مرتضی شجاعی: انحصار در صنعت خودروی ما تمام شدنی نیست و با واردات چند هزار خودرو نمی‌توان در بازار رقابت ایجاد کرد.

کارشناس بازار و صنعت خودرو در گفتگو با دانشجو: اگر چشم‌انداز نرخ ارز افزایشی باشد، آزادسازی قیمت‌ تلاطم بازار را بیشتر می‌کند‌. علت زیان انباشته دو غول خودروسازی قیمت‌گذاری دستوری نیست. اگر ایران خودرو چند ده‌هزار میلیارد زیان انباشته دارد چرا بزرگترین قطعه‌سازی کشور سالهاست که سهام آن را نمی‌فروشد؟! مسائل مالی صنعت خودرو و روابط قطعه‌ساز و خودروساز غیرشفاف و پیچیده است و پشت‌پرده‌هایی دارد!
کد خبر:۹۷۷۲۸۰
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار