نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از نقش دلالها در حملونقل بار گفت: دلال در کشور ما، راننده را غارت میکند و نیمی از پول بارنامه به جیب دلال میرود.
کد خبر: ۱۳۰۳۳۲۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۱۸