فیلم/ نظر حناچی درخصوص استفاده از مدیران خارجی در شهرداری تهران
تعداد نظرات: ۷ نظر
کد خبر: ۷۲۴۰۰۰
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
گزارش خطا
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Germany
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
یعنی واقعا تو کشورمان از استادان برجسته شهر سازی و معماری و تبلیغات نمی شود استفاده کرد . چرا تا مدیر می شن فکر می کنن باید خودشون را بچسبانند به خارجی ها !!!! یعنی کشور ما سومالی و افغانستان و جنوب آفریقاست و کسی نیست که علم و راه های اجرایی را بداند . آخه همون مربی های خارجی که آوردید هم و نصف بودجه ورزش را می دهید که ایشان یاد کردند چه گلی به سر فوتبال ما زدند .؟؟؟ چه پیشرفتی کردیم اگر رفتن جام جهانی است که قبلا هم تجربه آن با مربی داخلی بود مگر از اون دوره بیشتر رفتن رو سکو !!!! آخه این بیگانه پرستی تو هیچ موردی جواب نمی دهد . همین را کم داریم که از اون ور جاسوس بیاد ببینه زیر ساخت شهر تهران و منابع و امکانات و پادگانها و اماکن زیر ساختی کجاست کجا حیاتی است !!! ؟؟؟؟؟ نمی دونم چرا اگر خود آقایان کاری بلد نیستند و کاری از دست شان بر نمی آید میان و مقام و پست می گیرند که در مرحله اجرا ببینند دستشان خالیس و چیزی برای گفتن ندارند . بگذارید کسانی بیان مقام بگیرند که ایده و طرح عملی دارند . به خدا کشور لنگ مدیران شده . این دیگه چه فکری مگه به تکه غیر خودی می شود پیشرفت و کار کرد .تا حالا تو هیچ کاری خارجی ها راهگشا نبوده اند به غیر اتلاف سرمایه و زمان و انرژی چیزی به دست نمی آید . مگر شما تو خانه خودتان هم یر خودی می برید که بگه چی کار کنید . این هم شیفته خارجی ها را تو کتاب گینس برای مدیران ایرانی باید بنویسند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
عقل شون همینه دولتی ها از بالایی تا پائین ترینشون فکرشون همینه نگاهشون به خارج از ایرانه مثل زنگنه که جند سال پیش همین را مطرح کرده بود. این همه رهبر عزیز میگه نگاه به داخل باشه ولی اینها برعکس . . . . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
یکی نیست به ایشون بگه خوب اگه معتقدید عرضه کار ندارید، چرا مسئولیت قبول می‌کنید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
این یارو اگه طرحی داشت همچین حرفی نمی زد. حتما خیلی زور زده تا این فکر به کله اش رسیده. مدیر یت اصلاح طلبی یعنی همین: تقدیم کشور به غرب. بتن ریزی بر دستاوردهای استراتژیک. تعطیلی اقتصاد و کارخانه ها. مدال افتخار دادن به جاسوس ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
شما که عرضه ندارید یه شهر رو بچرخونید چطوره ریاست جمهوری رو هم از خارج بیاریم رو حانی که عرضه نداره خودتون به خودتون توهین نکنید
ناشناس
Germany
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اصلاح طلب ها ، در واقع غرب طلب هستند و سنگ آسیای بزرگی بر گردن ملت ایران. نمونه آن کارنامه سیاسی آنان در شواری شهر تهران و دولت فعلی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
شما مثل ی قالیباف باشید برای مردم قابل قبوله همون ی قالیبافی که ساعت 5 و 6 صبح میرفت شهرداری که به کار مردم رسیدگی کنه

اصلاح طلب ها یا باید مدیران پرکار اصولگرا رو باید بکار بگمارند یا باید بروند مدیر از خارج بیاورند چون با این حرف ی حناچی یعنی هیچکدوم از اصلاح طلب هایی که امروز سرکارند عرضه گرداندن شهر تهران رو هم ندارند
ارسال نظرات