به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، کاظم ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در نخستین جلسه کاری سال ۹۴ با مدیران شرکتهای مجموعه مخابرات ایران سخن می گفت با بیان این مطلب اظهار کرد: مخابرات با گستردگی که در بخشهای مختلف کشور دارد ، در ارایه خدمات الکترونیکی و مبتنی بر IT، جایگاه ویژهای در برنامههای کلان توسعهای پیدا کرده است.
وی با اشاره به شعار همدلی وهمزبانی دولت و ملت که از سوی مقام معظم رهبری در سال جدید، اعلام شده است تاکید کرد: اگر این همدلی را به خوبی بین خود و مشتریان ایجاد کنیم، درصد موفقیت کارها بالا خواهد رفت.
ابراهیمی ضمن تاکید بر بردباری و مقاومت ارزنده مردم کشور در موانع و مشکلات اقتصادی و اجتماعی گفت: این مردم شایستگی برخورداری از بهترین خدمات مخابراتی را دارند . بنابراین باید در سال ۹۴، بیش از سالهای گذشته، بر روی ارایه خدمات مختلف حوزه ICT و افزایش کیفیت آنها، متمرکز شویم.
وی وجود مشکلات و موانع را از بدیهیات هر کاری دانست و گفت: تا مشکلات و چالشها در کار نباشد، مطمئنا زیباییها و آسودگی خود را به خوبی نشان نخواهد داد.
ابراهیمی خطاب به مدیران عامل شرکتهای مخابرات استانها اظهار کرد: در سال ۹۴، برای رسیدن به اهداف شرکت باید بیش از سالهای گذشته تلاش کنیم.
وی در پایان از تمامی مدیران خواست با سرلوحه قرار دادن شعار امسال مقام معظم رهبری و اهمیت دادن به همگرایی در بخشهای مختلف شرکت در سال جدید ، به تحقق «مشتری مداری و سودآوری» برای شرکت، کمک کنند.