مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از اجرای موفق طرح ملی «مهتاب» در استان خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۱.۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی بازیابی و از هدررفت آن جلوگیری شده است.
کد خبر: ۱۴۲۰۹۵۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵