به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، علیرضا رضایی با اشاره به اهمیت پیگیری درخواست اعلام شده از سوی شهروندان و مشترکان برق، گفت: بر این اساس به صورت آزمایشی سامانه پیامکی 121 و تسریع در رسیدگی مناطق برق راه اندازی شد.
مدیر امور هماهنگی فوریتهای شرکت توزیع برق تهران با اعلام اینکه این مرکز هوشمند نظرات مشترکان در قالب سیستم پیام کوتاه را با استفاده از امکانات موجود در سامانه فوریتهای شرکت توزیع برق تهران اخذ می کندف تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش رضایت مندی مشترکان و پیگیری درخواستهای شهروندان در خصوص خاموشی معابر است.
این مقام مسئول افزود: در مرحله اول اجرای این طرح به تمام مشترکانی که قبلا در رابطه با خاموشی معابر با سامانه فوریتهای برق تماس گرفته اند و بر اساس اطلاعات ثبت شده در نرم افزار ثبت حوادث(ENOX) به درخواست آنها رسیدگی شده است.
رضایی با یادآوری اینکه در این طرح به صورت پیامکی از مشترکان درخواست می شود در صورت خاموشی احتمالی برق معابر آن را به شرکت توزیع برق پیامک کنند، بیان کرد: پاسخها و بازخورد دریافتی از مشترکان به صورت روزانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته ومواردی که بر اساس اعلام مشترکان برطرف نشده باشد، مجددا به صورت تائید نشده در نرم افزار ENOX ثبت و جهت رفع خاموشی معابر مورد پیگیری قرار می گیرد.
این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در تهران اجرا شده است و از اول اریبهشت تاکنون بطور متوسط روزانه 600 مورد پیام کوتاه به مشترکان تهرانی ارسال پاسخ از آنها دریافت شده است.
منبع: مهر