وی با اشاره به ورود برخی قطعیهای مکرر و دسترسی به اینترنت پرسرعت مخابرات، گفت: این مشکل تنها برای تعداد معدودی از مشترکان ایجاد شده است که دلیل آن مشکلاتی است که در شبکه IP ایجاد شده و در سیستم مدیریت ارتباط مشتری (CRM) نمود پیدا کرده است.
معاون مخابرات افزود: مخابرات در حال تقویت IP های شبکههای که توسعه این بخش مشکلات مقطعی و موردی را حل خواهد کرد.
بیدخام با تاکید بر اینکه مخابرات هم اکنون 700 هزار مشترک ADSL در تهران دارد، تاکید کرد: با توجه به تعداد بالای مشترکان نمود اختلال برای آنها در برخی ساعات و برخی مراکز مخابراتی منطقی به نظر میرسد که در حال توسعه این بخش و رفع اشکالات در این سیستم هستیم که طی هفتههای آینده این مشکل رفع خواهد شد.