عکس یادگاری خیلی مردانه
کد خبر:۳۱۶۰۱۴

عکس یادگاری خیلی مردانه

این عزیزان فقط با توجه به ظاهرشان در این عکس، همگی از جانبازان بالای 70 درصد هستند و با این حال، در منطقه عملیاتی حاضر شده اند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، عکسی که می بینید، در سال های دفاع و در مناطق عملیاتی گرفته شده است. صرف نظر از طنزی که رزمندگان جانباز با نحوه چینش خودشان به عکس داده اند، یک نکته مهم در آن وجود دارد.این عزیزان فقط با توجه به ظاهرشان در این عکس، همگی از جانبازان بالای 70 درصد هستند و با این حال، در منطقه عملیاتی حاضر شده اند.به نظر شما،در وادی مردانگی، چه جایگاهی باید به این مردان داد؟
 

نظرات شما
lمحسن
-
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
خدا چقدر ما با اين مرداي بي ادعا فاصله داريم.
57
0
ارغوان
-
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
هنوزم مردايي از جنس اين عزيزان پيدا ميشه!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
28
1
بابصيرت
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
زمين خداهيچ وقت از آدماي خوب خالي نميمونه اين ماييم که چشامونو بستيم.اين مردا رفتن تامثل خودشون روتربيت کنن حتي بايک عکس...بعضي مردان امروز ساکت وبي ادعا دارن راه همونا روادامه ميدن اما بدون چشم داشت وتوي بوق دميدن...
بدون نام
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
کجايند مردان بي ادعا ...
25
0
بدون نام
-
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
فقط مي توانم عرض کنم که شرمنده ام .
خدايا اين انقلاب باخون پاک بهترين عزيزانمان به ثمر رسيد گرچه بصيرتي که مولاي مان مي فرمايند را ندارم ولي به بزرگواري خود بصيرت لازم را به ما عنايت بفرما چون روزي را نمي خواهم ببينم که شرمندگي هم فايده اي نداشته باشد .
الهي آمين
25
0
بدون نام
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
بيايد در مورد تفکراتشان ، اعتقاداتشان ، اهدافشان و خواستهايشان فکر کنيم.
اينان مردان خدا که به مولا علي (ع) اقتدا کردند
بيايد فاصله ها را زياد نکنيم
ما هم ايراني هستيم
ما هم مسلمان هستيم
عاشق ايران و قرآن و ولايت
18
0
محمد
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
باز شديم شرمنده , اينبار شرمنده ي چند جانباز.
درود خدا بر شما بزرگ مردان.
ميرويم تا مثل شما مرد شويم.
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار