ارایش کردن حتی تو کشورای غربی در جلسه رسمی ،خیلی زشته و خود غربی ها هم، این دست کارهارو بی شخصیتی و بی نزاکتی میدونن.
البته این مدل کار ها تو دولت مردای انگلیسی و امریکایی زیاد دیده میشه
نمونه اخیرش ،ارایش کردن وندی شرمن و زدن رژ لب در حضور دوربین، در مذاکرات هسته ای با ایران هست
پس چرا نمیشه ؟
اون هم رژ لب تند و زننده
البته این مدل کار ها تو دولت مردای انگلیسی و امریکایی زیاد دیده میشه
نمونه اخیرش ،ارایش کردن وندی شرمن و زدن رژ لب در حضور دوربین، در مذاکرات هسته ای با ایران هست