قطعنامه‌های ۶ گانه علیه ایران درذیل بند ۷ بود و لغو آن‌ها هم باید درهمان بند باشد
ولایتی در پاسخ به «خبرگزاری دانشجو»:
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: آنچه در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد در چارچوب فصل هفت قطعنامه هایی بود که قبلا علیه ایران تصویب شده بود و قطعنامه جدید قطعنامه قبلی را لغو کرد.
تعداد نظرات: ۲
گزینه زیر میز آمریکا، سیاست مهار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هشدار!!!این قطعنامه و این توافق از گزینه های زیر میز آمریکا برای کنترل و مهار ایران وخدعه و نیرنگ بزرگی بود که البته کارشناسان و مردم با بصیرت ایران اون رو به دولت راستگویان تذکر میدادند ولی کو گوش شنوا!!!به عنوان نمونه مونیز و جان کری در یادداشتی مشترك در واشنگتن پست نوشتند:«رئیس‌جمهور اوباما به صراحت گفته ایران به بمب هسته‌ای دست نخواهد یافت. نه تحریم و نه اقدام نظامی نمی‌تواند این نتیجه را تضمین کند. راه حل در توافق جامع دیپلماتیکی است که در وین به دست آمد.»کری و مونیز پشت کردن به این توافق را برای آمریکا، «اشتباهی تاریخی» توصیف کرده و نوشته‌اند: «[در این صورت]، ما از شریکانمان جدا شده و شاهد فروپاشی نظام تحریم‌هابوده و به ایران توانایی نامحدود برای پیشبرد برنامه هسته‌ای این کشور میدهیم».
نظر لاریجانی در مورد بررسی اشکالات توافق
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
نظر لاریجانی در مورد بررسی اشکالات توافق نامه:خبرگزاری نشان آنلاین:«علی لاریجانی در آیین معارفه استاندار قم در تالار معصومیه استانداری قم افزود: اگر بخواهیم دنبال اشکالات توافق هسته ای بگردیم و آن ها را برجسته کنیم منشاء اختلاف است و نفعی عاید کشور نمی شود و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به درستی در نماز عید فطر فرمودند مساله هسته ای نباید مایه دو دستگی در کشور شود...مام دقت نظرها در چارچوب مذاکرات باید در گذشته صورت می گرفت و حال اگر اشکالاتی وجود دارد باید دست مایه ای شود که در مقام اجرا آن ها را حل کنیم نه این که اشکالات را مایه اختلاف کنیم.» آیا با این اظهار نظر منفعلانه مجلس می تواند به وظیفه خود به گونه ای عمل کندکه به فرمایش رهبری گردنش در مقابل خدا افراشته باشد؟
ارسال نظرات