ساعدی در نطق میاندستور:
نماینده مردم هویزه در مجلس خطاب به رئیسجمهور گفت: با آمدنتان به استان خوزستان به جز یأس و ناامیدی چیزی عاید مردم خوزستان نشد و یک عذرخواهی به مردم این استان بدهکار هستید.
کد خبر: ۵۹۱۷۷۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۲