اهم برنامههای این شرکت برای سال ۹۴ به شرح زیر است:
ارتقای ظرفیت و افزایش مشترکان در حوزههای ثابت، سیار و دیتا
حرکت به سمت بازارهای جدید و ایجاد مراکز داده ابرپایه جهت سرویسدهی متمرکز به شرکتهای گروه و سایرین
حرکت به سمت بازار پهنباند در قالب سازمانها و مشترکین خانگی و تجاری
حرکت به سمت همافزایی در شبکههای سیار و ثابت به منظور کاهش هزینههای جاری و افزایش بهرهوری
به روزرسانی و نوسازی شبکه IP مخابرات ایران
پاسخگویی سریع و همهجانبه همزمان با انعطافپذیری
ایفای رسالت اجتماعی در ارتقای زیرساختهای ارتباطی و کمک به توسعه کسب و کارها و رشد اقتصادی و اجتماعی، ایجاد فضای تعامل و همکاری با مشتریان سازمانی
تغییر در ساختار اداری و سازمانی، به روزرسانی قوانین و مقررات با هدف سرعت بخشیدن به امور
برنامه محوری در اجرای پروژهها با رویکرد علمی و دانشمحور
روزآمدی و استفاده از فناوریهای نو
توسعه کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در جامعه، با تقویت اقتصاد ملی و صرفهجویی در هزینهها و افزایش بهرهوری
همکاری با مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان بورس و سازمان خصوصیسازی با رویکرد جدید
تدوین استراتژی بلندمدت شرکت مخابرات ایران و سرمایهگذاری در بخشهای جدید
نقشآفرینی در توسعه کلان کشور، از طریق تحقق دولت الکترونیکی
آیندهپژوهشی و رصد اطلاعات به روز و کاربست آن در بخشهای صف و ستاد
صرفهجویی در هزینهها از طریق یکپارچهسازی تصمیمگیریها و اجرای غیرمتمرکز