آیا در دولت جدید قحط الرجال است؟ / روحانی پیام معنادار نمایندگان ملت را درک کند
در طول این این 8 سال همواره دولت به ایجاد تنش با مجلس و لجاجت در عرصه سیاسی کشور و در عزل و نصب‌ها متهم می‌شد اما انگار روحانی نیز بر استفاده از افراد حاشیه‌دار و مساله‌ساز در دولت اصرار دارد.
تعداد نظرات: ۸
نيما
-
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آره قحط الرجال است اينطور افراد به شدت معتدل زياد نيستن بايد ازشون استفاده کرد حالا اين پست نشد يه پست ديگه اين يک معتدل نشد معتدل بعدي!
قحط الرجال نبود که دستي دستي مملکت رو 16 سال برنمي گردونديم عقب
ميثم نظري
-
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
بسيار عالي بود
فاطمه محمدي
-
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
در انتخابات اخير هشت نفر از هشت گرايش به صحنه آمده بودن و اين گرايش نزديک به جريان اصلاحات، نزديکي بسياري هم به فتنه 88 داشته، بنابراين، نتظار ديگري جز اين نمي توان داشتو از همين الان بوي اصلاحاتشون به مشام رسيده.. تلاش براي رفع حصر و خوشامدگويي به مهاجران فتنه گر خارج از کشور ..

دعا کنيم بدتر از اينها پيش نيايد..
غير از ضرورت اهتمام به اوضاع اقتصادي، اوضاع فرهنگي نيز بيش از پيش بدتر و ناراحت کننده تر مي شود..
مهدي باغجري
-
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
احسنت ....
sdn
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
بله قحط الرجال است تجرب? 8 سال پيش اين رو نشون داد
hadi
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
با سلام بياد داشته باشيم در عالم سياست واژه ها معاني خاصي دارند که تعريف انها مستقيما بر عهده فرد استفاده کننده است.بهمين دليل انچه که ما انتظار داشتيم واز معني اعتدال و تدبير مي فهميديم با رفتار اقاي روحاني درمتضاد روحاني قرار گرفت.ما ضرب المثلي داريم که مثلا به کور مي گويند عين ... به کچل مي گويند زولف.... دليل اصلي بکارگيري اين واژه ها در ادبيات فارسي نشان دادن فاصله به عناوين, ادعاها و... با واقعيتهاست.تا اينجاي کار اقاي روحاني بي سواد ترين,بي منطق ترين وتند رو ترين عناصر موجود در جامعه را که مي توانستند تاييديه مجلس رابگيرند فراخواني و بکارگيري کرده است.کسانيکه بهيچ وجه اقاي روحاني نمي تواند بگويد عناصر هم فکر خودش هست.اينهاکارشناس و خبره و متخصص در حوزه مسئوليت واگذاري نيستند .
اميرسرابي
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
درطول تاريخ اسلام ازصدر اسلام تاکنون که بنگريم هرگاه نظام اسلامي درنزديکي يک اوج شکوفايي عظيم قرار گرفته است چندي بعد به متوقف شده واين به دليل عدم آگاهي وبصيرت مردم نسبت به ترفندهاي دشمنان است ونشان ميدهد که قحط رجال نيست مردم دشمن شناسي قوي ندارند
سوسول
-
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
بله ديگه قحط الرجال اگه نبود اينا نبودن يادت نره يه نفر هم چندين مسئوليت مي گيره مثلا مديريت کنه حالا فهميدي قحط الرجال است؟
ارسال نظرات