آمریکا به واسطه سلطه بر دلار فشارهای اقتصادیای را به برخی از کشورها از جمله ایران وارد میکند که همین موضوع باعث شده این کشورها برای کاهش این فشارهای آمریکا و کاهش تاثیر تحریمهای آمریکا به فکر حذف دلار از تبادلات تجاری خود باشند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۵۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۹