رونمایی ازجدیدترین فیش‌های حقوقی
در حالی که برخی مدیران از فیش‌های حقوقی نجومی برخوردارند، تحقیقات کیهان حاکی است ده‌ها هزار تن از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی حتی حداقل حقوق و مستمری را نیز دریافت نکرده و صاحب فیش‌های حقوقی ذره‌بینی هستند!
تعداد نظرات: ۳۱
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
لطفا مسئولین محترم به فیش های حقوق کمترین ها هم نظری داشته باشند و قضاوت کنند که کارمندانی که یک میلیون حقوقشان است چگونه خانواده 4 نفره را اداره می کنند آیا این عدالت است در افزایش ها اونی که حقوق بیشتری دارد افزایش بیشتر و اونی که حقوق کمی دارد کمتر افزایش یابد. آیا این عدالت است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشن رسیدگی نمایید.
از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
شما مسئولین چه کردین چطور این نوکیسه بازی رو توجیه خواهید کرد آخه یه شرمی یه حیایی از همه اونا که ندارن نکردین چطور شب سر راهت رو بالش گذاشتین
زماني
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
باسلام وارادت خدمت همه عزيزانيكه خود را وقف به مردم خوب وفهيم ايران اسلامي نموده اند خداقوت ؛سرقت در ماده ۲۶۷ قانون مجازات اسلامی چنین تعریف شده است: «سرقت عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر».
طبق ماده ۲۷۸ قانون مجازات، حد سرقت عبارت است از: الف؛ در مرتبه اول، قطع چهار انگشت دست راست سارق از انتهای آن است، به طوری که انگشت شست و کف دست باقی بماند. ب؛ در مرتبه دوم، قطع پای چپ سارق از پایین برآمدگی است، به نحوی که نصف قدم و مقداری از محل مسح باقی بماند. د؛ در مرتبه سوم، حبس ابد است. ج؛ در مرتبه چهارم، اعدام است هر چند سرقت در زندان باشد.
به استناد ماده 286 قانون مجازات، هر گاه کسی به گونه‌ای در اموال عمومی و دولتی تصرف غیر قانونی کند که موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، شود به اعدام محکوم می‌گردد.
قابل توجه همكاران محترم در قوه محترم قضاييه باتشكر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
فقط به فیش های چند مدیر با چند میلیون حقوق حساس شده اید ولی کارانه چند صد میلیونی هزاران پزشک متخصص را علنی نمی کنید چرا؟؟
ناشناس
Saudi Arabia
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
پدر من با 30 سال کار یک میلیون و 100 حقوق میگیره همراه با دیسک کمر و پادرد و .... ولی رفیقش که سوادش از پدرم کمتره در شرکت نفت سه میلیون و پانصد حقوق میگیره همراه با خانه و ماشین و امکانات تحصیل برا خودش و فرزندش و الانم سلامت و سرحال داره سفرهای خارجیشو میره .
ولی پدرم چون نمیتونه مخارجشو دربیاره داره روزی 12 ساعت کار میکنه.
لعنت به این بی عدالتی ها.
کارمند بانک بعد 5 سال کار، خونه و ماشین و ... ردیف میشه.
ولی من با 16 ساعت کار ماهی 2500000 درآمد نه ماشین دارم نه خانه و نمیشه بخرم با این اجاره ها و خرج خانواده.
پیدا کنید پرتغال فروش رو

کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
خدا خیربده به کسی که بتواند فاصله طبقاتی در حقوق بگیران دولت را کم کند.
بي نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
اين دولت بي تدبیر وقتي روي كار آمد تمام برنامه هاي قبلي و مثبت دولت قبل از جمله كاهش ساعت كار كه واقعن خيلي مفيد بود رو لغو کرد چون اكثر كارمندان بازده كارشون كم است اين كار باعث شد حداقل انرژي از جمله آب - برق و گاز تلفن و اينترنت كمتر مصرف شود و همينطور كارمندان بيشتر در كنار خانواده باشند. اما نوبخت سريعا گفت اينكار غير قانوني است و ساعت كار از قبل هم بيشتر شد يعني ۸:۳۰ در صورتي كه اگر كارشناسي مي شد متوجه بودند كه چه كمك بزرگي به كشور مي شد. چون هم در مصرف انرژي و هم ادارت دولتي كوچتر مي شد و باري از دوش دولت برداشته مي شد و دولت و به جلو مي رفت مشكلات كارمندان هم در اين بين حل ميشد از جمله خانواده وقت بيشتري را در كنار هم مي گذراندن و طلاق و فساد و .... كمتر شده و بچه هاي خوبي تربيت مي شد. اما....
بی نام
Saudi Arabia
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
فیشهای حقوقی نامتعارف انعکاس بسیار بدی در جامعه داشته و اعتماد جامعه را از دولت گرفته است . گوئی شوکی بمردم وارد شده است آنچنانکه دیگر راستی را نیز دروغ میپندارند و سخت باور شده اند و این نتیجه خیانت برخی از مدیران بوده است ،‌ سزای چنین مدیری که این چنین شوکها را بجامعه وارد میکند چیست ؟ . قانون برای این خیانتها و دزدیها چه در نظر گرفته است .بیچاره آفتابه دزد که قطع ید میشود ،‌ شلاق میخورد ،‌ زندان میرود برای نانی که بواسطهء فشار گرسنگی از نانوائی دزدیده است خوب است اشاره ای به قصیده پروین اعتصامی در مورد دزد و قاضی داشته باشیم که در یکی از ابیات این قصیده چنین میسراید :‌ دزد جاهل گر یکی ابریق برد / دزد عارف دفتر تحقیق برد / یا :‌ چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
باسلام و احترام بعرض میرساند فعلا تمام مدیران عالی رتبه همه به دنبال این موضوع هستن که توپ را در زمین همدیگر بیندازند ولی واقعیت این هست تمام مدیران در جریان این حقوقها بودن و ازاین خان نعمت بیت المال بهره میبردن و حالا دنبال مقصر میگردن رهبری در نماز عید فرمودن که چه باید انجام بدهند پس چرا این دستور ایشان ابتر مانده.البته مردم گوششان از این حرفهای پرشده فقط باید گفت ان شاالله شهدا و ما سرپل صراط منتظرشان هستیم.یاعلی مدد.
lolo
Russian Federation
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
قبول کنید در این شرایط حساس مملکتی این افراد از معاندین نظام خائن تر و خطر ناکتر هستند چون در لباس دوست و خادم نظام ظاهر شدند ولی در عمل خائن به ارمانهای نظام بودند.....ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به نظام از سوی مردم بابت پرداخت های بی حساب کتاب به مسیولین و مدیران...خلاصه کلام مهره های نفوذی صهیونیست در جنگ سرد با ملت ایران و انقلاب... وازبین بردن مستحکمترین سنگر انقلاب که همان اعتماد ملت شریف ایران است مهمترین هدف این حرکت بوده است و به سادگی نباید از ان رد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
مستمری در تامین اجتماعی بر اساس تعداد سنوات پرداخت حق بیمه ومبلغ پرداختی می باشد .بدیهی است کسی که درطی 60 سال عمرش به جای 30 سال فقط 10 سال انهم حداقل حق بیمه را پرداخت کرده طبیعتا یک سوم حداقل حقوق به ایشان تعلق می گیرد لطفا نویسندگان با اشراف به قوانین موجود مطلب بنویسندوالا موجب تشویش اذهان میشوند
پاسدار
United States of America
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
مسولین فقط قانون شفاف وبدون تبصره همراه با اطلاع رسانی ازاد می تواند جلو تخلفات را بگیرد .مثلا اگر در داخل مطبهایس پزشکی و پیرا پزشکی میزان تعرفه ازاد وبیمه ای در انظار مردم قرار گیر راهی برای نخلف در این باره باقی نمی ماند -و یا قیمت روز داروها در انظار عموم قرار گیرد داروخانه نمی ثواند به سادگی خلاف کند-مسولین بدانند بدون اطلاع رسانی شفاف دزدان همواره در کمینند .
سهروند خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
کاملا اقای نوربخش دروغ میگه من به عنوان همسر یک متوفی با دو فرزند و مستاجر ساکن اندیمشک خوزستان کمتر از ۳۰۰هزارتومان میگیرم و مستمری بگیر تامین اجتمایی هستیم
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
این یک فاجعه بود .فاجعه ای به تمام معنا.اگاهی و عدم اگاهی مسئولین از این امر در هر دو صورت گناهی بزرگ و نابخشودنی است.فساد از این بالاتر در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته و نخواهد داشت.این با روح اسلام و عدالت منافات دارد.مسولین و قانونگذاران ما چطور رو میکنند نگاه مردم کنند.قوه قضاییه،سازمان بازرسی،وزارت اطلاعات،سازمان برنامه و بودجه و....... پس چکار میکردند و میکنند.الان هم با قصد عادی سازی و کم بها جلوه دادن این قضیه بجای خشکاندن ریشه این فساد دنبال ماست مالی کردن موضوع هستند.اقایان ،مسولین،خدایان زر و زور و تزویر ،اگر این بار هم بجای برخورد قاطع و علی وار با این زالو صفتان دنبال ماست مالی و مصلحت اندیشی باشید این را بدانید که بد جوری تیشه به ریشه اعتقادات مردم زده اید.مردم منظر عدالت هستند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
پدر من با ۴۰ سال کار در کوره آجر پزی با دمای ۳۰۰ درجه حقوق ۴۰۰هزار تومان میگیره بعد نوشته حداقل حقوق ۹۰۰ هزار تومانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
انصافا چندماه نشست داشتند چند ماه رسانه ها از افزایش حقوق بازنشستگان و کارگزان نوشتند. آخر کار 180000 تومن اضافه شد اونم که با انواع و اقسام ترفندها کم می شود.
کارمند قراردادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
با سلام به خدا قسم کارمند شهرداری ام با مدرک لیسانس و 7 سال سابقه و 2 فرزند مستاجرم ماهیانه طبق قرارداد کارمعین حدود 1میلیون 150 دریافت میکنیم. کل بند های این قرارداد دارای مشکل میباشد حتی از قانون کار هم پیروی نمیکند به هر کجا گفته ایم میگویند کسی که طراح قرارداد بوده باید فکر این چیزها را میکرد. به کدام حامی عدالت رو کنیم؟ حق من و فرزندانم دارد پایمال میشود؟ کو فریادرسی ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
انقدر جوانان لایق وباسواد در مملکت داریم که بیکار ماندن فقط بخاطر اینکه مملکت باپارتی بازی اداره میشه این جوانان حاضرند باحداقل حقوق کار کنند ولی افراد به قول خودشان باایمان ومتعهد مگر اجازه میدهند اینها وارث مملکت هستند ما باید بمیریم وبسازیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
این ماجرای فیشها را بخاطر این مسئله روز کردند که اذهان عمومی را از چپاواهای ملیاردی و تریلیاردی منحرف بکنند، ای کاش حیف و میلها به همین فیشها ختم میشد.افراد معمولی فرصتهای چپاول ندارند و آن فیشهای نجومی و چپاولها ملیاردی، تریلیاردی همه متعلق به از همه بهتران و خواصی است که خود را مالک مملکت و انقلاب میدانند است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
فعلا همین تابلو ها رو درست کنیم تا بقیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
با این اوضاع توقع داریم امام زمان(عج) هم بیاد. آخه ما که دست کافر رو از پشت بسیتیم.
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
هزاران لایک به این کامنت دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اتفاقا وجود امام زمان الان احساس میشود و الا اگر دنیا گل و بلبل باشد (که نخواهد شد) که یاد ایشان هم نمی کنند
ثریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سسلام یه ادرس میدم برید بررسی کنید حقوق مدیرعامل هتلهای ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی اسم نمیارم دوسال قبل و الان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سلام.فکر کنم اگر یک یا دو میلیون از پرداختهای چهار یا پنج میایون به بالا صرف استخدام در سازمانهایی مثل آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بشه خیلی از بیکارههایصاحب شغل میشن و به تبع اون بسیاری از مشکلات کشور عزیزمون ایران به کمک خدا و نظر لطف امام زمانمون (عج) حل میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
خیلی از مردم با حقوق یک میلیون مشکل اقتصادی دارند آنوقت عده ای از مسولین حقوق های نجومی میگیرند شما را به خدا اگر مسول هستید رسیدگی کنید اینهمه فساد در کشور اسلامی آخر دستگاه های نظارتی چکار میکنند؟ذستگاه قضا کجاست که ببیند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سلام نسبت به جمع آوری اینگونه فیش ها وتقلیل حقوقشان اقدام خوبی است ولیکن نسبت به زیادکردن حقوق کم درآمداقدام شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
ابتكار بياد ابتكار به خرج بده فيش خودش و شوهرش رو رونمايي كنه مردم بدونن با چه اعجوبه(جونور)هايي طرفن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
تا زمانی که سیستم اداری لیبرالیست و اقتصاد سرمایه داری، همینه که هست، بدتر میشه و بهتر نمیشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
دولت یازدهم از ابتدا هم میدانست یک دوره ای بیشتر نیست به همین خاطر سعی کردند در همین مدت کوتاه بار خودشان را ببندند
ویرانی کشور . رونق بی بندوباری . ارتشا و ... همه گواه این است که کشور ول شده
بی چاره مردم
انار
Germany
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
اصلا ۷۰۰و۹۰۰هزار تومان حقوق است روی ان بحث می کنید وقت ملت را نگیرید خجالت بکشید وزیری که ۳۰۰۰۰میلیون حقوق می گیرد باید کارگر و مستمری بگیر هم ۳میلیون بگیرد سواد دارد مقام دارد ده برابر اضافه بگیرد
ارسال نظرات