۴ پیام ۴۴ اقتصاددان
رئیس‌جمهوری بسته پیشنهادی خود را برای خروج از رکود ارائه کرد. در این بسته قرار شده است بانک مرکزی با سیاست‌های اعتباری، دست بانک‌های منضبط را بازتر کند و نرخ سود تسهیلات بانکی به نفع تولید کاهش پیدا کند. از زمان نهایی شدن توافق هسته‌ای تا اجرای آن عاملان اقتصادی در انتظار به سر می‌برند.
تعداد نظرات: ۳
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
مطمعنین که اینا اقتصاددان بودن سیاسی نبودن چون اینقدر نباید نظرات باهم فرق داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
1-سیاست مقابله با تورم نام سیاستی است که دولت در عمل بلعکس تحریک و رشد تورم را در قالب و تنها بنام مقابله با تورم اجرا نموده است و شواهد عینی آن بوضوح برای هر فرد عادی نیز براحتی قابل درک است 2-اقتصاددانان محترم توجه داشته باشند که سیاست انبساط پولی بخصوص با شیوه فعلی و در چنین شرایط تورمی دقیقا مانند تزریق سم بر پیکره اقتصاد است 3-سیاست انبساط پولی فقط و فقط در مسیر تقویت حوزه تولیدات بسیار با کیفیت و استاندارد محصولات صنعتی و کشاورزی و دامداری و باغداری و سایر رشته های قابل ارائه به بازارهای داخلی و بین المللی موثر است و در سایر حوزه ها حتما باید دولت سیاست انقباضی شدید را در پیش بگیرد 4-سیاست انبساطی با توجه به شرایط فعلی کاملا تورم زا و به ضرر مردم و منافع ملی است.
شایسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
تسهیلات دولتی بجای ایجاد اشتغال و رفاه برای آحاد مردم و همچنین عمران وآبادی کشور در جیب عده ای خاص رسوب کرده باعث ایجاد اختلاف طبقاتی غیر متعارف و وحشتناک در سطح چامعه شده است از طرفی انبساط پولی دولت فقط در قالب ایجاد هزینه های غیر سرمایه ای اجرا شده و همیشه تورم بدنبال داشته است
ارسال نظرات