به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، بزرگترین شرکت مشاوره برند در جهان به نام «اینتربرند» طی گزارشی نام 100 برند برتر دنیا در سال 2013 را منتشر نمود.
همچنین کمپانی بزرگ سامسونگ با یک پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه هشتم برندهای برتر دنیا در سال 2013 را کسب نمود که این مقام در میان برندهای برتر صنعت آی تی چهارم است.
طبق این گزارش ارزش برند سامسونگ، ۶.5 میلیارد دلار است که نسبت به سال گذشته چیزی در حدود 4.5 درصد افزایش داشته است در حالی که متوسط افزایش ارزش ۱۰۰ برند برتر دنیا ۸ درصد و در بین برندهای آیتی ۱۵درصد بوده است.
سامسونگ با معرفی محصولاتی مانند Galaxy S4 و Galaxy Note 3، توانست تا مدتها یکه تاز صنعت موبایل باشد و خو را به یکی از بهترین تولید کنندههای موبایل تبدیل کند. به علاوه کمپانی سامسونگ با Galaxy Gear، توانست محصول خلاقانه منحصر به فردی را نیز به بازار آی تی معرفی کند و برای هفتمین سال متوالی به تولیدکننده شماره ۱ تلویزیون در جهان دست یابد.
«اینتربرند» فاکتورهای خود برای انتخاب سامسونگ را استراتژی بازاریابی این برند و معرفی مداوم محصولات خلاقانه، مثل موبایلهای هوشمند، تلویزیونها و محصولات دیگر اعلام کرد که وگفت که این فاکتورها باعث شد تا سامسونگ این جایگاه را کسب کند.