بسیج دانشجویی دانشگاههاى علوم پزشکی هرمزگان:
بسیج دانشجویی دانشگاههاى علوم پزشکی هرمزگان و آزاد قشم در نامهاى خطاب به استاندار هرمزگان خواستار جلوگیری از ترددهای غیرضروری به استان شدند.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۹