فقط اون ک مربوط به حلیم نذریه ..عکس 22 کاپشن تن اون اقائه هست....؟؟؟ تازه کت شلوار و ژاکت؟؟؟؟
یعنی اینقد هوا سرد بوده؟؟؟
ای ول بابا
خدایا شکرت..اون وقت ماهم اینجا تو خوزستان پختیم...
(عید بود خواستم مزاح کرده باشم.......در کل ممنون)