بررسی اپلیکیشنهای موبایل و بازاریابی هوشمندان در نمایشگاه فناوری اطلاعات
به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، کارگاه آموزشی بازاریابی آنلاین که در روز نخست این نمایشگاه برگزار شد با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با بازاریابی آنلاین و ارتقا سطح فرهنگ بازاریابی آنلاین به علاقمندان اطلاع رسانی کرد.
در این کارگاه، زمینه های بازاریابی هوشمندانه شبکههای اجتماعی، بازاریابی هوشمندانه از طریق ایمیل، کلمات کلیدی هوشمندانه و بازاریابی آنلاین یکپارچه به مخاطبان آموزش داده شد.
همچنین کارگاه آموزشی اپیکیشنهای موبایل نیز در دومین روز نمایشگاه بین امللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با هدف آموزش و ارتقا سطح فرهنگ استفاده از موبایل و اینترنت برگزار شد.
در این کارگاه، موضوعاتی مانند " ایده خوب چیست و چگونه آن را پرورش داد"، "مدیریت تیم و روند کار تیمی باید چگونه باشد" و "بازاریابی و بازارهای اپیلیکیشنها" به مخاطبان آموزش داده شد.
این کارگاه آموزشی با همکاری گروه دیجیتالیها و برنامه به روز شبکه سه برگزار میشود، با استقبال خوب مخاطبان و IT دوستان مواجه شده است.
دومین دوره از نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال از 15 شهریور ما تا 18 شهریور در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی در حال برگزاری است.