استاندار ایلام، در جلسه کمیته انتقال خون استان با اشاره به فرسودگی ساختمان فعلی انتقال خون گفت: این ساختمان بیش از چهار دهه قدمت دارد و با توجه به فرسودگی بنا و قرار گرفتن در محدودهای پرتردد، نیازمند جابهجایی و احداث ساختمانی جدید و متناسب با نیازهای روز است.
کد خبر: ۱۴۲۱۸۲۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۷