گزارش تصویری// اختتامیه جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز
تعداد نظرات: ۶ نظر
کد خبر: ۲۹۵۸۱۷
۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

گزارش خطا
تعداد نظرات: ۶
محمد نظري
-
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
با سلام . لطفا" عکس باقيه اختراعات ارائه شده رو تو جشنواره بگذاريد ..
کاظمي
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
با سلام
هفته قبل از برگزاري اختتاميه به بچه ها زنگ زدن و گفتن طرح هاي آن ها پذيرفته شده و در مراسم اختتاميه شرکت کنيد به بعضيا گفت شد بنر هم چاپ کنيد خيلي از بچه از شهرهاي مثل تبريز اصفهان شيراز و .. خودشونو به اين مراسم رسونده بودن که جايزه(کسر خدمت) که قرار به طرح هايي که برگزيده شدن اهدا کنند دريافت کنند بعضي ها با خوشحالي فراوان خودشونو رسونده بودن ولي در عين ناباوري فقط به 3 نفر هر بخش جايزه کسر خدمت دادند و به بقيه هيچ! کساني که بهشون گفته بودن که طرحشون برگزيده شده ولي بعد اختتاميه به هيچ يک از آن ها چيزي تعلق نگرفت و با نااميدي تمام به شهرشون بازگشتن حدود 150نفر از افرادي که طرحشون برگزيده شد ولي چيزي دريافت نکردند. متاسفانه با اين کار فقط مراسمشونو پر کردن
محمد نامدار
-
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
سلام . جشنواره با اينکه دفعه اول بود برگزار ميشد اونم در سطح ملي و در کل دانشگاه هاي کشور بايد انصافا از اين حرکت جديد و هوشمند تشکر کرد.
ضعف هايي هم داشت که بايد ان شا الله در سال هاي ديگه برطرف بشه . ولي هر کدوم از ابتکارات و محصولات دانشجو ها مشت محکمي شد بر دهان اسراييل. البته تو هر مسابقه اي يه نفر برندست و خوشحال و يه نفر بازنده و ناراحت ولي برنده واقعي اين جشنواره دانشجو هاي ايراني و بازندش اونايي بودن که گزينه دفاع ناهمطراز روي ميزشون نيست.
امير حاتمي
-
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
با اينکه اين جشنواره درکل حرکت بسيار مثبتي براي شکوفايي هرچه بيشتر استعدادهاي کشورمون ميشه ولي من بانظر آقاي کاظمي موافقم.در سايت خود اين جشواره در قسمت سوالات متداول ذکر شده بود که جايزه کسر خدمت محدوديت تعدادي نداره وهر چنتا طرح که برگزيده بشه به تناسب مفيد بودنش کسري ميگيره.نبايد با احساسات و افکار و برنامه هاي جوونامون بازي کرد.
محمدي سرشت
-
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
سلام.
من هم جزو برگزيدگان داوري اوليه بودم. ولي جزو برندگان نبودم. خيليم از داوري ناراحتم ولي بايد قبول کرد برنده با برگزيده فرق ميکنه.
مثلا تو جشنواره فيلم فجر 6 نفر برگزيده ميشن يا کانديد ميشن ولي يه نفر برنده ميشه.
اون محدوديت نداشتنم خوب نداشت واقعا .
چون تو بعضي محورها 2 نفر اول يا 3 نفر فکر کنم رتبه سوم رو کسب کرده بودند.
البته کاش جايزه هاي اين جشنواره بيشتر بود تا بيشتر ايجاد انگيزه ميکرد.
در کل فکر کنم يه ابتکار بيسابقه بود که اگه ادامه پيدا کنه و حمايت بشه ميشه يه رويه و بجاي خدمت سربازي نخبه ها تو پادگانا ميتونن با رقابت علمي کسر خدمت بگيرن.
پژمان خانبازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
با سلام
منم یکی از دعوت شدگان به مرحله اصلی داوری بودم
ولی ناداوری حرف اول رو میزد
از اول باید همه ی چیز را برای دانشگاه امام حسین کنار می گذاشتند
ارسال نظرات