برکناری رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در ۳۰ ثانیه!
توسط سرپرست وزارت علوم رخ داد؛
رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: حکم برکناری من را صادر کرده‌اند ولی من هنوز حکم را ندیده‌ام.
تعداد نظرات: ۵
يک استاد دانشگاه صنعتي اصفهان
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
سخنان آقاي سرپرست وزارت علوم در مورد اختيارات دانشگاهها با انتصاب رئيس بدون اطلاع دانشگاهيان چگونه قابل جمع است؟
من حامي و سخنگوي آقاي همداني نيستم و معتقدم مثل خيلي از روساي ديگه هم کار کرد و هم اشتباه داشت. ولي اينها مگر راي گيري يا حداقل نظرسنجي کردند که ببينند اکثريت با کيست؟ مگر بيشترين شعار اين آقايان مشورت و در نظر گرفتن نظرات اساتيد براي انتخاب رئيس دانشگاه نبود؟ پس چه شد؟ من البته نظر منفي در باره رئيس جديد ندارم قبل از اينکه روشش و کارهايش را ببينم. با اين حال اينکه ما اساتيد از سايتها ببينيم رئيس دانشگاهمان کي شده آن هم چند روز بعد از اين قضيه خحالت آور است. اگر براي هرکسي خجالت آور نباشه حد اقل براي مدعيان مشورت و تدبير و اعتدال هست!
يکي از اساتيد دانشگاه صنعتي اصفهان
-
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
برادر گرامي من نميدانم شما کجا بوديد که بعد از چند روز از طريق سايتها متوجه تغيير رئيس دانشگاه شديد. اگر شما هم مثل بسياري از دانشگاهيان دانشگاه صنعتي بوديد که با نگراني بسيار پيگير مسائل بودند در همان دقايق اوليه در دانشگاه متوجه تغيير ميشديد. ساعت 9 شب همان شب بنري درب دانشگاه نصب شده بود و به رئيس جديد و همچنين دانشگاهيان تبريک گفته شد. پس لطفاً بي اطلاعي خود را توجيه نکنيد و نگوييد که از اينکه خبر را از سايتها مطلع شديد شرمساريد. در موارد ديگر هم لطفاً آدرس خود را به دفتر وزير بدهيد تا به شما اطلاع رساني شود!!!
دانشجو
-
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
من دانشجوي اين دانشگاه نيستم اما اينو مبدونم که تا توي يک دادگاهي اتهامات يک فرد تفهيم نشه محاکمش نميکنن
گويا اتوبوس اين دولتم راه افتاده
همه که دارن ميان اينم روش
من سرهنگ نيستم!!!
من يک حقوق دانم(جمعي از وکلا)
امين
-
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
معناي اعتدال،عقلگرايي! تدبير و... در دانشگاه ها هم کم کم داره روشن ميشه
1 برکناري رئيس دانشگاه علامه طباطبايي
2 برکناري رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان
3 ...
خدا به خير کنه ديگه
دانشجوي دانشگاه صنعتي
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
سلام
دوستان گرامي خواهشا با دنبال کردن همه جوانب نظر بدهيم.. شايد کساني که دانشگاه صنعتي نبودند نمي دونند که اين آقا چه بلاهايي در دانشگاه سر اين دانشگاه در دوره رياست انجام دادند. نمي دنند بدون راي گيري همين ايشان را به عنوان سرپرست گذاشتند... نمي دونند داشگاه صنعتي که رنک 2 کشور را بعد 4 سال به رنک 8 کششور رسوند.. 9 تا استاد تمام دانشکده مواد را بازنشته و اخراج کرد. استاد دکتري را از دانشگاه آزاد بود را جذب و استادي که از ميشگان درخواست کرده بود را رد کرد.. بسياري را از طريق رابطه به عنوان استاد آورد. کاري کرد که زماني دانشجو درسش تموم ميشه از دانشگاه فرار ميکنه .. توي مقطع ارشد دانشجويان ممتازش همه رفند شريف فقط به خاطر اين آقا...
ارسال نظرات
captcha