به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در بحث همکاری باشگاه استقلال و شرکت مینو یک مشکل بزرگ وجود دارد که تاکنون هیچکدام از طرفین قرارداد موفق به حل آن نشدهاند. در بازار بسیاری از محصولات صنایع غذایی و خوراکی از سالها قبل با نام استقلال وجود دارد یا نام استقلال توسط شرکتهای مختلف صنایع غذایی مختلف ثبت شده است. شرکتهایی که ارتباطی با باشگاه استقلال نداشتند و حالا شرکت مینو باید با آنها به توافق برسد که از نام استقلال در تولیداتش استفاده کند.
به عنوان مثال در زمینه تولید آدامس احتمالا با یک جنگ تمام عیار روبرو خواهیم بود. در حال حاضر دو برند «بایودنت» و «وایت» رقابت سنگینی در بازار آدامس دارند که برند «وایت» برای گروه «مینو» است و «بایودنت» برای گروه «گلرنگ». «بایودنت» از مدتها پیش یک برند دیگر آدامس به نام «استقلال» را به ثبت رسانده و مطمئنا حاضر نیست که به همین راحتیها حق امتیاز آن را به رقیب خود یعنی شرکت «مینو» بدهد. مشابه این ماجرا در زمینه بسیاری از مواد غذایی و تنقلات وجود دارد و به نظر میرسد که شرکت مینو راه سختی را برای همکاری با باشگاه استقلال در پیش دارد.