image/svg+xml
Toggle navigation
صفحه اصلی خبرگزاری
صفحه اول پخش زنده
نشستهای خبری
مناظرات
سخنرانیها
گفتگوها
تجمعات
سایر
عضویت در خبرنامه
درباره ما
تماس با ما
پیوندها
آرشیو
نظرسنجی
جستجو
آب و هوا
RSS
جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳
پخش زنده
سخنرانیها
کد خبر:
۹۸۰۱۰۳
یوسف نوری: وظایف محول شورای عالی آموزش و پرورش برای سند آموزش و پرورش بسیار کند و با سوء تدبیر پیش رفت
وزیر پیشنهادی آموزش و پروش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی: سرمایه پیشرفت کشور در آموزش و پرورش فراهم می شود. تربیت ابزار توسعه نیست، هدف توسعه است. شورای عالی آموزش و پرورش در مقابل نفوذ سند 2030 کاملا منفعل کرد و برخی اعضا با آن همکاری کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
منتخب رویداد
پارسانیا: قوه قضائیه پیگیر عاملان اجرای ۲۰۳۰ باشد.
تذکر نماینده تهران به حسن خمینی/ خضریان: حرمی که چند ده میلیارد برایش خرج شده امروز حتی کارکرد یک نمازخانه را ندارد!
«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش شد
قالیباف: لایحه رتبه بندی حتما تصویب می شود، معلمان به شایعات گوش ندهند
یوسف نوری: از صندوق ذخیره فرهنگیان فساد زدایی خواهد شد / رتبه بندی معلمان را با قوت ادامه خواهم داد
یوسف نوری: هیچ یک از مدیران بالایی و میانی آموزش و پرورش حق ندارند مدرسه غیر انتفاعی داشته باشند
دانشگاه فرهنگیان وظیفه خونرسانی به آموزش و پرورش را بر عهده دارد، حیات وزارتخانه با این قلب ضعیف به خطر افتاده است
یوسف نوری: تحقق آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی دور از انتظار نیست / باید وزارت آموزش و پرورش را قله کشور قرار دهیم
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید: موردی داریم که یک عضو صندوق ذخیره فرهنگیان فوت کرده حتی...
چنارانی: بزرگترین بخوربخورها در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده / همه دارند چوب حراج به لایحه رتبه بندی معلمان میزنند
نوروزی: دولت تدبیر و امید اسناد آنچنانی را به آموزش و پرورش تحمیل کرد
لینک کوتاه:
https://snn.ir/0046y7
لینک کپی شد
برچسب ها
یوسف نوری
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
صحن علنی مجلس شورای اسلامی
سند2030
گزارش خطا
این خبر را به اشتراک بگذارید
ارسال نظرات
نام
ایمیل
* نظر
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.