ماجرای عروسی مختلط پشت درهای بسته
در باب یک معضل
برگزاری عروسی‌های مختلط یکی از عناوین مجرمانه به حساب می‌آید اما این روز‌ها در غفلت مسئولین، تعداد باغ‌هایی که این گونه مراسم را برگزار می‌کنند رو به افزایش است.
تعداد نظرات: ۵
بدون نام
-
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
واي بر جامعه ونسل بعدمان
نمي خوام بگم!
-
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
بسم الله الرحمن الرحيم
کاش بيشتر به اين موضوع پرداخته بشه که اين ماجرا يک محل درآمد خوب براي نيروي انتظامي تشکيل داده. (اين جمله توضيح اون حرف دربسته اي هستش که اون بالا نوشته امنيت مجالس!)
چند سال پيش اين طور مجالس تو شهرهاي بزرگ مخصوصا تهران مرسوم بود ولي الان شهرهاي کوچيک هم بيشترشون با اين آفت مسموم شدهن. به نظرم مبارزه‌ي جدي با اين امر از مبارزه‌ي جدي با ماهواره اولويتش بيشتره. چون مقبوليت لين کار هنوز -علي رقم شيوع پيدا کردنش- اون قدر زياد نيست که تبديل به يک دلخوري جدي در مردم بشه. البته بايد از اساس کار رو درست کرد يعني کلا جوري قانون رو دقيق اجرا کرد که اساسا چنين عروسي هايي شکل نگيره نه اينکه بزاريم خوب که شروع شد بعد بريم و بريزيم و ...
mohamad
-
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
خدا آخر و عاقب هممونو به خير کنه ....والا دوره ي آخر زمون يعني همين ديگه.....
سعيد شاهدي
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
باسلام
بنده هم موافق اينچنين برگزاري مراسم عروسي نيستم اما نه با اين دلايلي که شما نوشتيد ! شما فرض کنيد بنده موافق هستم ، آيا با اين دلايلي که شما در نوشتارتان آورده ايد نظر بنده تغيير خواهد کرد ؟!!! براي مثال :...چراکه زماني که بانوان در ميان مردان نباشند مردان راحت‌تر بوده و کمتر به خود فشار مي‌آورند تا رفتارهاي خود را کنترل کنند...!!!
خواهشا و عاجزا از اساتيد بنام جهت تحليل استفاده نمائيد.
با تشکر
بدون نام
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
آقا جان ظهورت را تعجيل بفرما
زندگي سخت شده.بيا.تا بيشتر آلوده نشديم بيا
ارسال نظرات
captcha