به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی یکی از سرشناس ترین چهره های ورزش جهان با پیشنهاد تجاری جذابی از سوی یک برند ایرانی مواجه شده است.
گفته می شود مدیران شرکت تولید کننده برند سریتا به کمپانی تجاری طرف قرارداد لیونل مسی که کارهای تبلیغاتی این سوپر استار را مدیریت می کند، پیشنهاد کرده اند لیونل مسی سفیر این برند ایرانی شود. مدیرعامل این برند تجاری از طریق ارتباط نزدیکی که با مالک ایرانی الاصل اورتون دارد، پیشنهاد تبلیغاتی اش را به گروه مشاوران تبلیغاتی لیونل مسی ارائه کرده است. با عقد این قرارداد احتمالی، لیونل مسی سفیر برند سریتا می شود.
به نظر می رسد این پروژه باتوجه به حضور کریس رونالدو در تبلیغی مشابه، برای لیونل مسی جذاب باشد و او رکورد رونالدو در بازارهای تجاری را بشکند.
باید دید تنگناهای مالی و مشکلات انتقال پول که ناشی از تحریم های اقتصادی است، اجازه عقد این قرارداد تجاری را خواهد داد؟