به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این اطلاعیه آمده است: رشد و توسعه ورزش و فوتبال ایران که سالها مسیر سکون را در پیش گرفته بود، اکنون در حال و هوای متفاوتی قرار گرفته است. پس از سالها اکنون عطر تازه ایدههای نو به مشام میرسد. حال شاهد به عمل درآمدن آنچه هستیم که سالها فقط در حد حرف و سخن بود و این تغییر، مدیران و روسای کارآمد و جسور را طلب میکرد.
سپردن تبلیغات محیطی بازیهای فوتبال به خود باشگاهها موضوعی فراتر از درآمدهای باشگاهها است. این رویداد، نوید قرار گرفتن قطار فوتبال در مسیر رشد و ترقی را میدهد و همه بخشها را در جهت مثبت متاثر از خود میکند.
سالها پیش از این درج یک تبلیغ روی پیراهن یک ورزشکار و یک تیم گناه نابخشودنی و تابویی غیر قابل گذشتن بود و در این سالهای اخیر سپردن امور باشگاهها چون تبلیغات محیطی به خود باشگاهها تابویی بود که حرف و سخن درباره آن خط قرمز بود. اکنون شاهد تحقق خواستهای هستیم که با همت وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاهها دیگر یک رویا نیست و این همه ما را هرچه بیشتر امیدوار به آینده و رویداد اتفاقات سرنوشتساز بعدی میکند.
نه فقط باشگاه پرسپولیس و هوادارانش و نه حتی خود فوتبال که همه ورزش قدردان چنین همت و ارادهای هستند و خواهند بود. حالا میتوان گفت همه ما در یک مسیر جدید قرار داریم. مسیری که در آن صنعت فوتبال و باشگاهداری دیگر یک صنعت محکوم به شکست و ورشکسته نیست. صد البته که این آغاز راه است.
باید تشکر کنیم از آقای دکتر سید حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان که صمیمانه و دلسوزانه به یاری و راهنمایی آمدند و اکنون یکی از خواستههای بزرگ جامعه فوتبال محقق شده است. خواستهای که افزایش چشمگیر درآمد فوتبال، باشگاهها و لیگ از این محل را در بدو امر نشان داده است.
فدراسیون فوتبال و رئیس آن آقای عزیزی خادم با دستوری که صادر شد نشان داد دوران جدید فوتبال آغاز شده است و سازمان لیگ و ریاست آن، آقای حیدر بهاروند نیز در این مسیر گام برداشتند. باشگاه پرسپولیس تشکر و قدردانی خود را از ارکان فوتبال و لیگ ایران اعلام میکند.
حال صنعت باشگاهداری فوتبال ایران که گویی در بنبست گرفتار شده بود مسیر تازهای را پیش روی خود میبیند که امیدواریم همه با همکاری یکدیگر، این مسیر را با تحقق دیگر خواستهای بر حق فوتبال به شاهراهی بدل کنیم که فوتبال ایران با سرعتی بیشتر در آن به حرکت در آید.