حسین مهری، مدیر عامل پست در گفتگو با خبرنگار علمی "خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به برخی سرویسهای نوین پستی خاطرنشان کرد: از آنجایی که موضوع تبلیغات موضوع مهمی در تجارت امروز است، پست، پتانسیل عظیمی برای شبکه گسترده فیزیکی تبلیغات دارد و در همین راستا تبلیغات کالاهای تجاری را از طریق تلویزیونهای در دسترس واحدهای پستی انجام میدهد.
وی همچنین به سرویس "پست لجسیک" به عنوان یکی از برنامههای پیشروی شرکت پست اشاره کرد و یادآور شد: سرویس "پست لجسیک" هنوز اجرایی نشدهاست و در مرحله پایلوت قرار دارد اما به طور کلی در این سرویس، پست در زمینه ترابری و توزیع تولیدات کارخانجات و شرکتهای سازنده با صاحبان محصول همکاری کرده و به عنوان انباردار اقدام به بلوکه محصول در واحدهای مختلف در سطح کشور میکند و براساس حوالجات صادره از سوی کارفرما محصول را در نشانی مشتریان توزیع و سپس با کارفرما تسویه حساب میکند.
مهری با اشاره به مزایای "پست لجسیک"، تاکید کرد: استفاده از این سرویس علاوه بر آنکه موجب تقویت بخش تولید میشود، دست واسطهها را از این حوزه کوتاه کرده و مردم را در دسترسی آسانتر به خدمات یاری میکند.