم موندن
اين از نظرشما عيبي داره؟
f
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ما که هنوز نديديم
Felani *
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بعلللللللللللههه....اينم مثل دفه هاي پيش....عاااااالللي بود...دکترترين دکتر هفته اين دفه و دفه ي پيشتون واقعا به حق و فوق العاده بود....
فقط يه چيز نگرانم کرده..اونم اينه که دکتر خداحافظ اسم ويژه برنامه ي بعدياتونه با....يا اينکه ميخواين خداي ناکرده آخريش باشه؟؟؟؟جوابمو بدين...آي قلبم....
امير محمد
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دکتر خداحافظ مخصوص خداحافظي با دکتر محموته ديگه ......
ترنج
-
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
گل به خودي زدن با برنامه ي قبليشون...همون بهتر که برن.حيف اينترنت
آدم
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ســــــــــــرعــــــــــت ايـــــــنـــــتــــــرنـــــــــت چــــرا کـــــــــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟
just66
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
يبار ديه انقولت بيارين رو حرف استاد رائفي پور ميذارمتون تو آنپاس شديد
علي
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
کي انقلت آوردن قمپوز در کردن
بدون نام
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سرعت دانلود افتضاحه بابا
اه اه اه اه
ناصر
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
مطالب شما در خصوص آقاي رائفي پور جدا و انصافا نقد نبود بلکه شبهه تخريب و نوعي بي انصافي بود
سئوال بنده اينه:آيا اگر در خصوص مسئله ي به موارد موازي و يا هم پوشان برخورد کرديم نبايد صحبت کنيم.
ضمنا ملاک تخصص چيست برادر گرامي؟
بهتر فرمايش آقا را بازخواني کنيم که مواظب باشيد پازل دشمن تکميل نکنيد
و يا جاي ديگر مي فرمايند
جدول دشمن تکميل نکنيد
التماس دعا تشکر
مرتضي عوه
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شده دوتا كليه ام رو ميفروشم بودجتون رو ميدم، نميذارم خداحافظي كنين
علي
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از شانس دکتر سلامه کليت خدايي نکرده سنگ سازه هيچ پولي گيرشون نمياد
محيي
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
دوستان پروفسور!
منظورازويژه نامه {دكترخداحافظ} خداحافظي بادكتر محمود احمدي نژاد است، نه قسمت آخردكترسلام
خوشم مياد اين دكترسلامي ها خوب بعضياروميذارن سركار!
عليرضا
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگه قسمت اخر بسازيد همچين ميزنم تو سرتون تا حرفتون يادتون بره وبازم بسازيد
اگه قسمت اخرمي خواهيدبسازيد حداقل 1ساعت باشه
من منتظرقسمت 17 هستم.اگه نسازيد به روحاني وعلي مطهري ميگم.شايد به هاشمي رفسنجاني هم گزارش بدم
عليرضا
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سرعت انترنتم2مگابيته واز يه ساعت پيس تا حالا فقط 6مگابايت دانلود شده
ترنج
-
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حيفه اينترنت که وسه دانلود اين برنامه استفاده شه
باحال
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بابا بچه پولدار.سرعت وبرم. دست راستت به سرم.
zhr zkvt
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خوب دانلود نکن خواهر من زوري که نيست!!!
محمد
-
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بچه ها توروخدا تمومش نکنيد
خواهش مي کنم ازتون
مگه چي شده که داريد ميريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه نگفتيد ميخواين حرف ما دانشجو هارو بزنيد!!!!!!!!!!!!
پس چي شد ، حرفتون يادتون رفت؟؟؟؟
از اين به بعد ماجرا بيشتر ميشه ها
توروخدا نريييييييييييييييييييييييييييييييييييييد
جون مادراتون تمومش نکنيد
حسين
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
خسته نباشيد
دکتر سلام تازه داره پخته ميشه تازه داره همه گير ميشه قضيه دکتر خدا حافظ چيه؟!!!
جاي خالي شما رو قراره چي يا کي پر کنه؟
در مورد دکتر رائفي پور هم سنجيده عمل کردين ، درود بر شما ، هر کسي که يه سري گذاره ي درست رو کنار هم بذاره که نبايد ديوار تقدس دورش بکشيم هر چند من بعضي وقتا سخنراني هاي ايشون رو گوش ميدم ولي هميشه اين سوال برام مطرحه که خوب اين حرفا گفتنش چه سودي داره؟
دونستنش چه مشکلي رو از ما حل مي کنه؟
و ...
محمد
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
حسين آقا تنها چيزي که براي شما ميشه پيشنهاد کرد يه کم تفکر و دوري از جهل است.
يا حق
باران
-
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آن کس که نداند و نداند که نداند....در جهل مرکب تا ابدالدهر بماند
حق گو
-
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حالا ايني که باران خانم نوشته جالبه ولي من با اين بيشتر حال مي کنم که:
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حيف است چنين جانوري زنده بماند.
اينو همين جوري گفتما، خداي نا کرده کاري به حسين آقا ندارم.
ببين برادر! احتمالا شما ناقص گوش دادي سخن رانياشونو، حدسم اينه که اون مباحث اوليه که راجع به فراماسونري و اين چيزا بود شنيدي ولي بعدا فضا عوض شد و ايشون خودشون اين که به چه دردي ميخوره و حالا ما بايد چه بکنيم و گفتن. و گفتن ديگه دونستن اينا کافيه و خيلي زوم کردن رو اين موضوع دردي از ما دوا نمي کنه و راجع به خيلي مسائل مهم تر صحبت کردن. انتقاد دکتر سلام وارد نيست، يعني اتفاقا تخريبه، نه انتقاد. استاد رائفي پور و نه من براش مي ميرم نه چيز ديگه.
حق گو(ادامه)
-
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اگرم هروقت ببينم داره ميزنه جاده خاکي، باهاش مبارزه خواهم کرد. معصوم که نيست. ولي انتقاد دکتر سلام وارد نبود. ايشون چيزي رو که از خودش نميگه. ميشينه ميخونه و پژوهش ميکنه و بعد مياد مطالب رو واسه جووناي تنبلي مث من که خودشون نميرن دونبالش ميگه. برا من که خيلي مفيده و خيلي چيزا ازشون ياد مي گيرم. همه ي حرفاشم هم تو کتابا و جاهاي ديگه هست و هم اساتيد بزرگ هم اينا رو مي گن و تاييد ميکنن. حرفاشونم که همه با سند، دليل و مدرکه.
مـ ـحمـ ـد
-
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
دوست عزيز سودش اينه که من پسر16ساله بعد 3بار خودکشي .ياد گرفتم من براي عبادت خدا ساخته شدم.نه براي ماديات.فايدش اينه که با مناظرات ايشون در يک ماه صد وخورده اي مسلمون ميشن.چون تمام کليپاشو نديدي اينجوري ميگي .يکم بيشترتحقيق کن دوست من.
علي
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
نمومش نکنين آقا.برنامتون خيلي عاليه.اينايي که ميگن خداحافظي کنين بهشون توجه نکنين آقا.
مگه اينکه بخواينبا محمود خدافظي کنين
ا
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
انتقاد دوباره تون به دکتر رائفى فوق العاده غيرمنطقى بود.از دکتر سلام بعيد بود.وقتى کسى در زمينه هاى مختلف تحقيق هاى کامل داشته باشه,مىتونه در اون زمينه ها نظر بده.
ترنج
-
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چه عجب...يه کامنت مخالفتون رو تاييد کردين
s.o
-
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اخه اينم خبره روز عيدي اعلام ميکنيد يعني چي دفعه ديگه دکتر خداحافظو بايد ببينيم . بيا دکتر ازاين نظر منصرف شو بگو خب
بدون نام
-
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بابا نترسين منظورشون خداحافظ دكتر خداحافظ احمدي نژاده
اينا اونقد اعتماد به نفس دارن كه به اين زوديا نميرن
كليتونو نفروشيد:)
من
-
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از جوابي كه واسه رائفي پور دادين خوشم اومد
منم گفتم اصلا توهيني بهش نبود:)
دكترترين هم خوب بود
گرچه اصلا لياقت همين رو هم نداره زيبا كلام...
امير عاشوري
-
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از رفتنتون خوشحال ميشيم
به سلامت
يه قل دو قل
-
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
شما که خوشحال ميشي از رفتنشو اصلا برا چي نظر دادي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داريوش
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چي شد به اين زودي خسته شديد؟(خسته نباشين خدا خيرتون بده ادامه بديد)
بووووووووووووووووووووق
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بايد تموم افراد رو زير بوته ي نقد ببريم من خودم از آقاي رائفي پور خوشم مياد و در انتخابات به آقاي دکتر رضايي رأي دادم ولي به نظر بنده بايد تموم افراد رو کاراشون رو به طنز بيان کرد و گقت بايد جنبه ي ما بره بالا با تشکر از عوامل دکتر سلام و يه خداقوت براي ادامه ي راه ان شاء الله ما با نظراتمون پشتتونيم اگه خدافظي بکنيم بازهم با نظراتمون ميام تو وب سايتتون و خودمونو نشون مي ديم
بنده خدا
-
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
درست ميگي شما، ولي به شرطي که نقد درست و وارد باشه. نه اينکه همين جوري چند نفر بي خبر از همه جا که خودشون عمرا اون طور که بايد استاد رائفي پور رو بشناسن يه چي بگن.
اينطوري خيلي کسا اصلا خود استاد رائفي رو نميشناسن و با اين تخريب که اين بندگان خدا فکر ميکنن نقده، ايشونو مي شناسن و اين خيلي بده. نمي دونم چجوري مي خوان اينا جواب بدن!!!!
raefi pour
-
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
با من شوخي نکنين وگرنه شوما روهم فراماسونر معرفي ميکنم....حواستون باشه....
noname
-
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از فاميل استاد سوءاستفاده نکنيد،حق الناس هست برادر...
عليرضا
-
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
هه هه هه خنديم واقعا کارت مسخره بود
ترنج
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
فکر کرده خيلي بامزست
مهرداد
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
کمبود شخصيت داري ؟؟
يا.........
مـ ـحمـ ـد
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
با نمک بپا نون خشکي نبردد
عبد عاصي
-
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
و به استاد ما نقد وارد ميکنيد هکسي که در زمينه ي صهيونيزم کوچيک ترين مطالعه اي داشته باشه ميدونه که عدد 11 فقط براي روز استفاده ميشه و عدد 9 براي ماه...شماها که خودتون در اين زمينه تخصص نداريد چرا اظهار نظر ميکنيد؟که الان مياين به استاد ما مثلا نقد وارد ميکنيد ...(اگه روحيه ي انتقاد پذيري به قول خودتون داريد همه ي 3 ارسال منو نمايش بدين)....(ادامه در ارسال بعدي
سيد احمد
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بچه هاي انتي666 با بيداري انديشه هم که اينجا حضور دارن،قابل توجه دوستان اينا طرفداري پروپاقرص اآقاي رائفين رائفين
زهرا
-
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگه برين ما هم نتيجه ميگيريم که بخاطر دکتر ترين دکتر هفته ي قسمت 14ست
معصومه صادقي
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دکتر سلامي ها اولا بابت زحمت هايي که ميکشيد ممنون. دوما خوهشا بازم کنارمون باشيد. سوما بازم اين سري استاد رائفي رو به سخره گرفتين که!!!!!!!!!
بدون نام
-
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تيم 2014 نه 2013!
لطفا بيشتر دقت کنيد!
محسن
-
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
مثل هميشه خوب بود ولي آخرش که دکتر خدافظ رو ديديم خييييييييييييييييييييييييييلي ناراحت شوديم(من و خانوادم).يعني براي دولت تدبير و اميد هيچ برنامه اي نداريد.حداقل تا آخر تابستاب بمونيد.خواهش مي کنم تمومش نکنيد.
دکتر خداحافظ
-
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
منو ديدي ناراحت شدي؟! چرا؟! ههههههههههه نه حالا حالا ها هستن:) اين ويژه برنامه ماست:)دوغ پنير شير خامه کلا لبنيات!!!!!!
ليلا
-
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اينا که قرار نيس برن خداحافظ دکتر يعني خداحافظ احمدي نژاد !
ليلا
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
پيامکتون که رسيدم فک کردم سر کاريه !
تا دولت احمدي نژاد هنوز رو کاره هرچي دل تنگتان ميخاد بگين فردا که اين آقايون بيان رو کار نميذارن نفس بکشيم !
خداحافظ آزادي احمدي نژادي !
علي
-
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
فکر کنم اشتباه فهميدي .قراره احمدينژاد ميره نه داره مياد .اين يعني آزادي داره مياد نه داره ميره
Abbas
-
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
پس چطور ميشه که دکتر سلام هم در همه ي زمينه ها اظهار نظر مي کنه؟
علي
-
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
راست ميگه.........خودتون از جون مرغ وروزه خوري تو برنامتون مياريد و مثلا به قول خودتون نقدش ميکنيد!!! چطوري هست که حالا به يکي که تو حوزه قرآن نظر ميده گير ميديد!!!
mostafamp69
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
بابا اينا خودشون نقادن نميخوان ديگه هيچ نقادي حرف بزنه و فقط خودشون درست بگنو بس. بگو خوب
زهرا
-
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بابادکترخداحافظ واسه احمدي نژاده!شماچراداغ ميکنين!
دکتر خداحافظ
-
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
هههههههههه دکتر خداحافظ ويژه نامه منه:)
Abbas
-
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
دکتر جان سلام
شما کاملا داري پارادوکسيکال عمل مي کني،خودت داري حتي فيلم هم نقد ميکني و نميدوني که ... .
مگه امثال سروش و مهاجراني و گنجي نبودن که نظرات شاز ميدادن. ابراهيم زندگي خصوصي دقيقا همون يکي از اين آقايونه که ميگفتن امام زمان وجود نداره. حالا من با رژيم طلايي کار ندارم ولي راس ميگي اينا همشون يه چين تو مايه هاي گلشيفته.
sejji
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
حالا چرا گير دادين به رائفي بد بخت .اين همين جوريشم تو .آمپاسه .آمپاس نه ها . آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمپاس :))
فدايي سيد علي
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام عرض خسته نباشير از زحماتي در طي چندين قسمت از برنماه کشيديد چرا به همين زودي از تماس هاي افراد با لا دستي ها خسته شديد يا اينکارا شروع نمي کرديد حالا شروع کرديد تا آخرش برين شما قرار بود حامي صحبت هاي دانشجو نسبت به مسئولين باشيد باز مي گويند چرا فرار مغز ها صورت مي گيره به همين دلايل است
فاطمه
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
خسته نباشيد، آقا جايي نريد فعلا تلنگراتونو لازم داريم
همون با دکتر احمدي نژاد خداحافظي کنيد
محمد
-
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
مرسي دکتر سلام! مرسي جونم!
کارتون بيسته بيسته. دمتون گررررررم!
ولي يه سوسي هم دادينا! در حد تيم ملي!
شيوا
-
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ميگين مي خواين برين که ما بگيم نه نريد ما بهتون آدت کرديم
خوب باشه مي گيم:واي نريد ما بهتون عادت کرديم
خوب حالا که گفتيم ديگه بمونيد
بدون نام
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
با تشکر از برنامه خوبتان
در قسمت 14 يک نقدي به اقاي رائفي پور که با همين شيوه سخنرانيش در يک جلسه توانست به لطف خداوند ده ها نفر را شيعه کند(اگر اشتباه نکنم در خارج) وارد نموديد که ايشان چيکاره اند
اتفقا سياست ايشان در همين است که کسي نداند چيکاره اند
و اما يک مطلب دوستانه به شما بزرگواران که وقت خودتان را صرف اگاهي بخشي به ديگران ميکنيد
لطفا و التماسا مواظب تاييد يا تخريب اشخاص باشيد
تخريب و ازبين بردن طرز فکر اقاياني همچون دکتر حسن عباسي ، دکتر رائفي پور و امثالهم که در ارتقاء سطح فکري جامعه و خنثي سازي تهاجمات فکري مسموم دشمنان در شب و روز تلاش ميکنند
باعث خوشحال سازي دشمنان ميگردد.
و اما در مورد قسمت 15
برادران و احيانا خوهران عزيز و محترم اگر به اقاي رائفي پور بگويد اين مطالب را روي چه حسابي ميزنيد ان وقت متوجه ميشويد براي تک تک انها دلايل عقلي منطقي و حتي قراني خواهد اورد
و يک مطلب ديگر
نقد خوب است ،اما بقول معروف هرنکته مکاني دارد و هر سخن جايي
و مطلب اخر اينکه اول در مورد سخنان بزرگان تحقيق کنيد بعدا ان هم بر پايه علمي نقد وارد سازيد(همين کاري که شما خوبان در خيلي از جاهاي دکتر سلام انجام ميدهيد)

ممنون ازاينکه مطالبم را خوانديد
اگر اهانت يا جسارتي کردم به بزگواري خودتان ببخشيد و حلال کنيد
در اين ماه ما را دعا کنيد که جاده حق منحرف نشويم اگر شديم برگرديم
يا علي مدد
اميررضا
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
منم به چند نكته پي بردم يكي اينكه علت زود اومدن اين شماره اينه كه مراجعه به شماره قبلي و اعتراض به مطالب قسمت 14خصوصا رائفي پور كم بشه و از تب اعتراضات كم بكنه و عمدا آخرش نوشتن ويژه نامه دكتر خداحافظ منظورشون خداحافظي با دكتر محموداحمدذي نژاد است چرا شما جو گير ميشيد و داري كامنت منت كشي ميزاريد . قرار شد كه عذر خواهي بشه از رائفي پور كه ميبينم كه نشده كه هيچ باز چندتا تيكه هم اضافه كردند .
پس شماره 16 دكتر سلام مربوط ميشه به خدا حافظي دكتر احمدي نژاد
صادق
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
نگران نباشيد
برنامه بعدي ويژه برنامه دکتر خداحافظ مربوط به خداحافظي دکتر احمدي نژاد ميشه .
دکتر خداحافظ
-
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بله ويژه نامه منه پيشنهاد داده بودم:) که ويژه نامه منو بسازن:):):):):):):):):)
بدون نام
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
بابا اين رائفي پورم شورشو در اورده...!
محمد
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اگه واسه خودت ارزش قائلي حداقل اسم تو مينوشتي
توشه
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از شما ميپرسم: شمااگه جايي اشتباهي ديديد تذکرنميديد؟!
آقاي رائفي پورهم که بدون دانش تذکر نميدن.
حالا شمامعلوماتتون کمه ونميتونيدتواکثرمواردمثل ايشون نظربديد، گناهه آقاي رائفي پورچيه؟!همه روبه کيش خودتون نپنداريد
ترنج
-
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
به قول خودشون اينا امتحانشون رو پس دادن...اونم چه امتحاني....يه ضرب مردود شدن
Ali
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
هموطن، آيا اينکه گفته شد رائفي پور دنبال قاتل بوروس لي ميگرده، انتقاده يا تخريب؟ اونم وقتي هنوز نمي دانيد استاد محقق در زمينه آخرالزمان شناسي هستند و آخر الزمان شناسي در چند بخش قابل بررسي است، زمينه هاي فرهنگي و اجتماعي (که نقد فيلم يکي از آنهاست)، سياسي و اقتصادي و ... آخرالزمان شناسي شيعي گره خورده با مسئله صهيونيزم جهاني است.
پس از اين به بعد ميتونيد به مشاهيري مثل ابن سينا نيز بگوييد«چطور ميشه يه نفر در همه زمينه ها خود را صاحب نظر بداند؟»، چون ايشان علاوه بر اينکه طبيب حاذقي بودند، فيلسوف بزرگ، شاعر ، موسيقي دان، رياضيدان و...نيز بوده اند در حالي که در سن 18 سالگي به تمام علوم زمانش تسلط يافتند،البته مقايسه نميکنم.استاد رائفي که فقط در زمينه آخرالزمان شناسي بحث ميکنه نه همه زمينه ها.
زهرا
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اي بابادوستان چه خبرتونه!يعني تاالان هرچي به مطهري گفتن نقدبوده فقط درحق آقاي رائفي ظلم شده؟؟خوب کردن مطهري روسوژه کردن ولي درباره ي آقاي رائفي هم که چيزخاصي نگفتن بيچاره ها!شمافقط دلتون ميخواددشمنوبکوبن؟بابايه مقدارظرفيت داشته باشين مسلمونا!
حزب الله هم الغالبون..
محسن
-
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شما در حدي نيستيد که امثال دکتر عباسي و آقاي رائفي پور رو نقد کنيد وچيزهايي که گفتيد اصلا نقد محسوب نميشه به نظر شما اين بده که يک نفر تو خيلي از زمينه ها تحقيق کرده باشه و حرف براي گفتن داشته باشه ؟ بعيد ميدونم که شما يک سخنراني رائفي پور رو تا آخر گوش کرده باشيد .
اين حرف هاي من تخريب شما نبود ها فقط نقد شما بود يه موقع ناراحت نشيد
محمد313
-
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
ميبينم نظر منو نذاشتيد:(...هعييييي....
فاطمه سادات
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آخه از الان شروع کردن و روحاني رو دوره کردن و روحاني هم با اونهاست خدا بداد جوونا برسه
فاطمه سادات
-
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
الان که هنوز دولت روحاني تشکيل نشده فتنه گران دورش کردن خدا دولتشو بخير کنه
mohammad
-
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
کيفيت فيلم هاتون خيلي بده لطفا اصلاح کنيد.ممنون
محمد313
-
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
داداشم ،خوبه ديگه///فحواي کلامو بچسب
محمدرضا
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
سلام
در مورد استاد رائفي پور کار رو خراب تر کرديد
اين جور که معلومه تحقيقتون کامل نبوده
اين اعدادي که استاد گفتن درسته...و خودشون هم با گير دادن هاي الکي به اعداد مخالفه...مثلا تو يکي از سخراني هاش گفتن که پلاک خونمون 33 يا چيز هاي مثل اين
الکي و ندانسته با اعداد بازي نکنيد
اعتراض ما به نقد بي منصفانه ست...و نه خود نقد...ما طرفدار جبهه پايداري هم بوديم ولي وقتي نقد درستي مي کردين مي پذيرفتيم و از طرفداران برنامتون بوديم
ممنون
رضا
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
شما که ميگيد چرا رائفي تو چند زمينه حرف ميزنه توجه کنيد که پايه صحبت هاي ايشون بحث هاي اخرالزماني و مهدويت است و در کنار اون مسائل ديگه که مطرح ميشه اکثرا به اين مربوط ميشه

ايشون در مورد اسطوره هي صهيونيزم بحث کرده اند شما بگيد اشکال اين بحث ها کجا بود نقدتون رو دقيق به اينها وارد کنيد؟
در مورد اخرالزمان و منجي در هاليوود بحثکردن اشکالش رو دقيق بگيد؟
نقد رسانه اي که انجام دادند چه اشکالي داشت؟
روانشناسي رنگ ها رو دانشکده هنر برگزار کردند بياييد اشکالاتش رو علمي بگيد؟
اينکه بگيد چرا تو همه زمينه ها نظر ميده که نقد نيست نقد اينه که اشکلات مباحث رو دقيق بيان کنيد
آقاي رادفي پور اگه مسئله اي رو بيان مي کنند با دليل و سند بيان ميکنند.شما بيياد نقد کنيد نه تمسخر
عليرضا
-
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگه اينطوره مناظره استادرائفي پور وفراهاني را دانلود کنيدوببيند ودربرنامه بعديتون فراهاني را نقدکنيد.
خواستيد نظر را تاييدکنيد بکنيد،نکرديدم طوري نيست ولي بهش عمل کنيد
ترنج
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نرود ميخ آهنين در سنگ
عليرضا
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
از استاد رائفي پوريه جورايي زيرلفظي عذرخواهي کرديد
ناراحت !
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
کار رو خراب تر کردند ...

بايد هم از استاد معذرت خواهي کنند . چون ايشون در تمام کشور برنامه هاي مهدوي داشتند و خوب زدن ايشون يعني فاتحه !

دکتر سلام جان !
1 -استاد بارها گفتند من دکتر هم نيستم 2- استاد گفتند زمينه ي تخصصي بنده صهيونيست پژوهيه
عليرضا
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
جديا نکنه شما باشيطان دست پشت پرده داريد
رضا
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اگه قرار به تخريب پشت تخريب باشه بايکوت ميشد بد جور.ما که نيستيم.
دکتر خداحافظ
-
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
يهووووووووووووووووووووووووووووووووووووو يهووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بچه ها هممون خوشحاليم من چقد باحالم:):):):):):):):)
ويژه نامه براي من گذاشتن اويل ايول ايول ايول بابا داش دکترو ايول هههههههههههههههههههههه
براي من ويژه نامه گذاشتين دستون درد نکنه هاو!!!
باران
-
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خب بابا فهميديم....اقا قبول....ويژه نامه شماس...فقط ديگه دست از سر ما بردار انقد اين نظرو نده
Yaghish
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام
چرا به دکتر منفي دادين؟
بابا يه نگاهي به دور و برتون بندازين
اگه ايشون هم ميخواست از استاد دفاع کنه نظرش چاپ نميشد که.براي همين شروع کرده مثل بهلول دري وري گفتن.اصل نظرش چيز ديگه ايه
دکتر خداحافظ
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
حالا خوبه ما هم به شما گري بديم باران خانوم بگيم حالا يه آمپاس ياد گرفتي هي به همه گير ميدي!!! نه خوبه!!! خوب نيست که... من نظراصليمو همون بالا مينويسم چاپ شد که شد نشد ديگه باحدا:):):)
آقا امير
-
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام من به ضرس قاتع ميتونم عرض کنم که اين يکي از بهترين قسمت هاي دکتر سلامه.
محمد313
-
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نصف شبي سرعت دانلودش خوب شده...ممنون
دانشجو
-
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
وحيد جليلي:9
کار فرهنگ، بي‌فرهنگ کار راه نمي‌افتد.

و تا دور دست اين تاجران فرنگ‌زده گريزان از کار و اعتنا به سرمايه ايراني باشد فرهنگ به ساماني نخواهد رسيد و کار فرهنگي استحصال و باز توليد سرمايه‌هاي فرهنگي خودي اعم از معارف و علوم و تجربيات و الگوها و اسوه‌ها و ... است و نه سرگرمي و سردرگمي در بازارهاي مکاره انديشه و هنر و رسانه فرهنگي غربي.



-----

يادداشت: وحيد جليلي / ماهنامه راه 56
taliedaran
-
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
باسلام
خدا قوت.اي کاش قدرت تحليل مردم بدين وسيله بالا بره
منم
-
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نه . نه. نه .نه .نه . سلام خوبه خداحافظي نکنيد . من دکتر سلام رو دوست دارم . خواهشا ادامه بديد
محمد313
-
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نظرات رو که ميخوندم به اين نتيجه رسيدم که خيلي از دوستان به عقيده بنده در اشتباه هستند...
دکتر خداحافظ نه به اين معني هست که ميخوان بساط رو جمع کنن برن،نه،دارن براي دکتر احمدي نژاد ويژه برنامه دکتر خداحافظو آماده ميکنن اين از اين/ اگه منظورشون عذر خواهي از استاد رائفي بود خدا خيرشون بذه کما اينکه گفتند قصد تخريب نداشتند(نقل به مضمون)
روي قسمت رو کردن ناگفته هاي خانواده شيخ کروبي! خوب زوم کرديد/خدا قوت...
و در آخر بايد بگم که براي رسانه ملي بالاخص سينما منتاسفم
...من ديگه حرفي ندارم
متين
-
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
باسلام
من تمام قسمتاي برنامتونو ديدم،هم نقاط قوت داره هم ضعف اما يه موردي كه توي كارتون پارادوكس داره اينه كه مرز بين نقد و تمسخر رو قاطي ميكنيد.ايا شما تمام صحبتاي اقاي رائفي پور رو گوش كرديد؟ايشون اگه درخيلي موارد صاحب نظرن ايا نظراتشون درست بوده يا غلط؟بنظرم شما كمي به تمسخر روي اوورديد،زماني نقد شما صحيحه كه فرد علاوه براينكه داخل به مباحث گوناگون ميشه نظرات غيرصحيح ميده،درضمن اون سوالات عددي كه مطرح كردن سوالاتي بود كه توسط افرلد مختلف بيان شده بود.توقع ميره حالا كه بين المللي هم شده ايد ل بخودي نزنيد.
موفق باشيد،التماس دعا
ميثاق
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام.دقيقا درسته...تازه مگه حرف اشتباهي در مورد اون سريال آبکي زدن؟دکتر سلام سخنراني هاي چند سال پيش آقاي رائفي پور رو مغرضانه و نصفه نيمه پخش کردن...اين کار درست نيست
كيميا
-
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
جون من يه عكس از خودتون بزارين!!!
mostafa mp69
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
يه موقع عکستتونو نذاريد که مردم ما بيشتر اوقات ظاهر گرانو با ديدن عکستون همه ي کليپاتونو زير سوال ميبرن.منظورم به کسي نبود هيچکي ناراحت نشه.
ميلاد
-
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
حيف علي مطهري نيس امدين رائفي پور گير دادين .اصلا اسم مجموعه طنزتونو علي مطهري سلام . در ضمن نديددم اين هفته به محسن رضايي چيزي بگين ديگه تکرار نشه . يا علي
انصاف
-
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
عالي بود بچه ها خسته نباشيد
اصغر آقا
-
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خبر تاسيس" دفتر رييس جمهور سابق " توسط دفتر رياست جمهوري تکذيب شد
دقيق تر
-
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
در آخر هم اينو بگم که به قول امام معصوم ببينيد کسي که حرف ميزنه شما رو به سمت خدا هدايت ميکنه يا به سمت غير خدا... نقد به اعداد شما به شدت نشان دهنده کوته فکري و کج فهمي شما از جريان نظم نوين جهاني بود.. که انشالله با مطالعه دقيق تر منصفانه تر نقد کنيد...
راستي چرا برجي که در کنار خانه خدا ساخته شده 72 طبقه هست مطالعه کنيد ببنيد راز 72 چي هست:)
دقيق تر
-
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آقا نظر ما رو تايبد کنيد لطفا کلي وقت گذاشتم اين همه نوشتم... دي:
اصغر آقا
-
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
مثل اينکه آقاي روحاني با اين گزينش حساب شده کارگروه اعتدال ميخواد فضاي جامعه رو يه محکي بزنه برا اقدامات اساسي ترش.
ولي جناب روحاني بدونيد درسته که بخاطر حفظ وحدت ملي که از هر چيزي تو اين شرايط مهمتره همه رسانه ها و مجامع عمومي وخصوصي در حمايت از شما و دولت تدبير و اميد قلم ميزنن و قدم بر ميدارن اما همين ملت اگر احساس کنن که دولتتون قصد داره به تلخکاميهاي گذشته ويا استفاده از مسببين اون خاطرات عقبگرد کنه ساکت نخواهند نشست ومسلما پايان تلخي بر اين آغاز شيرين نوشته خواهد شد.
---
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اين اقايون که نه اصلا سرهنگ نبودن و از فضاي امنيتي هم خوششون نميومد، حالا ببينين دور و برشون رو چقدر دارن امنيتي ميکنن. :)
اصغر آقا
-
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
رعايت جانب انصاف در انتخاب شخصيت هفته
روحا نه نه نه ببخشيد دکتر سلام مچکريم
يه ايراني
-
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دکتر سلام واقعا عاليه.من خيلي چيزا رو از طريق دکتر سلام فهميدم
بدون نام
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به زرت قاتل مي تونم بگم، ببخشيد به ضرس قاطع مي تونم بگم اگر سازگارا و مهاجراني و گنجي و ديگر معتدلين اينطرف بودن جز اين کارگروه و معاونين و وزرا مي بودند. شايدم بيان اينور جوب
من ديگه حرفي ندارم ...
ايمان
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
واقعا عاليه و آدم رو به وجد مياره اميدوارم اين مجموعه همچنان ادامه داشته باشد ممنون از تهيه کنندگان اين مجموعه
مهدي
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به نظر شما اينکه يه نفر بياد در مورد اعدادي که صهيونيزم استفاده مي کنه با تحقيق صحبت کنه بعد شما بياين اون مطالب و بگين نقده يا مسخره کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل با خودتون رو راست باشيد
سي امير
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام. داداشا ميخواستم بگم که کليپتون خيلي باحاله... خيليل خوشم اومد... شما ها نمونه ي بارز سربازان جنگ نرم هستيد با اين کاري که داريد انجام ميديد. وقتي که کاري گل ميکنه کساني هستند که يه چيزي از اون کار پيدا کنن که آنونو مثل چماغ بکوبونن تو سر اون کار حالا اون چماغه شده رائفي پور ( بنده از منتقدين شما بودم در قضيه ي رائفي پور ولي به توضيحات شما قانع شدم....) ادامه بدبد خيلي ها چشم ديدن اين برنامه رو ندارن!!! البته بيشترشون فقط به زبون ميارن و ته دلشون يه چيز ديگه است. اصلا به اينايي که ميگن ديگه ادامه نديد دقت نکنيد بزاريد بگن فکرشم نکنيد شما کار خودتونو بکنيد. يا علي...
ميثاق
-
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
چقدر شما روشنفکرين واقعا...مرده باد مخالف من
???
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
يعني ميخواي بگي من مريضم همه قسمت ها رو ديدم و ازشون تعريف کردم .
يعني من استاد رو چماغ کردم ؟
يعني اين همه مشتاق چشم ديدن برنامه رو نداشتن و فقط دنبال بهونه بودند برنامه رو ببرند زير سوال ؟
دستت درد نکنه .

بقول کروبي "خوشم به هوشت آمد ...! "
ميثاق
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آخه اينا چه توضيحي دادين که شما قانع شدين؟يه کم تحقيق کنين..فکر کنين
بصير
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بسسسسسسسسسه بابا. شما هم ديگه شورشو در آوردين. آدم که اينقدر دلباخته شخصيت ها نمي شه که... اينجور سر اين مسئله بحث مي کنيد. ديگه تمومش کنيداااا. افتاد؟!
ميثاق
-
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام.چرا کامنت هاي منو تاييد نميکنين؟کلا کامنت هايي که به به و چه چه گفتن رو تاييد کردين...چندتا هم مخالف خودتون....اين روش برنامه ساختن نيست.شما مسئوليد و بايد جوابگو باشيد.شما با اين کارتون دشمناي ايران که همون حرفايي که درمورد آقاي رائفي پور رو که شما زدين رو ميزنن،شاد کردين.
Mohammad
-
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام اگه بخوايين کارتونو قبول کنن بايد از افراط و تفريط دست بکشيد
مسخره کردن کابينه روحاني و حرف هاي رائفي پور کار خوبي نيست
مجيد
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به نظر من در قسمت بعدي دکتر ترين دکتر هفته را دکتر سلام بزاريد چون ميخواد مخاطباشو بزاره تو آمپاس و ديگه ادامه نداشته باشه.
آيا تمام شدن مجموعه دکتر سلام کار درستيست؟
آيا ديگه نقد نکردن مسئولين کار درستيست؟

نکنه به شما پست ومقام دادند که ديگه نميخواهيد دکتر سلام بسازيد؟
naz
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دقيقا چرا نظر منو نميذاري؟!
سرباز ولايت2
-
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دوستان دمتون گرم نشون داديد دکتر سلاميد.اون تيکه اخرتونو(دکتر خداحافظ) به همه چي تفسير کردم جز دکتر خداحافظ به نفعه تونه که تفاسيرم درست باشه.خوشم مباد که به روزيد .پايتختو ول کردين اومدين سراغ دودکش. فقط دکتر جووووون انشائالله که حقي از کسي ضايع نکرده باشيو به ناحق حرفي نزده باشي گرفتي چي ميگم نه ؟ فقط يه سوال از دوستان ميپرسم من يه مدت نبودم اين دوست عزيزمون(ترنج) که نظرات شاز ميذارن تازه به جمعمون اضافه شدن؟ اخه تا زماني که من بودم که خبري ازين جور کامنتا نبود؟
حامد
-
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
قديمي...
اينجا مال توئه؟؟
شاز نه شاذ گلم
Yaghish
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
وقتي نظرات امثال من تاييد نميشه معلومه يه نفر به نام ترنج جولان ميده ديگه
ترنج
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
جولان؟مگه چي گفتم؟اينا کامنتاي منو تاييد نميکنن........فقط پاسخ به نظر ديگران رو تاييد ميکنن
Yaghish
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
من واقعا معذرت ميخوام اگه منظورم رو اشتباه برداشت کردين
منظورم اين بود که اينا اصلا نظر مخالف رو تاييد نميکنن
حلالم کنيد
صادق
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اخه اينم شد نقد؟؟ ته حرفتون اينه که چرا رائفي درباره مسائل مختلف حرف ميزنه؟ خود شما تو هرزمينه اي نظر ميدي اشکال نداره؟
بدون نام
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
واقعا نمي دانيد چرا يک نفر مي توانيد در تمام مسائل نظرش را بگويد واقعا نمي دانيد ؟؟؟؟
خيلي ساده است به همان دليلي که شما در باره تمام مسائل نظر مي دهيد ؟ چرا اين حق را براي خودتان قائليد و براي ديگران نه ؟
بهتر است از طعنه زدن به افرادي که در بين جوانان تاثير گذارند دست برداريد چون محبوبيتتان را از دست مي دهد افرادي هستند که درباره همه مسائل نظر دارند مثل دکتر عباسي، چون نظرشان مهم است و سالها کارکرده اند تا اين نظرات را بدست آورند بهتر است اين پوزهاي روشنفکري را جمع کنيد!!!! شما نمي توانيد اعتبار چنديدن ساله آنان را زير سوال ببريد!!!!
بدون نام
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بحران خاموش رو كاملشو چرا نميزارين
من منتظرم...
ميگ ميگ
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
عزيزم بذار اول اکرانش تموم شه بعد شما برو پول بده و بخرش...
محمد313
-
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بابا بذاريد دو لقمه نون حلال بخوريم...
جبار
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
چرا جرات نشر نظر منو نداريد
ميدونيد ما بي شماريم؟
تکرار کنيد پوستتون رو مي کنيم
فهميديد ا...ها
اصغر آقا
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
فکر کنم اين خود "جبار سينگه"داره اينجوري تهديد ميکنه.
خب بذارين نظرشو تا نداده دست و بالتونو قطع کنن!
رهگذر
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بازم بلوف؟!!!
بازم قپي؟!!!
بازم قمپوز؟!!!
بنده ي خدا
-
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اين قسمت فهميدم مثل اينکه اصلا هيچکدوم از سخنراني هاشون رو نديد

اصلا نقد (البته اسمش نقد نبود) جالبي نبود, نسبت به بحث اعداد در نمادگرايي

شما هم شديد مثل بعضي ها که هر چيزي رو به تمسخر ميگيرن
مبين
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام خوب بود
لطفا در برنامه بعدي اگه راجع به احمدي نژاده انصاف رو رعايت کنيد
تو اين شرايط که از زمين و آسمون اين بنده خدا رو ميکوبند يکمي دمش رو ببينيد بد نيست يوقت ديدي به شما هم زميني پولي مسکني چيزي رسيد.
ستوده
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نه خدائيش ترشي نخورين يه چيزي ميشين خيلي عالي کار مي کنيد حالا چشم نخوريد خدائي نکرده
علي نژاد
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
چرا شما همش از جبهه پايداري نقد ميکنيد در حاليکه اگه به بقيه سايتها سر بزنيد جواب نقداتون داده شده.اينهمه که از پايداري نقد ميکنيد ميشه يه بار ازدوستان به ظاهر اصولگرا نقد بکنيد مثل اون جمله معروف باهنر درباره لابي کردن در مجلس و...
خيلي ضايع داريد ميزنيد
اگه نظر رو نذاريد دگ نبايد تو برنامه نبايد به دروغ حرف از نقد بزنيد
هادي
-
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
با سلام خدمت شما عزيزان دکتر سلامي و همه ي کساني که اين نظر رو ميخون
بايد عرض کنم که نقدتون به آقاي رائفي پور و آقاي عباسي کاملا وارده، و واقعا چرا اينا دو واحد فلان رشته رو از دانشگاه آزاد بورکينافاسو پاس نکردن و دارن درباره ي تمام مسائل نظر مييدن، اين سواليه که ذهن خيلي ها رو مخدوش کرده انشاالله روزي پاسخش رو پيدا کنن
بنده مثه خيلي ها پشت سرتون حرف نزدم چون واقعا دوست دارم برنامه تون رو و اگه بي عيب باشه که نميشه
اميدوارم با تمام توان به کارتون ادامه بدين فقط همونجور که در نقد ساير عزيزان چه دوست چه دشمن دليل و سند ميارين...
از ساير عزيزان هم خواهشي دارم که خودمون رو نزنيم
بازم ميگم دمتون گرم عاليه ولي نقايصي هم داره
محمدرضا
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام
آخه براي نقد استاد رائفي پور چه سندي آوردن؟
غير از اينه که فقط يه قسمتي از سخراني ايشون رو پخش کردن و هيچ کدوم از دلايل و سنداي استاد رو نديدن؟؟؟
ميثاق
-
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به قول ابن يمين :
آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آن کس که بداند و نداند که بداند
آگاه نماييد که بس خفته نماند
آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خويش به منزل برساند
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
(مصداق اون ذهن هايي که با اين سوال مخدوش شدن)
ميگ ميگ
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آخه اين درساي دانشگاه ها چه گلي به سر ما زدن که از توش بخواد چنيني کساي بافکري بيرون بياد؟
طرح درست مسئله و نقد و بحثهاي استراتژيک توي هيچ دانشگاهي اينجور تدريس نميشه چه برسه به بورکينافاسوش!!!

شما اول شخصيت و حرفايي که ميزنه بشناس و بعد طرفداري بي خود بکن

مشکل ماها اينه که افراد رو وقتي پيشوند دکتر داشته باشند و يا از دانشگاه فلان بوق مدرک گرفته باشند به حرفاشون گوش ميکنيم.باقي رو به سخره ميگيريم.

باران
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
ا...شعر ميثاقو منم پايين نوشته بودم...بعدشم تاااازه يکي از تخصصاي دکتر عباسي غرب شناسيه..يکيشا...بعدشم اونايي که تحصيلات اکادميک داشتن چه گلي به سر ما زدن؟ همين خود شما...بعدشم اين سيستم اموشي ضعيف که قپي اومدنو قمپوز در کردن نداره
مـ ـحمـ ـد
-
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اگه امثال رائفي وعباسي نبودن به جاي دانشجوي فهميده يه دانشجو مثل خود تو داشتيم و اونوقت مملکت پر ميشد از امثال تو.واويلا
سهراب
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
از همه ميشود انتقاد کرد ايران کشوري ازاد است پس لطفا اسم انتقاد را با توهين عوض نکنيد.اينطوري هيچ کس رانميشود نقد کرد.
بهنام
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آقا در کل اين کارتون باعث شد رائفي پور رو مردم بيشتري آشنا شن . پيشنهاد ميکنم تو اون بخش تبليغ تون سخنراني رائفي پور و تبليغ کنين
عباس
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اميدوارم اين بار نظرم رو تاييد کنيد.
بعضي واقعا چه نظرايي ميدن يعني معتقدن استاد بايد مي رفت دانشگاه رشته ي شناخت کاباليسم و آخرالزمان مي خوند.
اگه اينجوري پس چرا يه دانشجويي که رشته اش کامپوتره هم بايد معارف بخونه و هم وصايا. درسته بايد هم بخونه. مسئله ي بعدي اينه که اينا همه زير مجموعه دشمن شناسي يعني هر جا دشمن توش نفوذ کنه يه استراتژيست بايد در موردش بحث کنه. نيومده بيخودي در مورد مثلا اخراجي ها يا چه ميدونم سنپطزبورگ حرف بزنه که اونايي که مربوط به دشمن شناسي ميشده رو نقد کرده. در ضمن سبک زندگي ما هم داره عين غربي ها ميشه دليل اونم اينه. اون اعداد ثانيه هايي هم که شما ميگيد بايد به اونايي که قهوه تلخ و نقد کرده بگيد نه به استاد که با قهوه تلخ هم کاري نداشته.
دوستان غير از اينه؟
سيد هادي نجفي
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام، دکتر سلام خسته نباشه. ايکاش با سامانه پيامکي هر موقع قسمت جديد آماده ميشه خبر بدين تا از قافله عقب نمونيم. هر روز نميتونيم به سايت سر بزنيم
عليرضا
-
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
چندموردمشکوک درقسمت 15دکترسلام
1-اوجاش که گفت نقد يک شخص به معناي تخريب کامل اون شخص نيست=پس قبول دارن تخريبش کردن
2-گفتن دکتر رائفي پور تا دوباره مخالفاش بگن دکتر نيست ودعواشه
3-به اعدادفراماسونري توجه ندارن وبي
تفاوت ميگرن درست مثل جناب فراهاني.
4-معلوم رائفي پور نميتونس جواب نقدرا درکشور پخش کند چون مثل جناب فراهاني توانايي پخش دردانشگاه هارانداشت ومعلومه اينا دردانشگاهن واز اون شخص ميترسن واز جناب فراهاني نقدي ندارن ولي عين جناب فرهاني به استادرائفي پور ودکتر عباسي گير دادند.
خواستيد اين حرف منا قبول کنيد اين نقد منه نخواستيدم نکنيد ولي بهش عمل کنيد واز استاد رائفي پور ودکترحسن عباسي عذخواهي کنيد
مگه نظرمن جز واقعيت چيا نشون ميده دفعه دومه اين نظرا ميدم
PIRASTEH
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام آقاي رائفي پور در همه زمينه ها نظر نمي دهند .
مطالبي که ايشون در موردش بحث مي کنند با هم مرتبط اند مثل (شيطان پرستي همجنسبازي فمنيسم صهيونيسم و هاليوود) البته درک اين مطلب که چطور يک نفر ميتونه اينقدر ريز بشه و مفهوم اين اعداد رو پيدا کنه سخته شايد هم بعضي اوقات اشتباه کنه ولي من که اشتباهشو تاحالا پيدا نکردم شما اگه فهميديد به ما هم بگيد در ضمن کليپ قبلي رو دوباره ديدم شما در 3:25 تصوير رائفي رو پخش کرديد نه 3:33 با اين حال اگه کسي با تندي با شما صحبت کرده من به نمايندگي از بقيه ازشما عذر خواهي مي کنم .
موفق باشيد.
ترنج
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
درسته همه ي کامنت هايي که مخالفتونن رو تاييد نميکنين اما خوشم مياد کامنتايي که ازتون تعريف کردن کلي منفي گرفتن و اين خيلي حرفه
Yaghish
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
معنيش واضحه
الان جو کامنتاي اين سايت به سمت دوستداران استاد سنگيني ميکنه
ايول !
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دمت گرم ...
خيلي باحال بود
مهدي مهرورز
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام دکتر سلام
من طرفدار پرو پا قرص شمام
انصافا به شما و اونايي که چشم ديدن بحثهاي عالي و دقيق اين دو استاد يعني آقاي عباسي و آقاي رائفي پور ندارند ميگم
اول بشينيد ببينيد چي ميگه بعد حرف مفت بزنيد
حقير و دوستانم مدتهاي زيادي سخنرافي اين دو بزرگ رو پيگيري مي کنيم انصافا يک بار هم حرف الکي و بي سند ومدرک نزدند
عاقلا دانند...
حسودا هرگز نياسودا
ميثاق
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام.به نظر من اين کار باعث محبوبيت بيشتر آقاي رائفي شد...چون خيلي ها که نميشناختنش رفتن بحث هاشو گوش کردن...
FATEME
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
توي دکتر خداحافظتون در مورده پ"ديده اي به نام ترنجججججججججججج" هم صحبتي بکنيد بد نيست !! :))))
ترنج
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
تابلوئه اين کامنت ها رو کيا ميذارن...ازين همه آدم چرا بايد به من گير بدن...........
Yaghish
-
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اينجا همه آزادن که نظر بدن
اينکه ترنج خانم نظر ميدن شما رو چرا ناراحت ميکنه؟
سريعاً قصد خود را از بيان اين کامنت مشخص کنيد
mostafa mp69
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
حالا چرا گريه ميکني ترنج خانوم
امير
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اي بابا اين همه نظر دادم يکيشرو بزرا ديگه از آخر عقده ايي ميشم ميرم خوم رو آتيش ميزنم آغاز گر يک جنبش مشيما
پارسا
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام خسته نباشيد
اين قسمت هم خوب بود ممنون
ولي اگر ادامه ندين خيلي حيف ميشه
ميگ ميگ
-
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
منظور از دکتر خداحافظ احمدي نژاده نه خودشون که
س
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آفرين به انتخاب درست تون از دکترترين دکتر هفته
زيبا کلام کم مونده که بگه امام خميني اشتباه کرد که انقلاب کرد
يکي نيست به اين اراجيف ايشون عکس العملي نشون بده
هادي
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اتفاقا اين رو هم گفته! ولي نقطه اوج کشف هاش اين بوده که آمريکا تو جنگ ايران و عراق بي طرف بوده!!!!!!
Yaghish
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
شيوه ي نگاه شما به استاد رائفي پور منو ياد آقاي حسن فراهاني ميندازه.ايشون هم قصد داشتن با تخريب (نقد غير منصفانه) به استاد ضربه بزنن که انصافاً کارشون عالي بود و استاد کلي از کرسي هاشون رو توي دانشگاه ها به خاطر غرض ايشون از دست دادن و جالب اون موقعي بود که استاد جوابش رو داد
از تمامي دوستان خواهش مندم اگه وقت دارن يه کليپ از استاد رو با تايم بالاي ده دقيقه که تو آپارات پره نگاه کنن.بعد اگه نظرشون عوض نشد من اسمم رو ميذارم فاضلاب
سعيد
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خيلي جالبه تو کشوري که اکثر مردمش خودشونو تو تمام مسائل فوق کارشناس ميدونن از انرژي هسته اي گرفته تا خوردن کله پاچه تا کشت سيب زميني و ....... (ميترسم نقطه کم بياد واسه تخصصاتمون) اينجوري فعلا گير دادين به آقاي رائفي پور که انصافابدون مدرک حرفي رو نزده و بنده ي خدا همه ي اين حرفاهم که زده ميره زير شاخه ي کارش که دشمن شناسي حالا رسانه و روانشناسي و از اين جور چيزا زير شاخه ي تخصصشه. اينم بگم بارها خودشون گفتون من ميخوام با شنيدن اين صحبتا يه سوال واسه شما پيش بياد و براي ادامش به کسي که توي اون زمينه تخصصي کار کردن مراجعه کنين.
در آخر توصيه ميکنم به عزيزاني که ايشون رو نميشناسن حتما حتما چند سخنرانيشون رو پيدا کنن ببينن که گناه اين آدم اينه که زيادي ميفهمه
just66
-
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اگه نظرات و حرفاي استاد رئفي پور اشتباه بود اون وقت نقد شما وارد بود
ولي استاده ما همه ي حرفاشون مستنده و بهتره شما ي تجديد نظري روي قضاوتتون بکنيد
علي
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
البته همه حرفاشون که نه ولي بيشتر حرفاشون بله
ميم الف
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
آقا تهمت نزن لطفاً
فاطر
-
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نميدونم... شايد نمي دونيد همين استادرائفي پور ک اينطوري درموردش ميگيد چه تاثيراتي توي زندگي ماها که سخنرانياشونو گوش ميديم داشتن
خوده من خدا رو با استاد پيدا کردم و خودم رو
بدون نام
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دوستان ميشود بگويد به رائفي پور چه توهيني در دکتر سلام شده است؟
طرفدار دکتر رايفي پور
-
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
توهيني نشده فقط انتقادي بهشون کردن در کليپ قبل
همين
که برخي دوستان بد برداشت کردن
احمد
-
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
ضمنا مي خواستم بگم اقاي رافعي پور ليساننس از پيام نور شاهرود دارند
امين
-
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اينکه گفتن تو هرچي صحبت ميکنن يعني
بدون مطالعه و باري به هر جهت صحبت ميکنن و صحبت هاشون معتبر نيست.
MR SALAM !
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اينا رو ول گن ، خوبي شما ؟
عبدالله
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اولا سلام
دوما اگر اجازه بدين چندتا انتقاد و پيشنهاد از دکتر سلام کنم
1-تشکر نسبت به سازندگان اين مجموعه که من همه قسمت اشو ديدم
2-انصافا بعضي وقتا بعضي نقدا رو ميکننين که اصلا جاي انصاف و ادب نيست و ميشه گفت دکترين دکترهاي کل مجموعه دکترسلام کسي نيست مگر دکتر سلامه مثلا در مورد آقاي رضايي که مسخرش کرديد هر چي نباشه حداقل واسه اين مملکت تو جبه ها جنگيده مثل آقاي جليلي که انصافا طرف دارش بودين خودتون نقدا رو مقايسه کنين انصافا به همه کانديدا توهين کردين الا جليلي البته انتقاداتي هم کردين تا حرفي نباشه
3-اما دکتر رائفي پور---اينو بهتون بگم که اقاي دکتر خيلي طرف دار داره مثل من اگه بخواهيد اونم تخريبش کنيد مطمئن باشيد که اگثر طرف داراتون کم ميشه يا از دست ميديد اين پيشنهاد برادرانه من بود.
بي نام
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
ترور شخصيتي شده همو کاري که صداي آمريکا در بخش پارازيت دارند مي کنند
توشه
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
گفتن خودشون حق دارن توهمه چي نظربدن ولي آ?قاي رائفي پور حق نداره
m-j
-
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
دکتررررررررررررر رائفي پور؟؟؟؟؟
محدثه//
-
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
باباايول!قسمت سروش واکبرگنجي خيلي قشنگ بود.دکترترينم خوب بود.ولي چه وضع عذرخواهيه؟! به هرحال خيلي دارين صريح انتقادميکنيد مواظب باشيد.....درضمن دکترخداحافظ مخصوص احمدي نزاده نگران نباشيد!
حسين
-
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
سلام يه پيشنهاد موضوع براي دکتر سلام دارم . هنوز چند روز از بيانات رهبري در ديدار مسولان نظام نميگذره که مسئله اصلي کشور در حال حاضر علم و اقتصاد بيان کردند اما خيلي جالبه در اقدامي بي سابقه دانشگاه هاي اصلي من جمله اميرکبير و علم وصنعت و خواجه نصير و... به مدت دو تا سه هفته تعطيل اعلام شدند
ميثم
-
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
نظم نوين جهاني که ميگن اينه؟
يه دفعه سه شنبه يه دفعه شنبه يه دفعه پنج شنبه
sejji
-
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
هنوز يه نفر حدس نزد منظور از قسمت بعدي (( دکتر خداحافظ )) مي تونه احمدي نژاد خداحافظ باشه ؟؟؟
واقعا که از نوابغ روزگاريد :))))
masoomeh
-
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
سلام دکترسلامي ها.....واقعا متاسفم براي بعضي از اهالي سينما که خودشون رو تافته ي جدابافته از مردم ميدونن درحالي که مردم باعث بزرگ شدنشون ميشن....... راستي مثل اينکه شما نميتونين به احمدي نژاد گير ندين اين چندروز اخر راحتش بذاريد.......درضمن ماجنبه ي انتقاد داريم ولي صحبت هاي شما درمورد اقاي رائفي پور مسخره کردن وتخريب کردن بود تا انتقاد! اگه بادليل صحبت هاشون رو نقد کنيد ما مي پزيريم......واميدواريم کابينه ي اقاي روحاني کابينه ي اعتدال باشه وفقط درحدشعار نمونه....... منتظر قسمت بعدي هستيم...........
ندوشن
-
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
سلام. اين قسمت دکتر سلام چسبيد. مدتي بود دکتر سلام جذبم نميکرد و خانواده هم استقبال نميکردن. از جمله قسمت هاي جذاب: کارگروه روحاني, خانه سينما و اصلاح طلبي يعني اعتدال
اصغر آقا
-
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
بدنبال بکارگيري افراد معلوم الحال(ربيعي عبدي و...) توسط جناب روحاني پيشنهاد ميکنم snn يه بار ديگه نظر آقاي حداد عادل رو درباره دست فرمون روحاني بپرسه.
فکر کنم گواهينامشو سوراخ سوراخ کنه
ميثم
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
حالا تصويب و ابلاغ طرح دفتر رئيس جمحور سابق رو باور کنيم يا تکذيبيه بعدش رو.
بازش کنيد ببينيم کدومش درسته
محمود رضا رضازاده
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
آقايان يک پيشنهاد دارم براي کليپ! يک بخش آيا ميدانيد رو هم مي توانيد به بخش هاي کليپ اضافه کنيد! به نظرم جالب تر ميشه!
alireza
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
سلام .دست شما درد نکنه اومديد ابروشو درست کنيد زديد چششم درآورديد که.
رفتيد قسمت هايي از سخنراني هاي استاد رائفي پور رو کات کرديد که مني که خيلي از سخنراني هاشو گوش کردم هم شک کنم که آيا استاد درست ميگه يا نه .اونوقت چطور انتظار داريد اوني که اولين باره استاد رو ميبينه نگه همه حرفاش هم همينطوري رو هواست.بعد گفتيد، کي گفته نقد کسي به معني تخريب اون شخصيته.شما کلا استاد رو نابود کرديد.اصلا من چيزي نميگم خودتون بريد به کسي که استاد رو نميشناسه اون قسمت رو نشون بديد و نظرش رو بپرسيد اون وقت ميبينيد که چکار کرديد
mostafa mp69
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
باززمممممممممممممممم مييييييگگگگگگگگگم از استاد عذر خواهي کن بگگگگوووووووووووو خخووووووووووببببببببببببب.
مهدي
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
سلام بابا مهمتر از رائفي توکليه توکلي رو در يابيد که فقط بلده انتقاد کنه اونهم فقط از خوديها
علي
-
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
واقعا پريدن به کيهان يا جليلي با آنهمه بي ادبي و بالاتر از آن توهين به آيت الله مصباح به بهانه نقد جبهه پايداري ونقد مودبانه خيلي زننده است
mostafa mp69
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
کامنت ها بعد از آن صوعود قبل انتخابات نشان از سر پاييني روزهاي دکتر سلام را دارد روزهاي صوعود نيز نزديک است.ادامه دهيد.
mostafa mp69
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
يه عذر خواهي کن شرو بکن داداش.
ali
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
نقد به دکتر رائفي پور خيلي بي انصافي است
elham
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
موافقم
محمد حسين
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
دولت: تشكيل دفتر روساي جمهور در دولت هشتم ابلاغ شد و در دولت احمدي نژاد لغو شد...
عليرضا محمدي
-
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
واقعا عاليه کارتون .... خدل قوت.... شما به عرصه اي ورود کردين که از حضور نيروهاي ارزشي بکر مونده بود
omid
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
خوب آقاي رائفي پور در همه ي زمينه ها تحقيق و پژوهش کردن و خودشون استادن
من
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
سلام.

چقدر در مورد رائفي پور نظر ميدين؟ حوصلمو سر بردين ديگه انگار ديگه هيچ مشکلي تو مملکت ما نيست مگر اينکه مشخص بشه جناب استاد آري يا خير...! بسسسسسسسسه ديگه شماهم... بي جنبه نباشيد.

تصاوير قسمت حرفاي زن کروبي با حال بود.ايول.

قسمت اراجيف گويي خاتمي نيز...!
بصير
-
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اميدوارم در قسمت 16 در مورد دکتر احمدي نژاد بدون غرض و بزرگ کردن مسائل فرعي کار کنيد.
علي
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
نميدونم دکتر سلام حرفهاي استاد رائفي پور رو به خودش ميگيره و به خودش شک کرده که فراماسونه
فکر کنم اگه کسي بخواد حرفي بزنه بايد بياد پيش دکتر سلام تخصصشو تعيين کنه و بعد حرف بزنه
لطف کنبد بگيد تخصص رائفي پور و عباسي چيه؟
مگه تخصص استاد رائفي پور جز صهيونيست شناسي و دشمن شناسي و آگاه کردن مردم براي نزديک شدن ظهوره
سايه
-
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
تکبير
بهار
-
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
شما از همه توقع دارين دارين نقد پذير باشن ولي خودتون نقد پذير نيستين وقتي به قول خودتون اين هم مخاطبتون نظرشون اينه شما نقد نکرديد وکسي که در زمينه مهدويت اينقدر تلاش کرده رو تخريب مي کنين باز هم قبول نکردين ايشون رو رسانه هاي خارجي هم تخريب مي کنن پس بهتره با اونا همدست نشين که ديدمون بهت عوض ميشه
هرکي
-
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
راس ميگن خب
باباعواااااامل تهيه کتتده ي برنامه ي خوب دکترسلام.صداي ماروميشنوييييييييييييييييييييد؟؟؟؟؟ماهاهمه بيننده هاي برنامتونيم بخدا!!!!
چرابه نظرمااهميت نميدين؟؟؟؟؟؟
اصلاانگارنه انگارکه ماداريم حرف ميزنيم...
فرشاد
-
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
خسته نباشيد ولي من انتظار داشتم به کار گذاشتن شنود تو دفتر نماينده مجلس بيشتر انتقاد کنيد حتي اگر ان نماينده علي مطهري باشه
فاطمه
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اول سلام ، دوم اينکه استفاده از طنز براي بيان حقايق ناگفته بسيار عاليه اما مذموم شمردن تمسخر ، آيه صريح قرآنه و اغلب مواقع ما براي اينکه همه رو از خودمون راضي نگه داريم بي انصافيايي ميکنيم که قابل بخشش نيست سعي کنيد با هنرمندي که از ايمان و اخلاق سرچشمه ميگيره اين کارو انجام بدين . چي شد ؟ حالا که نوبت به آقاي تدبير و اميد رسيد در انتقاد رو مي بنديد ؟ نه، دکتر احمدي نژاد از سفر کربلا برگشته بود اگر سفر برلين مي رفت اين همه خسته نميشد که شما مسخره کنيد مردي که بعد از زمان طولاني به يادمون آورد شجاع باشيم و مصداق آيه 46 سوره سبا براي خدا قيام کنيم حتي اگر فقط يک نفر بوديم مردي که ما رو متوجه امام زمانمون کرد انگار همين فردا مي خوان ظهور کنن .
علي
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
نمي دونم چرا شما فکر مي کنيدهر آدمي حتي اگر کار خطايي نکره باشه بايد براش جک بسازين و مسخرش کنين آقاي حاجي بابايي حرف درستي زدن ، مدرسه اي که پول اوليا ي بچه ها از پارو بالا مي ره و خودشون اين طور مي پسندن چه ربطي به وزير داره ؟ تازه دادن يک دفتر به رئيس جمهور سابق که در دولت هاي قبلي هم مرسوم بوده .چه عيبي داره ؟ اونم رئيس جمهوري که به نظر من اگر نباشه باز همان آش و همان کاسه خواهد بود ! همينه ديگه ، تو دولتي که رئيسش به جاي لفاظي ،همه اقتصاد رو با جملات ساده براي مردمش توضيح ميده که بفهمن چي به چي ، يا واسه يارانه ها ، مسکن مهر ، وام ازدواج ، داشتن هزار متر زمين براي هر ايراني تمام دولت رو بسيج ميکنه و در هيچ يک از سفر هاي خارجي با زني دست نداده بايدم به باد تمسخر گرفته بشه
احمد.پ
-
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
خود اينا هم انقدر کم ظرفيت نيستند که شما کم ظرفيتيد... نقد تخريب کسي نيست... يکم چشامونو باز کنيم... هيچ کس معصوم و مصون ازاشتباه و خطا نيست...انقدر کورکورانه طرفداري کسي رو نکنيد...دقت کن مي فهمي که کارهاي خوب احمدي نژاد و هم تو اين قسمت گفته و بد ها شم گفته...يازده روز دور کاري يا قهر !!!!رونمايي از مشايي... اينا به نظرت از روي خستگي احمدي نژاد بوده!!!؟؟؟
سعيد
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
خيلي بي معرفتين مرد هم مرداي قديم استفاده از طنز بايد جوانمردانه باشه شما همه ي مسائل رو قاتي مي کنيد دکتر احمدي نژاد اگر نبود الان هممون بايد مثل مردم سوريه و فلسطين ، عراق و ترکيه مي زديم تو سرمون . نه هسته اي داشتيم که حالا روحاني باهاش قيافه بگيره که کار من بود نه از لحاظ علمي رشد مي کرديم تازه شياطين و ماسون هاي بنده ي شيطان بر ما مسلط مي شدن . خوب نيست خستگي دکتر رو مسخره مي کنيد !
سلما
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اين قسمت هم خوب و جالب بود خسته نباشيد.در ضمن کم کم داريد حسابي مورد توجه همه قرار مي گيريد.صرفا جهت اطلاع هم خيلي از کليپ هاي شما تاثير گرفته چند هفته است سبک برنامه شون خيلي به سبک شما شبيه شده.تبري................ک
ترنج
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
کسي که خوابيده رو ميشه بيدر کرد اما کسي که خودش رو به خواب زده نه....خدا عاقبت شما و ما رو ختم بخير کنه
علي110
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
نقدشون به اقاي رائفي پور کلا وارد بود.خيلي حال کرديم.
آقاي رائفي پور اينگار يک جام جهان نمايي جلوشونه از هر چي بخواي به اون جام جهان نما نگاه مي کنن بعد حرف مي زنن .
محمد
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
علي آقا يه کم فکر کردن براي بدنتون ضرر نداره
باران
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
شماام يه جام جهان نما بذار جلوت بينيم بلدي چيزي يادمون بدي؟
احمد.پ
-
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
علي آقا درسته ،
ميگ ميگ
-
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
وقتي شما ندونيد که غرب شناسي شامل چه حوزه هايي ميشه اونوقت اين حرفو نميزديد. خدا خيرشون هم بده که روشنگري ميکنند.
سايه
-
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
شما جوابتو با يه نگاه کردن به منفي هات ميگري..
مـ ـحمـ ـد
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
علي شما فقد جوابت سلامه
بايد به تو بگن سلام
اونايي که طرفدار رائفين ميدونن من چي ميگم
صادي
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
در دو چيز شکي نيست :
اول اينکه استاد رائفي پور در زمينه هاي زيادي که ممکنه کاملا در اون تخصص نداشته باشن صحبت مي کنن(که من خودم به شخصه چند مورد ديدم ازشون...ولي اطلاعات ، سخنوري و روشن گري ايشون بي نظيره در اين سن)
دوم اينکه : همه چيز بهم ربط داره و دکتر داره همينو ميگه
مهدي
-
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
کاش دکتر سلام اين مطلب شمارو تيتر کنه حرف جالبي بود
مهدي
-
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
خدا کنه دکتر سلام يه نگاه به توکلي کنه وبه اون مقام دکتر هفته رو بده
بدون نام
-
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
چرا دکتر خداحافظ؟ نکنه ميخوايد بريد؟ يعني به همين زودي جا زديد؟ بابا اگه نقد تو اين دولت يازدهم نباشه که اينا هر کاري بخوان انجام ميدن. در برابر فشارها مقاوت کنيد و ادامه بديد کارتون رو.
محمد313
-
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
به دولت دهم ربط ذاره/ يکم فکر کنيد ميگيريد...يا علي
حسين
-
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
اولا! چرا خداحافظ دکتر؟ آقا شما خيلي تاثيرگذار هستيد در فضاي مجازي، ما تبليغ ميکنيم براي شما و من خودم چندين نفر رو از بينندگان شما کردم(براي رضاي خدا و با توجه به اينکه خط و خطوط سياسي شما ولايتمدارانه است) لذا خواهش ميکنم ازتون که به کارتون ادامه بديد، به قول حضرت آقا "فرهنگ و هنر خاکريز فتح نشده ي انقلاب است"، اين جبهه رو رها نکنيد! اگه کمک خواستيد ما هم هستيم.
دوما! دکتر رائفي پور تاثير خوبي رو خيلي از جوون هايي داشته که کلا رابطه ي خوبي با انقلاب و دين نداشتن، لذا خواهش دارم ازتون در کنار اين نقدي که داشتيد( و به نظرم وارد و صحيح بود) تشکري از زحماتشون هم داشته باشيد.
maryam
-
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
بعد دکتر خداحافظ ميخواد افسران جنگ نرمو چکار کنه اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پوري
-
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
ديدين اين صرفا " کپي برابر اصل شما داره ميشه !
پوري
-
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
ديدين اين صرفا " کپي برابر اصل شما داره ميشه !
ali
-
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
خيلي زوده که بخواييد تمام کنيد
brogerdi
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
بسم رب الشهدا:هنوز اول کاره ميخواهيد خداحافظي کنيد؟؟؟
aghili
-
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
يا سلام . چرا بر تن دکترترين دکتر قسمت 15 لباس دکتري نکرديد؟ يعني اين آقا دکتر نيست؟
يکي
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگه دکتر سلامو تمومش کنيد .ميرم فيلم هاي غير اخلاقي نگاه ميکنما!
مهدي
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عزيزم "دکتر سلام" رو نمي‌خوان تموم کنن!!!
ويژه‌نامه دکتر خداحافظ هستش که مربوط به خداحافظي احمدي‌نژاد هست!
بگو خوب
محمد313
-
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چه بد
مرتضي
-
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منظور خداحافظي دکتر احمدي نژاده نه تموم شدن دکتر سلام
فهميدي چقدر آي کيو ام؟!
بهنام
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
ما رم دعا کن. التماس دعا
مسعود
-
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
منظورشون خداحافظي اقاي احمدي نِژاده نه خودشون
علي
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اندفعه روبيخيال شو -شب قدره بيا توبه کن فيلم غيراخلاقي نگاه نکن
محد علي نوراني
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
سلام به همگي
نظرات رو خوندم
تا الان 260 نفر نظر دادن
کلي ها جواب دادن
کلي هم فقط کليپ رو ديدن
ولي يه نکته رو هيچ کس نفهميده بود
جز من!!!!!
.
.
.
اگه درست گفته باشم بايد دکتر سلام تو قسمت بعد به من جايزه بده
مثلا آي کيو ي هفته
يا مخ هفته
يا دانشجوي دکتراي هفته(رشته ام هم پزشکي هس)
.
.
.
اون نکته اينه که
منظور دکتر سلام از "دکتر خداحافظ" خداحافظي با دکتر احمدي نژاد هس
درسته؟
درسته؟
درسته؟
خداکنه درست گفته باشم
اگه درست گفته باشم و دکتر سلام در قسمت بعد به من جايزه نده
واقعا که چيز هستين
چيز ...
چيز ...
چيز ديگه...
من که مثل بعضي ها بي ادب نيستم
(بعضي ها اشاره به شخص خاصي نداره)
سيد هادي نجفي
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آي کيو، شما رو بايد دانشمندترين دانشمند سال معرفي کنن. اينو همه ميدونن که منظور از دکتر خداحافظ همون خداحافظي احمدي نژاده. اونايي هم که فکر کردن دکتر سلام داره تموم ميشه بايد دکترترين دکتر هفته معرفي بشن
شيوا
-
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
داداش روزه بهت فشار آورده
تو نظرات خيليا گفتن که منظورشون خداحافظي با احمدي نژاده
maryam
-
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اگر به عناوين بحث دقت کنيد اخريش دکتر سلامه نه دکتر احمدي نژاد.
ولي خداييش تصميم درستي نيست.اين يعني پرچم سفيد. تاره خودشونم دلشون براي ما تنگ ميشه
نيما
-
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
دکتر جان شما درسات رو هم همينطوري بي دقت مي خوني؟!
خيلي ها گفتن برنامه بعدي مربوط به خداحافظي دکتر احمدي نژادِ!!!! شما اوليش نبودي
کليد
-
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چقدر فکر کردي واسه فهميدنش دکتر؟ حتما دکتر سلام جايزه واست مي گيره
محمد
-
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
بابا آقاي علي نوراني در هاله اي از نور قرار گرفتي جوگير شدي؟
علي مطهري رو تو هم تاثير گذاشته احساس کردي همچي رو فهميدي؟
parvizmalaei
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
اگه دكتر سلام تموم بشه يا گفته باشم قطعش بكنند توسط بعضي آقيايون من ميرم شبكه نيم رو نگاه مي كنيم توي من و تو
فقط ايران
-
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
احتمال داره اقاي روحاني دستور بدن تموم شه دکتر سلام
چون به ضررشونه
امير حسين
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
در کل بسيار عالي بود ولي به جناب مطهري کمي بيش از حد انتقاد با طعم توهين شد!:)
البته بنده با جناب مطهري اختلاف نظراتي دارم ولي خب بازم دليلي براي اين اندازه توهين به ايشون نميشه ..
در کل بسيار عالي بود
ولي...
ولي..
جون مادراتون ادامه بديد ما حمايتتون ميکنيم در همه جا...
درود بر دکتر سلام
SAM
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
عزيزان منظورشون از دکتر خداحافظ ، دکتر احمدي نژاده !!!!
من
-
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
شما خودتان چرا تو هر کاري نظر مي ديد؟
مسلم
-
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
سلام دکت سلام.
من ديگه حرفي ندارم .
امير محمدي
-
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
نه جان من...
تمومش نکنيد....
نکنه کمبود بودجه داريد!!!!!!!!!!!!!
ابوالفضل
-
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام خسته نباشيد
خواهش ميکنم که صداي موزيک رو زمان صحبت ها و توضيحات کمتر کنيد تا بفهميم چي ميگيد.
مچکرم
ياعلي
بي شعور
-
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
چرا درباره قضيه سپنتا نيکنام توي يزد سکوت کرديد؟و توي دکتر سلامتون نمياريدش؟
اندي
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
سپنتا نيکنام ديگه کيه؟
رهگذر
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آقا خواهشا دکتر سلام رو ادامه بديد. چند تا پيشنهاد هم دارم:
حتما از اين تيکيه کلام هاي سريال دودکش استفاده کنيد. مخصوصا از "بلدم بلدم بلدم".
تو هر قسمتي بايد يادي از علي مطري بشه. خواهشا اين رو حتما رعايت کنيد.
يه زمان مشخص براي دکتر سلام بذاريد مثل نشريات مثلا هر دو هفته و يا يک ماه يک بار منتشر بشه.
هر چند دل خوشي از روحاني ندارم اما سعي کنيد انتقادات تون به دولت رو حاني واقعي و دلسوزانه باشه نه اينکه ... .
لطفا قسمت فيلم و صوت سايت رو هم موضوع بندي کنيد تا مجبور نشيم بين صفحات مختلف هي بگرديم.
با تشکر.
سعيد
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام خدا قوت من اگه قسمتهاي قبلي رو بخوام از کدوم قسمت سايت بگيرم متشکرم
علي
-
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آخه اين بيچاره که سوال کرده منفي ومثبت يعني چي بهش ميديد
سارا210
-
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
هه!!! بابا راس ميگه!!!بدبخت سوال کرده!آخه سوالم منفي مثبت داره؟؟؟!!!!!
زهرا
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
بيابابا من بهت ميگم:ميري توفيلم وصوت.اون پايين.برگزيده ها فکرکنم همش باشه.من که اينطوري پيداکردم.قربانت
يه موردبدي که اينجا وجودداره بعضي ازدوستاني که ميان نظر ميزارن درست نظر نميزارن ومدام همديگرو مسخره ميکنن..يه خورده شخصيت ندارن.اسماشونم:باحال.بيحال نميدونم....
الانم 4نفرميان به من يه چيزي ميگن.به نظر من که خيلي بي فرهنگيه متاسفم.باي.
سعيده
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
واقعا بعضي هاشون ادب ندارند!!!
م س
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
سلام.جديدا ايرانسل جو گير شده از موزيک متن سريال -- از بوسه تا عشق-- شبکه جم استفاده مي کنه.
م ن
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
لا الله الا الله مگه شما هم جم نگاه ميکنيد!!!!!!!!!!!
بدون نام
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
اين دکتر خداحافظ که گفتيد منظورتون خداحافظي با "دکتر احمدي نژاد" هست ديگه؟
ترنج
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
حالا مهم ترين مسئله تشخيص نوع خداحافظيه؟؟؟مسائل مهم تري هم هست
مهدي
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
آره، فعلاً نمي رن! ايشالله!!
محمدمسيحا
-
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
ايشالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تقصير ماهاس که جواب خدمت رو با شوخي و تمسخر ميديم
داداش گلم...ببينيم آقاي پوپوليستتون چه گلي به سر ماها ميزنند!!!!!!!
م پ
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
با سلام و خسته نباشيد...ببخشيد چرا اينقدر کيفيت کليپ هاتون پايينه....واقعا بعضي تصاوير قابل رويت نيست..
کليد
-
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
آخــــــه مگـــــــــه مـيــــــــــــــشـــــــه اين همه دکتر داشته باشيم؟؟؟؟؟!!!!!!!!
جانم فداي رهبر...
-
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
سلام.
دوستان يکي ما رو روشن کنه ما که بلاخره نفهميديم دکتر خداحافظ يعني دکتر سلام خداحافظ يا دکتر محمود خداحافظ؟؟!!!!!!
ماشاءالله بين دوستان اختلاف نظر زياده هرکسي برداشت خودشو داره!
خود منم مدت مديديه که ذهنم درگيره! آخرشم نفهميديم چي شد؟!!!!
ضمنا به دکتر سلامي ها پيشنهاد مي کنم يه ذره موضوعات مجموعه دکتر سلامو به سمت حماسه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي و سبک زندگي که حضرت آقا توي فرمايشاتشون با دانشجوها بهش تاکيد کردن ببرن.
خلاصه مطلب اينکه: « جانم فداي سيدعلي ».
وارث
-
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
آقا انصافا اگه شماره ي بعد رسيد پيامک بزنيد. بگو خب
ali asgari
-
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
سلام.پيرو نقد دقيق صحيح و بسيار کارشناسي شده نسبت به آقاي رائفي پور من هم ميخواستم چند نفر رو پيشنهاد بدم که همين وضعيت رو دارن.مطمئن هستم چون شما دلسوز هستيد و به هيچ وجه نقد مقرضانه انجام نميديد اين اشخاص رو هم در کليپتون مورد لطف قرار ميديد.
اشخاصي مثل: خارزمي-رازي-ابوريحان-ابن سينا-ملاصدرا-جامي-خواجه نصيرالدين طوسي-شيخ بهايي-سعدي-عبيد زاکاني-اميرکبير-مولانا-پروفسور حسابي-جابر ابن حيان-و...(ديگه حوصلم نکشيد بنويسم)
همونطور که ميدونيد اين اشخاص در علومي همچون رياضيات.جبر.هندسه.شيمي.فيزيک.فلسفه.منطق.ادبيات.ترجمه.رمزگشايي خطهاي عربي.علوم قراني.علم کيميا.ستاره شناسي.طب.مهندسي.معرفت شناسي.علوم غريبه.و... در آن واحد نظريه پردازي کردند.وکتاب نوشتند(واحتمالا در زمان خودشون سخنراني هم کردند)
ا خ
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
عالي بود دمت گرم
Ehsan.S
-
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
درسته. ولي اين مساله که هر کس توي چند تا زمينه حرف واسه گفتن داشته باشه در آن زمان مرسوم بوده ولي الان ديگه مرسوم نيست. دليلش هم ميتونه اين باشه که علوم در اون زمان انقدر تخصصي و عميق نبوده.
اگه همين بزرگاني که شما اسمشون رو نوشتي تو زمان ما زندگي مي کردن اينطوري نبودن.
محمد
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
خب چون عالم بودن امروزه مرسوم و عرف نيست لطفا همه جاهل باشيد و اگر کسي عالم شد غيرطبيعيست و غيرممکن پس او تنها دروغ ميگويد ويا ديوانه است
سعيد
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
جا مسخره کردن يکي که داره واسه امام زمان کار ميکنه ببينين دارن چيکار ميکنن ديروز يک وهابي به حرم امام رضا جسارت کرده.بابا بياييد با هم اتحاد داشته باشيم جا مسخره کردن هم واسه امام زمان کار کنيم.به فول امام علي (ع) که گفته شما تو حق از هم گسسته اين اما اونا تو باطلشون متحدند
مجيد
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
سلام وخسته نباشيد خدمت دکتر سلامي هاي عزيز واقعا از اين مجموعه طنز لذت مي برم بسيار عالي و سازنده مي باشد اما کاش شما هم مثل امام خامنه اي که از خدمات بحق دولتهاي نهم ودهم که در تاريخ بي سابقه بوده و شايد تکرار نشدني باشد درکنار انتقاد سازنده خدمات دولت ولايي و خدمتگذار را به مردم نشان مي داديد شايد آنچه باعث شد مردم به کانديداهي اصولگرا اقبالي نکنند تخريب بيش از اندازه همين اصولگريان مقرض بود که بجاي انتقاد دولت ولايي وخدمتگذار و شخص رئيس جمهور محبوب ومردمي کشور را با تهمت و افترا هاي بيجا نشانه رفتند و عاقبت کشور به دست کارگزاران سرمايه دار افتاد و اصلاح طلبان آمريکايي در کنار سرمايداران کارگزاراني بايد 4سال براي مردم حاکم شوند .هيچگاه ازجريان انحرافي مجلس به سرکردگي علي مطهري را افشا نکرديد که با مردم چه کردند. خسته نباشيد وبه ساخت اين مجموعه ادامه دهيد
يکي از بچه ها
-
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
گل گفتي
محسن
-
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
حاجي اون قسمت کروبي ته خنده بود!
ناصر
-
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
سلام
خسته نباشيد.برنامه خوبي داريد ولي يه کم بي انصاف تشريف داريد.
احمدي نژاد کجا خواست که در پاستور بمونه؟
اين بي انصافي نيست. که خبر را براش درست مي کنيد و بعدش به خاطر اين خبر کذب مسخره کنيد.
بازم خسته نباشيد
حجت
-
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اولا که کار قشنگيه ادامه بديد
ثانيا ما غير از علي مطهري آفسايدي خيلي داريم
ثالثا رائفي پورو بهتر بشناسونين
رابعا دمتون گرم
بگو خب !!!!!
جواد فخاري
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
با سلام
چند تا نکته

اينقدر فيلم هاي آشغال اين سينماگرا را حتي براي انتثاد نشون نديد

شما چه پدرکشتگي با جبهه پايداري داريد که اگر کسي که مورد انتقاد شماست جزو جبهه باشه اعلام مي کنيد

درباره آقاي زيباکلام اگه امام زنده بود به نظر من دستور اعدام اين آقا را مي داد. اين همه ملت بدبختي کشيده از دشست اين پدر و پسر آنوقت يکه آدم به اصطلاح روشنفکر بياد بگه ما مديون رضاخانيم
تف و لعنت به روح رضا خان و پسرش و خاک تو سر آقاي زيبا کلام
شاهين
-
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
دم شما گرم
بسيار موافقم
بدون نام
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
لطفا تو کليپ بعدي از روحاني قول بگيريد که مملکت رو حداقل تو همين سطح از ثبات سياسي تحويل بده
عليرضا
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
اهنگ کيليپتونا که کات شده را لينک کنيد
امير
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
دمتون گرم...
علي صدري نيا (به سبک اردو جهادي!)...
علي يارتون باحالا...
؟
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
اين زيبا کلام يعني خدااااااااااااااي خنده است! فقط مي گم اگه يه وختي خواستين برقاي اطراف خونشو قطع کنين و از زمين و هوا بريزين و همه ادوات جنگيتونو براي به شهادت رسوندنش همراه ببرين، مشغول الذمه ي همه معتدل طلبانين اگه منو خبر نکنين! به خدا حلالتون نمي کنم اگه افتخار شهادت دکترترين دکتر رو از من بگيرين!
malek
-
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
سلام
توي قسمت 15 گفتيد،قسمت 16 ويژه نامه دکتر خداخافظه،تا اونجايي که اطلاع داريم ايشون توي جلسه وزير کشور و معاونين وزير کشور گقتند:ما هنوز با شما کار داريم پس خداحافظي معنايي ندارد .
تا اونجايي که ما توي اين هشت سال ايشون رو شناختيم حرفي رو که بزنه عملي ميکنه.
شما هم ديگه زياده روي ميکنيد اين بنده خدا به جايي رسيده که مجبور روي صندلي نماز بخونه ،البته توي اين هشت سال اين بدبخت اين همه قحش خورد شما هم روش.
ابوالفضل قمي
-
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
چرا آدما ميزاريد تو آمپاس؟ دکتر خدافظ چي همه را گمراه کرده//همش مقلته انقولت قمپز؟ ديگه اين کارهرا نکنيد///بگو خب///
آقا سعيد
-
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
با اينکه نظر قبلي من رو تاييد نکرديد اما از برنامه زيباتون تشکر ميکنم و توصيه مي کنم از هاشمي بازم نقد کنيد اون تيکه هم که در مورد گروه تعريف اعتدال بود خيلي خوشم اومد هر چقدر مي تونيد از کساني که روحاني براي ما تعيين ميکنه بيشتر توضيح بديد و بشناسونيد ...
بازم ممنون يا علي ...
divodad.rozblog.com
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
سلام دوستان،اين دکتر 16 خداحافظي پس کي مياد؟!
Felfel
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
سلام دوستان،اين خداحافظي دکتر پس کي مياد؟!
مرديم بخدا
Yaghish
-
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
سلام
تا الان که قسمت 16 رو نزاشتيد
از اين به بعد هم اگه خواستيد بزاريد توش بررسي کنيد که وزراي روحاني واقعن معتدلن؟
من که ميدونم نظرم تاييد نميشه ولي اينو نوشتم که بخونين
مريم
-
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
مگه قرار نبود ورزشو سياسي نکنن؟پس چرا وزير ورزششون فوق ليسانس علوم سياسيه؟از اولش معلوم شد حرفاشون شعاريه.کاش به ايشون رآي نميدادم
masoomeh
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
دير فهميدي عزيزم............
سايه
-
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
حالا تا 4سال ديگه وقت داري با شعارهاشون آشنا بشي...
سعيده
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
واقعا ناراحت شدم که مي خوهيد دکتر سلام رو تمومش کنيد!!من هر روز به هواي دکتر سلام ميومدم تو سايتتون ولي حالا...!البته حقم داريد با دولت آقاي روحاني نمي شه شوخي و نقد کرد!!
سعيده
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
حيف .واقعا حيف!!!لاقل حالا که داره تموم ميشه تصاوير گويندگان دکتر سلام رو بذاريد تا مردم باهاشون آشنا بشند
علي
-
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
بابا پس اين قسمت16 چي شد!
نکنه گذاشتنتون توي "آمپاس"؟!؟!
اميررضا
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
نظر به اينكه اكثر وزراي پيشنهادي غير معتدل هستند پيشنهاد ميدم همراه هر وزير يه كولر بدن كه معتدل بشه - همه نگاهها به مجلسسسسس
بدون نام
-
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
همه اين بر نا مه ها ي انتقا دي از صر فا جهت اطلا ع و 20:30وپا يش و ثر يا و دکتر سلا م و.........و براي دو لت احمد ي نژاد بو د که تمام شد ديگر انتقا د اگر هم باشد ملا يم و خو ش ايند است
شاهين
-
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
اقا برنامه بيست بيسته.
مني که هيچي از مملکت خبر ندارم با ديدن کليپهاتون خيلي چيزا فهميدم واقعا تشکر مي کنم که به اين زيبايي هم نقد مي کنيد هم اطلاع رساني مي کنيد هم چيز ياد مي دين هم مي خندونين
واقعا خسته نباشيد و علي يارتون.
در مورد استاد رائفي پور اگرچه در نقد اولتون کمي دلگير شدم ولي در قسمت 15 ديدم که حق باشماست نقد که معنيش تخريب نيست.
ضمن اينکه خوب اظهار نظر ايشون در زمينه هاي گوناگون ميتونه نشونه مطالعات و تحقيقات گستده ايشون باشه کما اينکه از حرفهاي ايشون ميشه قشنگ فهميد که از روي مطالعه است نه بي پايه و اساس.
اميدوارم دکتر سلام حالا حالاها ادامه داشته باشه.
اگه امکان داره يه کم زمانشو بيشتر کنيد.
موفق باشيد و در پناه امام زمان.
حق نگهدارتون
شاهين
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
د 17 رو بيا بالا ديگه.
راستي يه پيشنهاد. البته اگه وقت و حوصلتون اجازه بده و سوژه هاي مهمتر نداشته باشين:
نظرات خوانندگان هم بعضا جالب هستن مي تونيد يکي از قسمتهاي آينده رو به همين نظرات اختصاص بدين
محمدبيات
-
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سلام.
به نظربنده مجموعه دکترسلام مجموعه قوي است اما مشکل اساسي ان اين است که به اقاي علي اکبررائفي پورگيرداده چون ايشون يک انقلاب عزيم دربحث دشمن شناسي ايجادکرده.
بنده خواهشمندم بايک پوزش بحث را تمام کنيد وگرنه جمعيت دانشجوباشمابرخوردخواهدکرد.
خسته نباشيد.
بهار
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
انقلاب عظيم!
جمعيت دانشجويان مثلا چه برخوردي ميخوان بکنن!؟
مرذ
-
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
اولن صوادم خوب چيضيه
دومن واقعن بايد يک ضن جواط رو بده؟؟؟
به اين خوبي نغدش کردن تاضه نه به ريال شما به دلار آمريکا!!!
مـ ـحـمـ ـد
-
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
بهار خانم اقاي بيات درست ميگه.اولن دشمن ازقشرجوون مملکت ميترسه درسته همه ي ملت با هم بايد متحد باشن ولي يه ادم مسن که نميتونه بره بادشمن بجنگه اين جوونا واين دانشجوها هستن که مملکت رو ميچرخونن و وقتي تفکر يه دانشجو اسلامي باشه صددرصد نيروي ايمان توقلبش حس ميشه نمونش تسخيرلانه ي جاسوسي به دست دانشجوها
سلام
-
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اتفاقاموضوع اينه که کارتون در مورد آقاي رائفي تخريب بود ونه نقد! بدترشم کرديد، خدا هدايتتون کنه.
ايراني ها از اون جايي که خيلي باهوشن، از قديم دانشمندا تو 100 تا حوزه فعاليت مي کردن و اگه طرف خوب فعاليت کنه، مشکلي نداره، چرا جلو فعاليت مردم و مي گيريد؟! ثانيا ايشون يه حوزه فعاليت علوم انساني داره و اونم دشمن شناسيه و از اون جايي که دشمن همه جا آويزونه، خوب ايشونم ورود پيدا ميکنه. و ايني که از سخنراني 5 سال پيششون(!) قسمت اعداد رو جدا مي کنيد، بدونيد که اينا چيزايي نيست که ايشون بگه، اساتيد ديگه هم اين مطالب رو ميگن و تو کتاتبا و منابع معتبر زيادي نوشته. ولي شما که اصلا علمي نداريد به اين مباحث و تو هر چي دخالت مي کنيد همين جوري يه چي گذاشتيد!
عليرضا
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
سلام.اقاي رائفي چه هيزم تري به شما فروخته.خوب انتقاد خوبه ولي برا کسي که تو کارش مشکلي باشه.اقاي رائفي هيچگونه مشکلي توي بحثاش نداره.از کسي که به قول خودتون تو تمام مباحث سررشته داره انتقاد ميکنيد؟؟؟اگه يکم پاي حرفاشون بشينيد ميفهميد دنيا از چه قراره
mostafa
-
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
عشقم رائفي پور
محمدحسين
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
با سلام و عرض خسته نباشيد از برنامه قشنگتون اينو جدي گفتم

يه تحول اساسي تو بحث رسانه واطلاع رساني بوديد

يه انتقاد کوچولو داشتم : در مورد صحبتهاي آقاي رائفي پور اولا اينکه ايشون دکتر نيستند خودشون بارها تو برنامه هاي سخنراني مستقيم و غير مستقيم گفتند... بعد اينکه نمي دونم صحبتهاي ايشون رو کامل گوش داديد يا نه ؟ اگه کامل و با دقت گوش نداديد بد نيست يه بازديد دوباره داشته باشيد اما اما اما به صورت کامل ببيند نه يه قسمت از صحبتهاي ايشون رو

حرفهاي که ميزنن با يه دو دو تا چهارتايي ساده به نتيجه اي بدي نميرسيد وجدااا شما و جمعيتي که هستي فکر باز سياسي خوبي هم داريد باز اگه بتونيد 3 يا 4 سري از سخنراني هاي ايشون رو بصورت کامل نگاه کنيد بد نميشه...بد نيست يه تجديد نظر کنيد .

تو اين دوره زمونه کي همه بفکر عالم و دنياي مادي هستند و کسي به فکر امام زمان عج نيست ايشون با صحبتاشون خيلي از جوان ها به سمت امام زمان عج کشوند بهتر در اين زمينه صحبت بشه ...انتقاد خوبه خيليم خوبه اما بعد نيست بجا باشه
.ايشون من نديدم بخواد در موردي ادعاي داشته باشه اگرم ادعاي کرده در زمينه صهونيسم يهود شناسي بوده وگرنه تو زمينه هاي ديگر همه نظر ميدن و انتقاد ميکنن يکيش خود شما ... موفق باشيد انشا... که برنامه با قوت تمام پيش بره
مصطفي-قزوين
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
لطفا ديگه اقاي رائفي پور رو نقد نکنيد
علي مرادي
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
متاسفم براتون
ارسال نظرات
captcha