کد خبر:۴۰۵۸۰۲
واعظی:

اپراتور دوم پستی در انتظار تصویب اساسنامه پست در مجلس است

واعظی ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی برای سرعت بخشیدن به تصویب اساسنامه شرکت پست گفت: اگر این کار صورت گیرد تحول اساسی در شرکت پست ایجاد خواهد شد و پروانه اپراتور دوم پست نیز صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش سراسری مدیران پست: سال ۹۴ را سال مهمی برای پست کشور خواند و گفت: در برنامه ۵ ساله ششم توسعه نسبت به توسعه در عرصه پستی تاکید شده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش برای توسعه و رونق کسب و کار در شرکت پست  را امری ضروری عنوان کرد و گفت: در طول یک سال گذشته با فعالیت‌های صورت گرفته شرکت پست توانست ۳۰۰ میلیارد زیان انباشته خود را جبران کند و انتظار می‌رود شرکت پست بتواند با راهکارهای سازمانی این روند را تسریع بخشد.


وی وزارت ارتباطات را از بخش‌های مهم کشور نام برد که بایستی شعار رهبر معظم انقلاب مبنی برهمدلی وهمزبانی بین دولت ومردم درآن تحقق یابد و ادامه داد: از همین رو تلاش داریم مطالبات و اننظارات مردم و نظام را از شرکت پست برطرف کنیم.


وی سال جدید را برای شرکت پست سالی مهم عنوان کرد و گفت: از آنجائی‌که این شرکت توانسته مشکلات مالی خود را حل کند می‌توان با ارائه راهکارهای جدیدی شاهد تحولات پست باشیم.


وزیر ارتباطات و فناور ی اطلاعات با بیان این که  پست به منظور ارایه خدمات ارتباط مستقیم با مردم دارد، گفت: می‌توانیم از این  روش در پیشبرد اهداف تبلیغاتی این شرکت برای شناساسی خدمات و سرویس‌های پستی به تمام آحاد جامعه بهره ببریم.


واعظی راه اندازی پست هوشمند را به عنوان اولویت اول شرکت پست عنوان کرد و گفت: پست می‌تواند با بهره گیری از فناوری اطلاعات سرویس های خود را گسترش دهد و شبکه جدید پستی راه اندازی شود.


وی با بیان اینکه پست فضای زیادی برای بالندگی دارد گفت: در سال ۹۳ شرکت پست حدود ۶۰۰ میلیارد تومان شرکت پست درآمد داشت که البته این رقم می تواند در مدت زمان کوتاهی تا ۱۰ برابر افزایش یابد.


وزیر ارتباطات ورود اپراتور دوم شرکت پست را  باعث تقویت و بالندگی شرکت پست و خدمات پستی در کشور عنوان کرد و گفت: حمایت از بخش خصوصی را سرلوحه فعالیت‌های خود  داشته و بخش خصوصی را نه تنها رقیب خود نمی‌دانیم بلکه همکار خود در توسعه شرکت پست قلمداد می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه پست باید به سمت تبلیغات بیشتر برود تا مردم از خدمات پستی مطلع شوند، گفت: می‌توان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای این کار استفاده کرد؛ اکنون تعرفه تبلیغات در صداوسیما و روزنامه بسیار گران است و تنها شرکت‌های پولدار می‌توانند این کار را انجام دهند.

 

واعظی خاطر نشان کرد: اگر پست به سمت تبلیغات برود، مراجعات بسیاری خواهد داشت بنابراین باید نقشه راهی که برای تبلیغات این شرکت ترسیم کرده بودیم، اجرایی کند. سال گذشته هم به دلیل وجود همین نقشه اجازه تبلیغات از صداوسیما را به این شرکت ندادیم.

 

ویر ارتباطات گفت: باید از طریق شعبات، موتورها، ماشین‌ها و محلات شروع به تبلیغات کند زیرا این شرکت تنها نهادی است که براساس قانون آدرس‌های کامل کشوری را دارد.

 

واعظی ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی برای سرعت در تصویب اساسنامه شرکت پست گفت: اگر این کار صورت گیرد تحول اساسی در شرکت پست ایجاد خواهد شد و پروانه اپراتور دوم پست نیز صادر خواهد شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار