به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد علوی با اشاره به اینکه باشگاه فولاد خوزستان آمادگی دارد از امتیاز تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی به بهترین شکل ممکن استفاده کند گفت: ما برنامههای متعددی برای افزایش درآمد در این حوزه داریم، اما متاسفانه سازمان لیگ در این خصوص مقاومت بی جهت میکنند، در شرایطی که منطق میگوید تمام روشهای درآمدزایی در اختیار باشگاهها باشد تا بتوانیم هزینههای خود را تامین کنیم.
وی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: ما در دوره گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بابت حضور در مسابقات مرحله گروهی در عربستان به دلیل اینکه میزبان بودیم، از درآمد قابل توجهی از محل تبلیغات محیطی برخوردار شدیم که این درآمد باعث شد بخشی از هزینههای تیم تامین شود، اما متاسفانه در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ نمیدهد، اگر سازمان لیگ حق واقعی باشگاهها را از محل تبلیغات محیطی پرداخت میکرد شاید خیلی از باشگاههای لیگ برتری نظیر باشگاههای خوزستانی به وضعیت امروز گرفتار نبودند.
علوی در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: مدیریت باشگاه فولاد خوزستان کاملاً موافق است که امتیاز بهرهبرداری از تبلیغات محیطی به باشگاهها واگذار شود، قطعاً این اتفاق میتواند چرخه اقتصادی فوتبال و باشگاهها را به حرکت در بیاورد و باشگاهها دیگر با چالشهای مالی رو به رو نشوند.