همه پیش‌بینی‌ها از مسکن ۹۵
چشم‌انداز ۵ بازار در همایش ۱۸ اسفند «دنیای‌اقتصاد» بررسی می‌شود.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
نرخ سود15درصدنشود.اقتصادکشورنمی چرخدوامیدی به رونق 1200شغل متصل مسکن نیست.
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
قیمت مسکن میبایست کاهش یابد که ان شاالله درحال وقوع میباشد .
مستاجر
Germany
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
تا زمانیکه مسکن از کالای سود آور خارج نشود وقیمت آن کارشناسانه ومنطقی نشود ودست سود جویان ودلالان کوتاه نشود وازطرفی ۸۰ درضد قیمت را وام با بهره کم واقساط طولانی ندهند کسی قدرت خرید خانه ندارد مگر مثل سالهای قبل که فقط سوداگران با هم خرید وفروش میکردند وحبابی قیمت مسکن را بالا بردند واصلا مصرف کننده واقعی توان خرید نداشته ونخواهد داشت مگر یک متر ساخت مسکن با لوکس ترین مصالح چقدر هزینه میبرد که دربعضی جاها متری ۱۰تا ۱۵ میلیون است حقوق کارمند دریک سال به اندازه خرید یک متر مسکن است چطوری مسکن دار شود
والی
United States of America
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
تنها راه رونق ساخت وساز و خرید و فروش املاک و به طور شاخص مسکن ؛ کاهش قیمت حداقل 30 تا 35 درصدی ست . قیمت مسکن حتما والزاما در سال 95 کاهش خواهد داشت .
یکی از یکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
این سیاست برای خروج از رکود در عرضه و تقاضای مسکن فقط و فقط به استقراض هرچه بیشتر مردمی که از وام بانکی برای خرید استفاده کنند منتج خواهد شد و بس! آخرش هم تا ابد عمرشون باید دنبال تسویه ی حساب با بانک و دولت ورشکسته از تعامل با سوئیفت و فدرال رزرو مقروض به نسل های بعدی اروپا و امریکا باشن! در توضیح باید بگم ایهالناس! فریب این دولت و سیاست های تزویر رو نخورید. بانک جمهوری مثلاً اسلامی اول به شما وام مسکن می ده. بعد به بانک های جهانی غرب که حداقل 20 تریلیون دلار بدهی بالا آورده وصل می شه، سوم پشتوانه ی مالیش به اشتراک با غرب که رفت و همه چیز از دست رفت از جیب مردم مقروض باید تأمین کنه که حالا جیگر رو بیار و باقالی بارش کن!!! عاقبتتون می شه عاقبت شهروندان دیترویت در ایلات متحده!! بی خانمان.
شهروند شاهرودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
به نظر من باید یک کمپین نخریدن خانه هم راه بیفته، به شرطی که مردم ساده دل دیگه گول وامهای اغواکننده دولت رانخورند تا فقط بدبختیرو پشیمانی براشون باقی بمونه.
مردم در ماجرای کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی باید چهره مزور این دولت راشناخته باشند که هیچ دلسوزی و دغدغه ای برای مردم بیچاره ندارند و فقط به فکر فریب و پر کردن جیب عده ای خاص هستند.
تنها راه خروج از بن بست رکود مسکن فقط و فقط کاهش قیمتهایی است که در طی سالهای گذشته بصورت حبابی و کذایی بالا رفته.
مگر در بازار بورس وقتی قیمتها حبابی بالامیره ، افت قیمت نیست؟ هرچند ازاین افتهای شدید قیمتی عده ای متضرربشند، اگر پویایی بازار را میخواهین فقط راهش کاهش سودهای ناعادلانه و دلال بازی در بخش مسکن است.
ارسال نظرات