کد خبر:۶۷۴۷۹۳
هفته بیست و ششم لیگ برتر با نام «حمایت از کالای ایرانی» آغاز میشود
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبر مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» مسابقات ...
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حجت اله بهمنی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته است. به همین مناسبت سازمان لیگ فوتبال ایران با همراهی همه اهالی فوتبال؛ باشگاههای و هیاتهای فوتبال، بازیکنان و مربیان، باردیگر پیشگام بودن خود را در این عرصه به نمایش خواهند گذاشت و به همین مناسبت هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر است به هفته «حمایت از کالای ایرانی» اختصاص میدهد.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنهای در فرمایشات خود از تعصب جوانان ایرانی به تیمهای فوتبال اشاره فرمودند: و اینکه باید به تولید ملی هم به اندازه تیمهای فوتبال علاقه و تعصب داشت.
وی بیان کرد:بدون شک اهالی فوتبال و تماشاگران که از همه اقشار جامعه هستند پیشرو بودن خود را در این عرصه در شعار و عمل به نمایش خواهند گذاشت. مخاطبان و تماشاگران فوتبال از همه اقشار جامعه میتوانند در عمل نشان بدهند که در حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید ملی چه اقدامهای موثری انجام خواهند داد.
بهمنی افزود: در حال حاضر اکثر تبلیغات محیطی فوتبال ایران اختصاص به شرکتهای ایرانی و کالاهای ایرانی دارد و باشگاههای فوتبال ایران هم به سمت استفاده از تولیدات ایرانی حرکت خواهند کرد. ضمن اینکه در سالهای اخیر تمامی عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول بانوان و آقایان از کالای ورزشی ایرانی، تولید ملی استفاده کردهاند. قطعا تولیدکنندگان کالای ایرانی هم بیش از گذشته تلاش میکنند که کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنهای در فرمایشات خود از تعصب جوانان ایرانی به تیمهای فوتبال اشاره فرمودند: و اینکه باید به تولید ملی هم به اندازه تیمهای فوتبال علاقه و تعصب داشت.
وی بیان کرد:بدون شک اهالی فوتبال و تماشاگران که از همه اقشار جامعه هستند پیشرو بودن خود را در این عرصه در شعار و عمل به نمایش خواهند گذاشت. مخاطبان و تماشاگران فوتبال از همه اقشار جامعه میتوانند در عمل نشان بدهند که در حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید ملی چه اقدامهای موثری انجام خواهند داد.
بهمنی افزود: در حال حاضر اکثر تبلیغات محیطی فوتبال ایران اختصاص به شرکتهای ایرانی و کالاهای ایرانی دارد و باشگاههای فوتبال ایران هم به سمت استفاده از تولیدات ایرانی حرکت خواهند کرد. ضمن اینکه در سالهای اخیر تمامی عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول بانوان و آقایان از کالای ورزشی ایرانی، تولید ملی استفاده کردهاند. قطعا تولیدکنندگان کالای ایرانی هم بیش از گذشته تلاش میکنند که کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.