بررسی موضوعات مختلف و راه حل‌های مربوطه به نحوه ادامه مذاکرات موضوع دیدار ظریف و کری
در حال بروز رسانی/ گزارش خبرنگار اعزامی "خبرگزاری دانشجو" به وین؛
یک مقام نزدیک به تیم مذاکره کننده اظهار داشت در ملاقات دکتر ظریف و جان کری در خصوص موضوعات مختلف هسته ای و همچنین راه حلهای مربوط به آنهاگفتگو شد .سناریوهای مختلف نیزمورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت که موضوع نحوه ادامه مذاکرات یکی از آنها بود.
تعداد نظرات: ۳
سيد جلال الدين هاشمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
ما با تمام قوا در مقابل زياده خواهي هاي آمريكا و كشورهاي غربي ايستاده ايم و با اطاعت از امر امام حاظر (امام خامنه اي) هز گز اجازه نخواهيم داد خطوط قرمز نظام شكسته شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
این دولت برای تورم گاری نکرد گفت تورم را پایین آوردیم رکود را کاری نکرد گفت رکود را مهار کردیم در بحث هسته ای طلا داد آهن هم نگرفت می خواهد جشن بگیرد می گوید دولت راستگویان در دروغ کویی اول می باشد تنها پیروزی که دارد بر دولت های قبل دروغ کو بودن می باشد
وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
سلام بعضی وقت ها با خودم فکر می کردم اگه دولتمردان ایران کمی انعطاف داشته باشند احتمالا مذاکرات به نتیجه خواهد رسید. با دیدن اقدامات ایران در اکسید کردن ذخایر 20 درصد و نصب دوربین های آژانس و بازدیدهای فراوان کارشناسان آزانس از سایتهای هسته ای و ... باز می بینم که آمریکا و غرب حرف خودشان را می زنند. دیگه به حرف رهبر عزیزمان رسیدم که فرمودند: این مذاکرات اگر هیچ نفعی نداشته باشد، لااقل خوش بین ترین افراد هم به دروغگو بودن آمریکا و غرب پی خواهند برد که آن ها دنبال صلح نیستند.
ارسال نظرات