کد خبر:۲۹۶۸۰۲

تبلیغ مشروبات الکی و آلات قمار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال!

این نمایشگاه در حالی سومین روز برپایی خود را پشت سر می گذارد که سرو مشروبات الکلی در فیلم تبلیغاتی غرفه سامسونگ و پخش تصاویر آلات قمار در انیمیشن نمایشی غرفه ال جی در سال 38 تعجب بازدیدکنندگان را برانگیخته است.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از روز پنجشنبه هشتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده، با حواشی زیادی همراه شده است. این نمایشگاه که توسط بخش خصوصی و با تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است، در حالی با حضور علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)،‌ حسن انتظاری (دبیر شورای عالی فضای مجازی)، پدرام سلطانی (نایب رییس اتاق بازرگانی ایران)، حسن نجفی سولاری ( رییس مرکز توسعه‌ی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال)، قنبری (معاون شرکت سهامی نمایشگاه‌ها) و همچنین محمود دعایی (مدیرمسوول روزنامه‌ی اطلاعات) چند روز قبل افتتاح شد، که پخش تصاویر خلاف شئونات اسلامی در برخی غرفه های خارجی تعجب بازدیدگنندگان را برانگیخته است.

 

 

هر چند رسانه های دولتی از استقبال چشمگیر مردمی در روزهای ابتدایی این جشنواره خبر می دهند، اما حواشی موجود در هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال بیشتر از هر چیزی به چشم می آید.

 

 

این نمایشگاه در حالی سومین روز برپایی خود را پشت سر می گذارد که سرو مشروبات الکلی در فیلم تبلیغاتی غرفه سامسونگ و پخش تصاویر آلات قمار در انیمیشن نمایشی غرفه ال جی در سال 38 تعجب بازدیدکنندگان را برانگیخته است.

 

 

نمایشگاهی که قرار بود پیشرفت های الکترونیکی و فناوری های دیجیتال را به نمایش بگذارد، امروز به محلی برای ترویج تیزرهای تبلیغاتی اجناس خارجی و مغایر با شئونات اسلامی تبدیل شده است.

 

 

از سوی دیگر اختصاص فضای تبلیغی برای اجناس خارجی در روزهایی که مقام معظم رهبری مکرر بر تقویت نیروی داخلی تاکید می کنند نیز تعجب برانگیز است و مشخص نیست که وزارت ارشاد با چه هدفی عکس فرمایشان مقام معظم رهبری گام بر می دارد.

 

گفتنی است نمایشگاه رسانه های دیجیتال فردا چهارمین و آخرین روز خود را سپری خواهد کرد.


منبع: تهران پرس

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار