مگر قرار است کرانچار دانش هسته‌ای را به ایران بیاورد!؟/ او مشکل اخلاقی دارد؛ بحث تمام
چرا برخی در مجلس می‌خواهند علم را فدای اخلاق کنند؟
مگر قرار است کرانچار دانش هسته‌ای را به کشور ما بیاورد که ما برای آوردنش از هر بی اخلاقی چشم پوشی کنیم؛ البته ما حتی در دانش هسته‌ای هم نیازمند به استفاده از افراد خارجی و بی‌اخلاق نیستیم.
تعداد نظرات: ۴
دانشجو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
با تشکر، انتظار است که همیشه این خبرگزاری مشکلات اخلاقی را به صورت پررنگ تر منتشر کند و این موضوعات به طور ویژه در نظر داشته باشد تا در جامعه این مشکلات کمتر شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
واقعا جای تاسف داره که یک نماینده مجلس چنین اظهار نظری می کنه. بابا تو انرژی هسته ای هم زیر بار خارجی های بی اخلاق نمی ریم و دانشمندامون خودشون دارن تلاش می کنن حالا برای فوتبال این آدما ها رو با عنوان علم داشتن نگه داریم؟
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
اگر مواردی از اتهامات این فرد را نیز بیان می کردید بهتر می شد
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
وضعیت تیم ملی هنگام بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی
عجزخوانی مختلف پیرامون اردوی تیم ملی به آفریقای جنوبی و حاشیه های منتشر شده از آن را از طریق ستون طنز و بر پایه احتمالات به گپ و گفت می نشینیم.
احتمال می رود: 1. 13 نفر از تیم ملی پایشان پیچ خورده و 3 یا 4 نفر دیگر هم از خستگی مفرط وضعیتشان بهتر از پا پیچ خورده ها نباشد.
2. خطوط هواپیمایی آفریقای جنوبی به علت بالا بودن تعداد زخمی ها تا اطلاع ثانوی از اختصاص چارتر پروازی به تیم ملی ایران خودداری خواهد کرد.
3. جناب کارلوس در جواب صحبت های آقای پورحیدری خروپف را هم به خمیازه ها اضافه می کند.
4. کارلوس در مقابله با این همجمه احتمالا سیستم بازی های خود را در مسابقات آسیایی از سیستم لاک دفاعی محض به سیستم نایاب 1. 1. 2. 7 تغییر می دهد. در این سیستم
ارسال نظرات
آخرین اخبار