پيام مستند استاني دفاع مقدس تاكيد بر ادامه دفاع در شرايط كنوني است
عليرضا افضلي نژاد در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در ياسوج، با بيان اينكه اين مستند براي اولين بار در استان تهيه، و در طول هفته دفاع مقدس از بخش هاي مختلف خبر صدا و سيماي استان پخش شد، اظهار داشت: به دنبال پخش مستند دفاع مقدس از شبكه سراسري در سال گذشته و استقبال بسيار خوب مردم از اين مستند، تصميم گرفتيم در استان نيز اين ابتكار را عملي كرده و مستند دفاع مقدس استان را تهيه كنيم.
وي با اشاره به اينكه در اين مستند صحنه هايي از رزمندگان و بويژه فرماندهان سپاه استان و گزارش هاي آنها و نيز گزارش هاي صورت گرفته با آنها در حال حاضر پخش شد، افزود: در پي پخش اين مستند، پيامك و تماس هاي تلفني مردم با واحد خبر حاكي از استقبال مردم از اين مستند بود؛ به گونه اي كه خواستار پخش مجدد آن شدند.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: در اين مستند تلاش شد با برجسته كردن دستاوردهاي هسته اي و علمي ايران، همزمان با پخش دلاوري هاي جوانان استان در جنگ، اين مفهوم را به نسل جوان امروز القا كنيم كه رسالت امروز ما، ادامه راه آن شهدا و رزمندگان از طريق كمك به توسعه و شكوفايي ايران در زمينه هاي مختلف و دفاع از اين دستاوردهاي ارزشمند است.
افضلي نژاد تصريح كرد: در حال حاضر در صدد تهيه تصاوير و صحنه هاي بيشتري از فرماندهان استان در جنگ هستيم كه اين كار با توجه به برگزاري كنگره فرماندهان دفاع مقدس استان در حال انجام است و اميدواريم با اين كار فرهنگ ايثار، اخلاص، جهاد و شهادت را بيش از پيش به جوانان انتقال دهيم./انتهاي پيام/