به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در حالی که کشور با بحران جمعیت روبرو است و آثار زیانبار آن در سالیان نه چندان دور متوجه مردم خواهد شد، یک شرکت محصولات غذایی در اقدامی تعجب آور و تأمل برانگیز شعار تبلیغاتی پشت محصول خود را فرزند کمتر- زندگی بهتر قرار داده است.
در حالی که رسانهها و موسسات کشور تمام توان خود را برای تبلیغات رشد جمعیت نمودهاند، پخش شدن انبوه چنین کالایی به صورت قانونی در کشور در خوشبینانهترین حالت نشان از بیتوجهی مسئولان نظارتی دارد. البته لازم به ذکر است همین کالا بسته بندیهای دیگری از این محصول را با شعار تبلیغاتی دیگری نیز روانه بازار کرده است. اما این محصول با تاریخ تولید ذکر شده در تصویر در حال حاضر در بازار موجود میباشد.
منبع: فرهنگ نیوز