کد خبر:۴۰۳۹۶۳
موسویان به «خبرگزاری دانشجو» خبر داد

آماده شدن پیش‌نویس نظارت بر محتوای «پیامک‌های انبوه»

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از آماده شده پیش نویس «اعطای نظارت پس از نشر» خبر داد و گفت: با اجرای این پیش نویس ارائه دهندگان محتوا موظف می‌شوند تا بر محتوای پیامک‌ها و مراحل پس از نشر ارزش افزوده‌ها نظارت کنند.

سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص فعالیت‌های کارگروه «ساماندهی پیامک‌های انبوه» که به تازگی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهای تعریف شده این مرکز برنامه‌های متعددی در این کارگروه تدوین و طراحی شده است.

 

وی افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های مصوب شورای‌عالی فضای مجازی در زمینه پیامک‌های انبوه و ارزش افزوده این مرکز باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌هایی در بخش «همراه هوشمند» تعریف کند که این امر تا زمان ابلاغ رسمی مصوبه زمان لازم دارد.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از آماده شده پیش نویس «اعطای نظارت پس از نشر» خبر داد و گفت:  پیش نویس جلب مشارکت Content Provider ها یا همان «ارائه دهندگان محتوا» در گارگروه ساماندهی پیامک‌های انبوه آماده شده است که با اجرای این پیش نویس ارائه دهندگان محتوا موظف می‌شوند تا بر محتوای پیامک‌ها و مراحل پس از نشر ارزش افزوده‌ها نظارت کنند.

 

موسویان ادامه داد: هر یک از «ارائه دهندگان محتوا» پس از معرفی یک نماینده و انجام آموزش‌های لازم به عنوان نماینده مرکز رسانه‌های دیجیتال کار نظارت بر «پیامک‌های انبوه» را انجام خواهند داد.

 

وی یادآور شد: با فعال شدن کارگروه «ساماندهی پیامک‌های انبوه» در ماه‌های آغازین سال ۹۴ این کارگروه نقشی اساسی در هدایت فعالیت‌ها در زمینه «پیامک» ایفا خواهد کرد.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اجرای این پیش نوین را منوط به ابلاغ رسمی مصوبه شورای‌عالی فضای مجازی در زمینه ساماندهی پیامک‌های انبوه عنوان کرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار