به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، کارگاه آموزشی بازاریابی آنلاین که در روز نخست این نمایشگاه برگزار شد با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با بازاریابی آنلاین و ارتقا سطح فرهنگ بازاریابی آنلاین به علاقمندان اطلاع رسانی کرد.
در این کارگاه، زمینه های بازاریابی هوشمندانه شبکههای اجتماعی، بازاریابی هوشمندانه از طریق ایمیل، کلمات کلیدی هوشمندانه و بازاریابی آنلاین یکپارچه به مخاطبان آموزش داده شد.
همچنین کارگاه آموزشی اپیکیشنهای موبایل نیز در دومین روز نمایشگاه بین امللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با هدف آموزش و ارتقا سطح فرهنگ استفاده از موبایل و اینترنت برگزار شد.
در این کارگاه، موضوعاتی مانند " ایده خوب چیست و چگونه آن را پرورش داد"، "مدیریت تیم و روند کار تیمی باید چگونه باشد" و "بازاریابی و بازارهای اپیلیکیشنها" به مخاطبان آموزش داده شد.
این کارگاه آموزشی با همکاری گروه دیجیتالیها و برنامه به روز شبکه سه برگزار میشود، با استقبال خوب مخاطبان و IT دوستان مواجه شده است.
دومین دوره از نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال از 15 شهریور ما تا 18 شهریور در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی در حال برگزاری است.